دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

ساخت و معرفی یک فلاش آف کمرا برای تلفن‌های همراه هوشمند توسط شرکت Godox

چاپ
ساخت و معرفی یک فلاش آف کمرا برای تلفن‌های همراه هوشمند توسط شرکت Godox

اگر تا به‌حال آرزوی استفاده از نور فلاش دوربین در عکاسی با تلفن همراه را داشته‌اید، شاید با شنیدن این خبر خوش‌حال شوید که شرکت Godox، این آرزوی شما را به تحقق رسانده و با طراحی و ساخت یک فلاش آف کمرا مخصوص دوربین‌های تلفن همراه، کیفیت عکاسی با موبایل را چند برابر کرده است. شرکت Godox نام این ابزار نورپردازی را Godox A1 گزاشته است.

این فلاش آف کمرا می‌تواند هم نور فلاش و هم نور led منتشر کند. بنابراین محدوده‌ی اختیارات شما برای انتخاب نوع نور موردنظر در تابش به سوژه، گسترده‌تر می‌شود. این فلاش از سه نور LED داخلی و یک واحد نوری فلاش تشکیل شده که می‌تواند نور بالا و باکیفیتی برای عکاسی در اختیارتان قرار دهد.

شرکت Godox با چند عکس میزان نوردهی و نحوه‌ی استفاده از این فلاش‌های مستقل را نشان داده است. در این عکس متوجه می‌شویم که با فلاش A1 تا چه حد می‌توان در محیط‌های تاریک و با استفاده از تلفن همراه هوشمند، نورپردازی کرد.

فلاش کمرا آف

همچنین در این عکس میزان نور LED در این فلاش آف کمرا نشان داده شده است و شما می‌توانید با استفاده از نور LEDها، منبع نوری ثابتی برای عکاسی و فیلم‌برداری در اختیار داشته باشید.

فلاش کمرا آف

همچنین در این عکس مشاهده می‌کنید که می‌توانید با استفاده از خاصیت رادیویی این فلاش، از دور به آن متصل شوید و موقعیت نوردهی به سوژه را به راحتی تغییر دهید.

فلاش کمرا آف

همچنین می‌توانید کنار استفاده از فلاش مستقل Godox A1، از یک فلاش مستقل دیگر نیز برای نورپردازی بهتر استفاده کنید. برای اینکار، نورنگار به شما فلاش‌های اکسترنال هنل  MODUS 600RT Wireless Kit For Canon و MODUS 600RT Wireless Kit For Nikon را توصیه می‌کند.

فلاش کمرا آف

فعلا تنها اخبار ناچیزی از این فلاش‌ها در دسترس است و پس از معرفی رسمی آن، جزئیات و مشخصات فنی بیشتری توسط Godox اعلام خواهد شد.

نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه