دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

تبدیل عکس به پی دی اف (PDF) 100 درصد رایگان

تکنیک و ترفند
تبدیل عکس به پی دی اف (PDF)  100 درصد رایگان

چگونه عکس را پی دی اف کنیم ؟

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که چگونه عکس را pdf کنیم؟ امروزه و با وجود سایت­های آنلاین بی­شمار، دیگر نیاز چندانی به آموزش تبدیل عکس به پی دی اف نیست. در حوزه سایت­های آنلاین تبدیل عکس به پی دی اف، چندین گزینه وجود دارد که می­توانید برای تبدیل عکس به پی دی اف در کامپیوتر از آن­ها استفاده کنید. در ادامه، تعدادی از معروف‌ترین سایت­های این دسته را معرفی می­کنیم:

 

سایت تبدیل عکس به پی دی اف در کامپیوتر

 

  • Smallpdf

این سایت تبدیل عکس به پی دی اف آنلاین به شما اجازه می­دهد تا عکس­های خود را به راحتی به فرمت PDF تبدیل کنید. کافیست به وب سایت این سایت مراجعه نموده و عکس مورد نظر خود را بارگذاری کنید. سپس با استفاده از ابزارهای موجود، تنظیمات مورد نظر را انجام داده و عکس خود را به فرمت PDF تبدیل نمایید.

Smallpdf

سایت تبدیل عکس به پی دی اف در کامپیوتر

  • Online2PDF

این سایت تبدیل آنلاین عکس به پی دی اف نیز قابلیت تبدیل عکس به فرمت PDF را دارد. شما می­توانید عکس­های خود را به صورت یکجا یا به صورت چندین عکس در یک فایل به PDF تبدیل کنید. سایت Online2PDF از بارگذاری مستقیم عکس­ها از رایانه یا از طریق URL نیز پشتیبانی می­کند.

 

 

  • PDF24

با استفاده از سایت تبدیل عکس به پی دی اف آنلاین رایگان PDF24، شما به راحتی می­توانید عکس­های خود را به فرمت PDF تبدیل کنید. این سایت قابلیت بارگذاری عکس­ها از رایانه، Dropbox، Google Drive و URL را دارد. همچنین، می­توانید تنظیمات مورد نظر خود را بر روی فایل PDF خروجی اعمال نمایید.

PDF24

 

 

 

  • PDF Converter

یک سایت قدرتمند تبدیل عکس به پی دی اف آنلاین است. با استفاده از این سایت، می‌توانید عکس‌های خود را به سرعت و بدون از دست دادن کیفیت به فرمت PDF تبدیل نمایید.

 

PDF Converter

 

 

  • PDFCandy

یک سایت آنلاین و کاربردی پی دی اف کردن عکس که به شما این امکان را می‌دهد تا عکس‌های خود را به PDF تبدیل کنید. این سایت دارای ویژگی‌های جالبی مانند امکان تنظیم کیفیت خروجی و ترتیب صفحات است.

 

PDFCandy

 

  • iLovePDF

یکی دیگر از سایت‌های معروف تبدیل عکس به pdf آنلاین است. با استفاده از این سایت، شما می‌توانید عکس‌های خود را به سرعت و به صورت دسته‌ای به فرمت PDF تبدیل کنید.

 

iLovePDF

 

  • Convertio

این سایت نیز به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های خود را به فرمت PDF تبدیل نمایید. با استفاده از این سایت، به سادگی می‌توانید عکس‌ها را از رایانه، درایو ابری یا حتی از طریق لینک آنلاین بارگذاری کنید.

 

Convertio

 

  • PDFelement

یک نرم‌افزار حرفه‌ای برای تبدیل عکس به PDF است. این نرم‌افزار امکانات فراوانی را برای ویرایش، تبدیل و مدیریت فایل‌های PDF فراهم می‌کند.

 

PDFelement

 

  • Soda PDF

یک سایت قدرتمند و کاربردی برای تبدیل عکس به PDF بوده و شما می‌توانید با استفاده از این سایت، عکس‌های خود را با سرعت و سادگی به فرمت PDF تبدیل کنید.

 

 

 

نرم‌افزارهای حرفه‌ای برای تبدیل و ویرایش فایل‌های PDF

Soda PDF

 

  • Adobe Acrobat

یکی از نرم‌افزارهای معروف برای مدیریت فایل‌های PDF است. این نرم‌افزار امکانات گسترده‌ای برای تبدیل عکس به PDF و ویرایش فایل‌های PDF فراهم می‌کند.

Adobe Acrobat

 

  • Foxit PhantomPDF

نرم‌افزاری حرفه‌ای و قدرتمند برای تبدیل و ویرایش فایل‌های PDF محسوب می­شود. با استفاده از این نرم‌افزار، شما می‌توانید به راحتی عکس‌های خود را به فرمت PDF تبدیل نموده و در آن‌ها ویرایش‌های لازم را اعمال نمایید.

Foxit PhantomPDF

لطفا توجه داشته باشید که این سایت­ها ممکن است در رابطه با حجم و تعداد عکس­هایی که می­توانید تبدیل کنید، محدودیت داشته باشند. لذا قبل از استفاده، بهتر است شرایط و محدودیت­های هر سایت را به دقت بررسی نمایید. علاوه بر این، برخی از این سایت‌ها نیاز به ثبت ‌نام و یا پرداخت اشتراک برای استفاده از کلیه امکانات دارند. به همین دلیل پیشنهاد می­کنیم قبل از هر کار در رابطه با نحوه پي دي اف كردن عکس در آن­ها تحقیق نمایید.

 

تبدیل عکس به پی دی اف (PDF)  100 درصد رایگان

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تبدیل عکس به پی دی اف، مراجعه به وب‌سایت jpg2pdf.com می‌باشد که علاوه بر رابط کاربری راحتی که دارد، رایگان نیز هست. هنگامی که به این وب‌سایت مراجعه کنید، صفحه‌ای در مقابلتان قرار خواهد گرفت که در آن، چندین دکمه وجود دارد. روی دکمه سمت چپ آن که Upload files می‌باشد، کلیک کرده و تمامی عکس‌هایی که قصد تبدیل آن‌ها به پی دی اف را دارید، انتخاب کنید.

در آخر، بر روی دکمه Combined که در پایین صفحه است، کلیک کرده و فایل پی دی اف عکس را دانلود کنید. اگر ترتیب قرارگیری عکس‌ها برایتان مهم است، هنگام آپلود به ترتیب آنها را آپلود کنید.

روش آنلاین تبدیل عکس به PDF

دانلود برنامه تبدیل عکس به PDF

‏‏یه برنامه عالی و کاربردی که کارتو خیلی راحت میکنه
‏با برنامه تبدیل عکس به پی دی اف می تونی به راحتی از جزوهات عکس بگیری و تبدیل به پی دی اف کنی تا راحت بتونی ازش استفاده کنی و حتی برای دوستات بفرستی
‏علاوه براین با برنامه تبدیل عکس به PDF:
‏- حجم فایل هاتو فوق العاده کم کن
‏- فایل هاتو با اسم دلخواهت ذخیره کن
‏کافیه برنامه رو نصب کنی و عکس هاتو انتخاب کنی و از تنظیمات گزینه فشرده سازی فایل رو انتخاب کنی! با این برنامه مثه یک حرفه ای عکس هاتو به PDF تبدیل کن!
‏امیدوارم از این برنامه استفاده کافیو ببری و با نظراتت ما رو در بهبود برنامه ها یاری کنی.

 

تبدیل عکس به PDF بصورت آنلاین و بدون برنامه

راهنما استفاده از ابزار تبدیل عکس ها به پی دی اف:

برای تبدیل عکس های خود به پی دف, ابتدا با کلیک روی انتخاب عکس از گالری , عکس های خودتان را انتخاب نموده سپس عرض و ارتفاع عکس را روی کاغذ تنظیم کرده و بعد با کلیک روی تبدیل به pdf , پی دی اف خودتان را تحویل گرفته و استفاده کنید .

موارد استفاده از این ابزار تبدیل عکس به pdf:

  1. تبدیل png به pdf

  2. تبدیل jpg به پی دی اف

  3. تبدیل jpeg به پی دی اف

  4. آپلود چندین عکس در یک فیلد فرم ها بار تبدیل به pdf
  5. تبدیل چندین عکس به فایل

تبدیل عکس به پی دی اف

 

تبدیل عکس به PDF در ویندوز

برای آنکه بتوانید در کامپیوتر خود این کار را انجام دهید، می‌توانید از روش‌هایی که در ادامه به شما معرفی کرده‌ایم استفاده کنید.

 

تبدیل عکس به پی دی اف با اپلیکیشن Mgosoft Image To PDF Converter

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید از آن به‌منظور تبدیل عکس به PDF استفاده کنید، نرم‌افزار Mgosoft Image To PDF Converter می‌باشد که به دلیل کاربری ساده‌ای که دارد، طرف‌داران زیادی دارد.

نحوه تبدیل عکس به فرمت پی دی اف با استفاده از این اپلیکیشن به شرح ذیل است:

پس از بازکردن برنامه، صفحه‌ای شامل 4 گزینه در قسمت بالایی، باز می‌شود. در مرحله اول بر روی گزینه سمت چپی و یا گزینه Add کلیک و عکس‌هایی موردنظر خود را انتخاب کنید. پس از آن، محل ذخیره‌سازی و نام فایل خود را از قسمت پایینی صفحه، مشخص کنید، در نهایت با کلیک بر روی دکمه start converting، فرایند تبدیل، آغاز خواهد شد.

 

تبدیل عکس به پی دی اف با کمک برنامه فتوشاپ

اگر روی سیستم کامپیوتری خود، برنامه فتوشاپ را نصب کرده‌اید، خیلی راحت می‌توانید با کمک آن عکس‌های خود را به فرمت پی دی اف، تبدیل کنید. بدین منظور، فتوشاپ را باز کرده، گزینه Open را از منوی File انتخاب کنید و عکس مدنظر خود را در محیط فتوشاپ باز کنید. سپس بر روی گزینه Save As از طریق منوی File کلیک کنید. پنجره‌ای در مقابلتان قرار خواهد گرفت که در آن باید نام فایل و همچنین فرمت مدنظر خود که PDF است را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه Save، کلیک کنید تا فرایند تبدیل عکس به پی دی اف با موفقیت به پایان رسد.

تبدیل عکس به پی دی اف با کمک برنامه فتوشاپ

 

 تبدیل تصویر به PDF در ویندوز 10

شاید تعجب کنید، اما اگر ویندوز سیستم کامپیوتری‌تان، 10 باشد شما می‌توانید بدون هیچ سایت و یا نرم‌افزاری، عکس‌های مدنظر خود را به فرمت PDF تبدیل کنید. بدین منظور، ابتدا عکس موردنظر خود را باز کرده و پس از راست کلیک کردن بر روی عکس، گزینه Open و سپس گزینه Print را انتخاب کنید.

 تبدیل تصویر به PDF در ویندوز 10

 

پس از آن با انتخاب گزینه Microsoft Print to PDF، باید عمودی و یا افقی بودن صفحه را انتخاب کرده و بر روی دکمه Print  در قسمت پایین صفحه، کلیک کنید؛ با کلیک بر روی این گزینه، پنجره Save Print Output باز می‌شود. در این مرحله از تبدیل عکس به پی دی اف، نام فایل و آدرسی را که قصد ذخیره‌سازی پی دی اف خود در آنجا را دارید، انتخاب کنید و در نهایت با کلیک بر روی گزینه  Save، عکستان به فرمت پی دی اف، تبدیل خواهد شد.

 

 تبدیل تصویر به PDF در ویندوز 10

کد تخفیف نورنگار

چگونه در موبایل عکس را به PDF تبدیل کنیم؟

راه‌های زیادی برای تبدیل عکس به پی دی اف در موبایل وجود دارد. در ادامه برای کاربران اندروید و iOS به‌صورت مجزا آموزش داده‌ایم.

تبدیل عکس به پی دی اف در آیفون

اگر می‌خواهید عکس‌های داخل گالری آیفون خود را به پی دی اف تبدیل کنید، باید بگوییم که این کار بدون نصب هیچ برنامه اضافی و به‌راحتی، امکان‌پذیر می‌باشد. بدین منظور، عکس موردنظر خود را از طریق اپلیکیشن photos، انتخاب کنید. پس از آن نیز گزینه share و print را به ترتیب، انتخاب کنید. در نهایت دو انگشت خود را در قسمت print، روی عکس قرار داده و از هم باز کنید تا عکس موردنظرتان، تبدیل به فرمت پی دی اف شود.

تبدیل عکس به پی دی اف در آیفون

تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی

نرم‌افزارهای مختلفی برای تبدیل عکس به پی دی اف با استفاده از گوشی‌های تلفن همراه هوشمند اندرویدی وجود دارد. دو تا از بهترین اپلیکیشن‌ها بدین منظور عبارت‌اند از:

اپلیکیشن JPG to PDF Converter

نحوه تبدیل عکس به پی دی اف با استفاده از اپلیکیشن JPG to PDF Converter به‌راحتی آب خوردن است؛ تنها کافی است پس از بازکردن برنامه، عکس‌های مدنظر خود را انتخاب کرده و در نهایت، روی گزینه تبدیل به پی دی اف، کلیک کنید.

اپلیکیشن CamScanner

از دیگر روش‌های تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی اندرویدی، استفاده از اپلیکیشن CamScanner می‌باشد. با استفاده از این روش، همچنین می‌توانید رنگ تصاویر، میزان شفافیت و … را تغییر دهید تا عکس‌های نهایی با کیفیت بالای عکس در دسترس باشند و در نهایت آن‌ها را به فرمت پی دی اف، تبدیل کنید.

·       اپلیکیشن CamScanner

 

ما در این مطلب، سعی کردیم ساده‌ترین روش‌های تبدیل عکس به پی دی اف را از سیر تا پیاز، آموزش دهیم تا هر زمان که نیاز، پیدا کردید، عکس‌های داخل گالری گوشی تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتری خود را به فرمت محبوب PDF تبدیل کنید، بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ هزینه‌ای این کار را به‌راحتی آب خوردن انجام دهید. از اینکه وقت ارزشمندتان را برای خواندن این مطلب، صرف نمودید، بی‌نهایت متشکریم. اکنون شما عزیزان می‌توانید سؤالات و یا نظرات خود دراین‌رابطه را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

نویسنده : نگار پورجواد

5 دیدگاه

  • نیازی گفت:

    سلام. من‌چند برنامه پی دی اف دانلود کردم همه گنگ و‌مبهم بود ولی کار با این‌برنامه ساده و نتیجه هم عالی بود. ممنون

  • قاسمی گفت:

    سلام وقتتون بخیر بسیارعالی وکاربردی بود

  • amiryan گفت:

    عالی و جامع بود ممنون

  • قربایی گفت:

    خیلی عالی بود عکس هایی که میخواستم رو خیلی خوب به پی دی اف تبدیل کرد

  • محمدی گفت:

    عالی حتما دانلود کنید/کار کردن با این برنامه راحته بهترین برنامه‌ای هست که تا به حال داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *