021-7356

سایت‌های دانلود ویدیو خام و استوک بدون کپی رایت

سایت‌های دانلود ویدیو خام و استوک بدون کپی رایت

حق کپی رایت

قبل از دانلود ویدیو از این سایت‌ها لطفا به یک نکته مهم توجه کنید.

سایت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم هرکدام قوانین خاص خود را دارند. مثلا ممکن است یک سایت به شما حق استفاده شخصی از ویدیو را بدهد، ولی حق استفاده تجاری را ندهد.

ما سعی کردیم با بررسی دقیق نکات مربوط به هرکدام را در متن مقاله بیاوریم.

اما همچنان توصیه می‌کنیم هنگام استفاده از این منابع و یا منابع جدید در این زمینه حتما متن لایسنس هر سایت را مطالعه کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

برویم و در ادامه سایت‌ها را باهم بررسی کنیم.

در این مفاله میخوانید :

  • ادرس سایت ویدیو خام
  • سایت ویدیو خام برای ادیت
  • سایت فیلم خام
  • سایت دانلود فیلم خام

 

چنانچه به آموزش ادیت ویدئو علاقه مند هستید  فایلهای آموزشی ادیت و تدوین آکادمی نورنگار را حتما ببینید

سایت دانلود ویدیو خام و استوک

 

.pexels.com

 

سایت Pexels

سایت Pexels یکی از منابع معروف و بدون محدودیت دانلود ویدیو خام و عکس‌های استوک است و در دسته‌بندی‌های مختلف موضوعات متنوعی را پوشش می‌دهد. برای پیدا کردن ویدیو استوک مورد نظر می‌توانید از طریق جستجوی صفحه اقدام کنید و یا از دسته‌بندی موضوعات، ویدیو انتخاب کنید.

محدودیتی برای دانلود ویدیو در Pexels وجود ندارد و حتی بدون عضویت می‌توانید بی‌نهایت فیلم خام با کیفیت مدنظرتان به صورت مستقیم دانلود کنید و برای هدف‌های تجاری و غیرتجاری از آن‌ها استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌ها این سایت ویدیوهای افقی و عمودی است. نکته جالب این‌که وقتی روی یک ویدیو کلیک می‌کنید، آن فیلم زیر مجموعه خود چند ویدیو دیگر دارد که می‌توانید از آن برای خلق یک داستان چند بخشی مانند سریال در محتوا استفاده کنید یا این‌که آن‌ها را باهم میکس کنید.

 

Videezy

 

 

Videezy

Veedizy برای استفاده شخصی و تجاری قابل استفاده است. اکثر فیلم‌های این سایت کیفیت و وضوح تصویر HD و 4K دارند. بسیاری از ویدیوها رایگان در دسترس هستند ولی در کنار تعدادی از آن‌ها کلمه PRO نوشته شده است که با پرداخت هزینه قابل دسترسی است.

نکته: ویدیوهای رایگان این سایت را باید با ذکر منبع استفاده کنید.

 

pixabay

 

 

pixabay.com

 

 

تا الان بیش از یک میلیون ویدیو خام رایگان با انواع محتوای جلوه‌های ویدیویی، انیمیشن، اسلوموشن و… روی سایت pixaby وجود دارد. به راحتی روی ویدیوی مورد نظر خود کلیک می‌کنید و کیفیت دانلود آن را انتخاب می‌کنید.

استفاده از همه ویدیوهای این سایت برای هدف‌های تجاری و غیر تجاری رایگان است. همچنین اگر شما علاقه‌مند باشید می‌توانید کارهای خود را در این سایت بارگذاری کنید و برای استفاده عموم به صورت رایگان به اشتراک بگذارید.

Videvo

Videvo دسته‌بندی جامع و کاملی از انواع فیلم خام دارد. این سایت کلیپ‌های رایگان و با کیفیت بالا 30 ثانیه‌ای بدون واترمارک دارد که برای استفاده از آن نیاز است نام سایت را ذکر کنید و کلیپ‌های 10ثانیه‌ای با واترمارک که زمان استفاده دیگر نیازی به حمایت از سایت نیست.

همچنین قبل از دانلود ویدیو در این سایت باید موافقت کنید ویدیوها را بدون ادیت و ویرایش در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارید و آن‌ها را تغییر دهید. اطلاعات مربوط به شرایط استفاده از هر فیلم در کنار آن نوشته شده است، توصیه می‌کنیم قبل از دانلود آن را مطالعه نمائید.

Vidsplay

Vidsplay این سایت چند هفته یک بار به روز می‌شود و ویدیوهای جدید به آن اضافه می‌شود. تمرکز اصلی این تیم بر روی آپدیت بودن سایت و دسترسی آسان کاربران برای دانلود ویدیو است.

برای دانلود هر ویدیو روی دکمه دانلود رایگان در هر صفحه از فیلم کلیک می‌کنید.

اگر در دانلود فیلم به مشکل خوردید یا لینک آن‌ها مشکل داشت می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما به مدیریت سایت گزارش دهید.

 Wave.video

Wave.video یک پلتفرم بازایابی ویدیویی است. این تیم بین المللی از طراحان و توسعه دهندگان، بازاریابان تشکیل شده است. هدف همه اعضای این تیم در راستای تولید محصولات با کیفیت و مورد پسند کاربران است.

این سایت تقریبا همه نیازهای شما را برای بازاریابی ویدیویی پوشش می‌دهد. بیش از 200 میلیون ویدیو خام در این سایت وجود دارد که هر موضوعی مد نظرتان است را می‌توانید در کتابخانه داخلی این سایت سرچ کنید.

پس از آن می‌توانید ویدیوها را در همین سایت با ابزارهای ویرایشگر به سلیقه خود ویرایش کنید و صداگذاری انجام دهید.

کمی که در سایت جستجو کنید آموزش کار با ابزارهای آنلاین سایت را می‌توانید پیدا کنید و بعد دقیق‌تر با آن‌ها کار کنید. تقریبا هر ابزاری که برای ویدیو مارکتینگ نیاز دارید در این سایت به صورت رایگان وجود دارد.

  

Splitshire

شاید عجیب به نظر برسد اما این سایت فقط توسط یک نفر به نام دانیل نانسکو اداره می‌شود. او یک طراح وب است و تصمیم گرفت در این سایت عکس‌ها و ویدیوهای شخصی خود را برای استفاده شخصی و تجاری به صورت رایگان ارائه دهد.

در این سایت تعداد زیادی عکس و فیلم رایگان وجود دارد که همه توسط دانیل نانسکو ایجاد شده‌اند و شاید به همین علت محتوای این سایت نسبت به دیگر سایت‌ها خاص و منحصر به فرد به نظر برسد.

شما می‌توانید از محتوای این سایت در تمام شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید. اما اجازه فروش این آثار را ندارید و نمی‌توانید از آن‌ها در پروژه‌هایی با محتوای خشونت، تبعیض یا نژادپرستی استفاده کنید.

Mixkit

در سایت Mixkit نیاز به ثبت نام و ثبت اسم ندارید. کاملا رایگان و بدون محدودیت می‌توانید ویدیو های مورد نظرتان را با کیفیت بالا و بدون واترمارک دانلود کنید.

این سایت دسته‌بندی موضوعی متنوعی دارد و  سلیقه همه افراد را پوشش می‌دهد. همچنین هر هفته به روز می‌شود.

ویدیوهای خام سایت Mixkit برای هدف‌های شخصی و تجاری بدون ذکر منبع قابل استفاده است.

در این سایت علاوه بر ویدیوهای رایگان، موسیقی رایگان، انواع قالب‌های ویدیویی رایگان و جلوه‌های ویژه برای تولید محتوای ویدیویی وجود دارد.

Coverr

ایده سایت Cover از دغدغه کارآفرینان و فیلم‌سازهایی شکل گرفت که برای ارائه محصولات و خدمات خود نیاز به ویدیوهای جذاب داشتند.

اعضای این تیم زمانی که مشغول یادگیری فیلم‌سازی بودند، تصمیم گرفتند ویدیوهایی که خلق می‌کنند را به طور رایگان در اختیار افراد در سراسر جهان قرار دهند. آن‌ها در سال 2012 کار خود را با پروژه Veed.me شروع کردند.

هدف این تیم از ارائه رایگان ویدیوی خام، آسان کردن مسیر برای کسانی است که می‌خواهند کسب و کار خود را شروع کنند و منابع مالی محدودی دارند. تنها خواسته‌ای که این تیم از مصرف‌کنندگان ویدیوهای خام دارد، ساختن محتوای جذاب با ویدیوها است.

این سایت بیش از صدها فیلم رایگان با کیفیت بالا، بدون واتر مارک و بدون نیاز به ذکر منبع در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هر ویدیویی که از سایت Cover دانلود می‌کنید یک فایل زیپ دریافت می‌کنید که محتوای ویدیویی به علاوه یک عکس با فرمت jpg در آن قرار دارد.

Videlry

سایت Videlry پس زمینه‌های جذاب برای ضبط ویدیو و مجموعه‌ای از انیمیشن با موضوعات مختلف دارد.

اگر برای تدوین و ویرایش انیمیشن‌ فرصت ندارید می‌توانید از ویدیوهای خام این سایت استفاده کنید.

فایل‌های دانلود شده سایت Videlry به صورت فایل زیپ در اختیار شما قرار می‌گیرد.

Free nature stock

تمام ویدیوهای این وب سایت با موضوع طبیعت است. فیلم‌های این وب سایت توسط اعضای تیم تولید و ویرایش می‌شود.

برای استفاده تجاری و غیرتجاری از این فیلم‌ها نیازی به ذکر منبع ندارید و به صورت رایگان از همه ویدیوها می‌توانید استفاده کنید. اما اگر مایل باشید می‌توانید از این سایت حمایت مالی کنید.

Vimeo

این سایت در سال 2004 کار خود را شروع کرده است و جزء اولین سایت‌هایی است که ویدیوهایی با کیفیت HD برای دانلود در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Vimeo یک پلتفرم ویدیویی کامل است و  هرآنچه را برای ساخت و عرضه فیلم‌های جذاب با هر موضوعی برای کسب وکارتان نیاز دارید به صورت آماده در اختیار شما قرار می‌دهد. کافی است موضوع مورد نظرتان را سرچ کنید و به نتایج شگفت‌انگیز برسید.

 Mazwai

Mazwai مجموعه‌ای از کلیپ‌ها و ویدیو استوک با کیفیت HD برای دانلود دارد که برای استفاده در انواع پروژه‌ها رایگان است. هنگام دانلود ویدیو از این سایت آن‌ها را در فایل زیپ با فرمت MP4 و WEBM دریافت می‌کنید.

این سایت همیشه در حال آپدیت است و ویدیوهای جدید به آن اضافه می‌شود. همچنین شما می‌توانید ویدیوهای خود را برای آن‌ها ارسال کنید تا در صورت تایید در سایت به صورت عمومی منتشر شود.

 

Pond5

این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های دانلود ویدیو خام با کیفیت بالا است.

در این سایت بیش از هزاران فایل ویدیویی و آهنگ‌ تاریخی و بیش از 63000 عکس وجود دارد و همه آن‌ها به صورت عمومی و رایگان برای استفاده‌های تجاری و غیرتجاری در دسترس هستند.

تنها درخواست آن‌ها در صورت استفاده از محتوای سایت، حمایت از صاحب اثر است.

Darful

تمام ویدیوهای خام موجود در سایت Darful توسط شخصی به نام جوئل هلند بنیان‌گذار سایت VideoBlocks فیلم‌برداری شده است. سایت Darfulبخشی از پروژه سایت VideoBlocks است.

جوئل فکر می‌کند فیلم‌های با کیفیت بالا باید برای همه افراد در دسترس باشد نه فقط برای استدیوهای بزرگ. او از همه علاقه‌مندان به ویدیو می‌خواهد که ویدیوهای مورد نیاز خود را از سایت Darful دانلود کنند.

ویدیوهای خام این سایت را می‌توانید به صورت شخصی و تجاری به صورت رایگان استفاده کنید.

Clipstil

Clipstil هرماه تعدادی سینماگراف با کیفیت بالا و به صورت رایگان برای دانلود و استفاده عمومی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

اگر می‌خواهید به تمام این سینما گراف‌ها دسترسی داشته باشید می‌توانید یک بار با هزینه 49 دلار ثبت نام کنید و به صورت نامحدود آن‌ها را دانلود کنید.

سینماگراف‌ها در واقع با نام تصاویر کوتاه ویدیویی یا GIF شناخته می‌شوند.

سینماگراف‌ها نسبت به ویدیو حجم کمتری دارند و برای تبلیغات و بازاریابی کاربرد دارند.

Life of vids

این وب سایت مجموعه‌ای از فیلم‌های خام است که برای استفاده از آن‌ها نیازی به ثبت نام ندارید و به صورت رایگان به آن‌ها دسترسی دارید.

با توجه به رایگان بودن محتوا اعضای این تیم خوشحال می‌شوند نام مجموعه آن‌ها را در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود ذکر کنید.

اگر هم بخواهید در پروژه به اشتراک‌گذاری ویدیو خام با آن‌ها شریک شوید می‌توانید ویدیوهای خود را برای آن‌ها ارسال کنید.

Isorepublic

سایت ISO بیش از  6000فیلم و عکس خام با کیفیت بالا و رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مجموعه ISO برای به روز بودن و رشد مجموعه از عکاسان و فیلم‌برداران خلاق دعوت می‌کند تا آثارشان را برای آن‌ها ارسال کنند و در صورت تایید به صورت رایگان در سایت برای استفاده عمومی به اشتراک بگذارند.

Motion Elements

این سایت همانند سایت‌های دیگر ویدیوهای رایگان و با کیفیت بالا برای دانلود دارد. اما برای دانلود فیلم‌ها باید ثبت نام کنید و پس از ثبت نام در هفته 5بار امکان دانلود ویدیو دارید.

برای این که بتوانید فیلم بیشتری دانلود کنید می‌توانید از اکانت دوستانتان استفاده کنید.

ویدیوهای سایت Motion Elements با کیفیت HD، 4K، 2K، HD720 قابل دانلود است.

All Free Download

این سایت یک مجموعه بزرگ از فیلم‌های استوک و البته عکس‌ها، قالب‌های وب، نمادها، انواع فونت و تصاویر پس زمینه است.

از نظر موضوع محتوا کامل و جامع است. محتوای آن به صورت رایگان قابل دسترسی است، اما کمی دقت کنید چون برخی فیلم‌های این سایت با ذکر نام ناشر قابل استفاده است.

روش دیگر دانلود ویدیو خام و استوک

اگر در مورد موضوع خاصی به دنبال ویدیو خام هستید. کافی است موضوع ویدیو مورد نیاز را به صورت انگلیسی در ترکیب با عبارت Free stock footage در یوتیوب جستجو کنید. ویدیوهای زیادی پیدا می‌شود که البته باید توضیحات زیر ویدیو را بخوانید تا مطمئن شوید کپی رایت ندارد.

 

 

14 دیدگاه

  • Majid naeimifar گفت:

    درخواست کلیپ های عاشقانه خام با تایم یک یا دو دقیقه بدون کپی رایت برای ریلز یا پست معمولی اینستاگرام نیاز داشتم
    با سپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *