021-7356

گوشی Ektra کداک، مخصوص عکاسان و فیلم‌برداران

گوشی Ektra کداک، مخصوص عکاسان و فیلم‌برداران

شرکت  Bullitt Group که تحت لایسنس شرکت کداک فعالیت می‌کند، به تازگی یک گوشی تلفن هوشمند را معرفی کرده است که مخصوص عکاسان و فیلم‌برداران ساخته شده است. گوشی Ektra کداک که نام آن از دوربین Rangefhnder معروف شرکت Kodak در سال 1941 گرفته شده است، دارای طراحی خاص و منحصربه‌فردی است که دوربین‌های آنالوگ کلاسیک قدیمی را در ذهن می‌آورد. در پشت این گوشی، یک گریپ یا دستگیره کوچک و ظریف طراحی شده است و با پوششی از چرم پوشانده شده است. همچنین در کنار گوشی Ektra کداک، یک دکمه شاتر دومرحله‌ای مانند آنچه که در دوربین‌های عکاسی واقعی وجود دارد، طراحی شده است که می‌تواند برای فوکوس و سپس عکس‌برداری استفاده شود.

ektra3گوشی Ektra کداک دارای حسگری با رزولوشن 21 مگاپیکسل و دیافراگم ثابت با حداکثر گشودگی f2.0 است. نکته مهم درباره این لنز که معادل 26.5 میلی‌متر است، بهره‌مندی از لرزشگیر اپتیکال روی لنز است. ضمنا این دوربین به فلاش دوگانه بسیار پرقدرت و همچنین فیلم‌برداری 4K مجهز است. این دوربین برای عکاسی سلفی نیز کاربرد فوق‌العاده‌ای دارد، زیرا دوربین سلفی این گوشی نیز 13 مگاپیکسل رزولوشن دارد و نرم‌افزار عکاسی آن، امکان تنظیمات دستی را برای اغلب پارامتر‌های عکاسی به عکاس می‌دهد.

ektra2

اما گوشی Ektra کداک به عنوان گوشی تلفن همراه نیز امکانات جذابی دارد. صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p، چیپ‌ست Helio X20، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی که می‌توان با استفاده از کارت‌های MicroSD مقدار آن را تا چند برابر افزایش داد از امکانات این گوشی/دوربین هستند. باطری گوشی Ektra کداک، دارای حجم 3000 میلی‌آمپر است و برای یک روز عکاسی و استفاده از گوشی کاملا کافی است. اگرچه امکانات گوشی Ektra را نمی‌توان با گوشی‌های پیشرفته‌ای مانند Google Pixel یا iPhone 7 مقایسه کرد، اما به دلیل ظاهر کلاسیک و زیبا و اعتبار برند کداک، احتمالا مورد علاقه عکاسان و فیلم‌برداران حرفه‌ای قرار خواهد گرفت.

همراه با گوشی Ektra کداک، یک کیف چرمی هم معرفی شده است که ظاهری کاملا شبیه به کیف‌های دوربین کلاسیک و بسیار زیبا دارد. گوشی Ektra کداک از ماه آینده با قیمت 550 دلار وارد بازارهای جهانی خواهد شد و شما می‌توانید سفارش خرید آن را به سایت نورنگار بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *