دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

کامیکا CVM-VM30 : رونمایی از اولین میکروفون شاتگان بی سیم جهان

اخبار عکاسی
کامیکا CVM-VM30 : رونمایی از اولین میکروفون شاتگان بی سیم جهان

کامیکا اعلام کرده که CVM-VM30 را معرفی کرده است ، اولین میکروفون شاتگان بی‌سیم جهان ، ادعایی که معتبر به نظر می‌رسد ، زمانی که به میکروفون‌های شاتگان با قابلیت بی‌سیم فکر کنیم که بدون هیچ لوازم جانبی یا ماژول‌های اضافی عملکرد بی‌سیم دارند.

 

همانطور که DIY Photography اشاره می‌کند ، در گذشته امکان افزودن ارتباط بی‌سیم به میکروفون شاتگان XLR وجود داشت ، اما Comica CVM-VM30 متفاوت است زیرا دارای یک فرستنده بی‌سیم 2.4 گیگاهرتزی داخلی است.

 

 

میکروفون CVM-VM30 یک میکروفون شاتگان بی‌سیم سوپر کاردیوئید کاندنسری است که قابلیت حالت‌های سیمی و بی‌سیم را دارا می‌باشد . یک دکمه روی میکروفون دو حالت تغییر می‌دهد . Comica می‌گوید که کاربران می‌توانند با استفاده از این میکروفون به صورت بی‌سیم در شرایط مختلف عمل کنند و باعث می‌شود که مورد استفاده چندمنظوره‌تری بدون نیاز به ماژول‌ها یا لوازم جانبی اضافی ممکن شود.

 

حالت بی‌سیم وعده می‌دهد که تاخیر زمانی زیر 20 میلی‌ثانیه داشته باشد و برد کاری بی‌سیم میکروفون تا 100 متر در مناطق باز و تقریباً 20 متر در محیط داخلی پیچیده است.

 

میکروفون شاتگان VM30 می‌تواند با ایستگاه‌های بازو ، ترازوها ، قلاب‌های بوم و غیره استفاده شود و برای تولید و ساخت محتواهای متنوع از جمله ساخت فیلم ، ویدیوهای YouTube، استریم زنده ، پادکست و غیره مناسب است.

 

 

درباره کیفیت صدا ، این میکروفون با نرخ نمونه‌برداری 48 کیلوهرتز صدا را با عمق 24 بیت ضبط می‌کند و ” کیفیت صدای با کیفیت بالا ” را وعده می‌دهد . الگوی سوپر کاردیوئید به کاهش نویز محیطی کمک می‌کند و صدایی تمیزتر را تولید می‌کند.

 

میکروفون VM30 حالت‌های برش پایین 75/150 هرتز و افزایش فرکانس بالا را پشتیبانی می‌کند . این حالت‌ها به کاربران امکان می‌دهند صداهای پایین فرکانس را فیلتر کنند و اطمینان حاصل کنند که جزئیات و وضوح خوبی را در ضبط صداهای با فرکانس بالا داشته باشند.

 

 

میکروفون کامیکا CVM-VM30 با بسیاری از دستگاه‌ها سازگار است ، از جمله دوربین‌های اختصاصی و تلفن همراه ، و پشتیبانی از خروجی آنالوگ و دیجیتال را دارد . خروجی آنالوگ از طریق یک خروجی 3.5 میلیمتری ارائه می‌شود.

 

 

کاربران می‌توانند به سرعت با استفاده از یک دیال گین چرخان در پشت میکروفون ، گین میکروفون را تنظیم کنند و میکروفون شامل حالت ایمنی است که از روپوش و صدای بانکوزن جلوگیری می‌کند و یک دکمه برای قطع کردن صدا به صورت فوری وجود دارد . میکروفون VM30 دارای نگهدارنده تکانه و مچ‌گیری بافتی با جذب بالا است تا در زمان فیلمبرداری در فضای باز ، دریافت صدای تمیز تضمین شود.

 

 

هر میکروفون و گیرنده شامل صفحه نمایش برای نظارت بر تنظیمات و صدا می‌باشد . در میکروفون ، صفحه نمایش OLED وضعیت سیگنال ، حالت صدا ، قدرت باتری ، دینامیک صدا و سایر موارد را به صورت زمان واقعی نشان می‌دهد . نمایشگر IPS روی گیرنده نیز وضعیت جفت شدن ، سطح گین ، قدرت باتری و دینامیک صدا را نمایش می‌دهد.

 

میکروفون CVM-VM30 در حالت سیمی تا ۵۰ ساعت ضبط فراهم می‌کند . در حالت بی‌سیم ، عملکرد باتری همچنان قابل توجه است و تا ۷ ساعت ضبط را تضمین می‌کند . میکروفون با استفاده از کابل USB-C شارژ می‌شود و می‌تواند در حالت استفاده شارژ شود . لازم به ذکر است که میکروفون حالت ضبط داخلی ندارد.

 

 

آنچه خواهید خواند ...

قیمت و قابلیت دسترسی

میکروفون بی‌سیم کامیکا CVM-VM30 در حال حاضر با قیمت ۱۸۹ دلار در دسترس است.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

نقد، بررسی و آموزش استفاده از میکروفون بویا M3
بررسی و آموزش استفاده از میکروفون بویا M2 برای آیفون

بهترین میکروفون های یقه‌ای برای آیفون ( فروردین 1401 )

نقد و بررسی میکروفون Rode VideoMicro II : میکروفون کوچک ، صدای بلند

بررسی میکروفون NT-USB+ RODE

منبع خبر : پتاپیکسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان
ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان
2 هفته پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه