دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

کانن برنده شماره یک دوربین با لنز قابل تعویض برای 20 سال متوالی

اخبار عکاسی
کانن برنده شماره یک دوربین با لنز قابل تعویض برای 20 سال متوالی

کانن در حال جشن گرفتن تسلط خود بر بازار دوربین های قابل تعویض با لنز (ILC) است، زیرا می گوید برای 20 سال متوالی برنده شماره یک بوده است.

 

این شرکت می گوید که از سال 2003 تا 2022 ، سهم شماره یک بازار جهانی دستگاه های ILC را به مدت 20 سال حفظ کرده است . این شرکت نظرسنجی داخلی خود را به عنوان مبنای این ادعا ذکر می کند ، اما غیرقابل قبول به نظر نمی رسد . کانن دوربین‌های ILC را هم بدون آینه و هم DSLR می‌داند ، و در حالی که دوربین‌های DSLR به آرامی در چند سال گذشته کنار گذاشته شده‌اند ، کانن هنوز هم تعداد زیادی از آنها را برای مدت طولانی می‌فروشد. بنابراین ، در حالی که مدتی طول کشید تا کانن بتواند با سونی در بدون آینه پیشی بگیرد ، هنوز تعداد زیادی از دوربین‌های DSLR را جابه‌جا می‌کرد.

 

کانن آغاز تسلط خود بر ILC را به عنوان راه اندازی EOS Kiss Digital – معروف به Digital Rebel اصلی یا EOS 300D در مناطق خارج از ژاپن – که در سپتامبر 2003 راه اندازی شد ، ذکر می کند . کانن می‌گوید: این دوربین پیشگام ، که قیمت رقابتی و طراحی فشرده و سبکی داشت ، به موتور رشد در بازار دیجیتال SLR تبدیل شد و سهم بالای بازار جهانی را به خود اختصاص داد و عصر دوربین‌های SLR دیجیتال را منعکس کرد.

 

از آن زمان ، کانن به عرضه طیف وسیعی از محصولات پیشگامانه ، از جمله سری مدل های حرفه ای دوربین EOS-1D و سری دوربین EOS 5D که راه را برای ضبط ویدئوهای دیجیتال SLR هموار کرد، ادامه داد .کانن چندین سال بر موج موفقیت سری Rebel خود سوار شد تا اینکه بدون آینه تبدیل به یک پیشرفت فناوری شد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت . در اکتبر 2018 ، Canon سرانجام با راه‌اندازی سیستم EOS R این انتقال را انجام داد . در جولای 2020 ، دوربین EOS R5 اولین دوربینی بود که قابلیت فیلمبرداری 8K را داشت (در میان دوربین‌های دیجیتالی با لنز قابل تعویض که قبل از 8 ژانویه 2020 منتشر شد) و پس از آن با دوربین R3 در نوامبر 2021 به بازار آمد.

 

کانن می افزاید: علاوه بر این ، Canon سیستم EOS VR را که برای ضبط ویدیو برای محتوای واقعیت مجازی طراحی کرده بود ، در دسامبر 2021 راه اندازی کرد.

 

کانن از آن زمان به تولید محصولات بدون آینه خود ادامه داد و دوربین R7 و R10 را در اواسط سال 2022 و R6 II را در دسامبر عرضه کرد. R50 و R8 در فوریه گذشته دنبال شدند.

 

کانن همچنان به اصلاح فناوری‌های تصویربرداری اختصاصی خود ادامه می‌دهد و در عین حال سری دوربین‌های EOS و سری لنزهای RF/EF را تقویت و گسترش می‌دهد و راه‌های جدیدی را برای ثبت تصویر برای پاسخگویی به نیازهای کاربران متنوع و ترویج گسترش عکس باز می‌کند.

 

منبع خبر : پتاپیکسل

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

کمپین روز دختر
هدایای جذاب روز دختر نورنگار
2 روز پیش - زمان مطالعه : 3 دقیقه