دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

تقاضای زیاد برای دوربین S5 II پاناسونیک

اخبار عکاسی
تقاضای زیاد برای دوربین S5 II پاناسونیک

عکاسان به حدی برای دوربین S5 II مشتاق هستند که پاناسونیک می گوید دوربین کافی برای پاسخگویی به تقاضای پیش خرید نخواهد داشت.

 

در ژاپن ، شرکت‌ها موظفند به صورت عمومی اعلام کنند که نمی‌توانند انتظارات عمومی برای تحویل محصول را برآورده کنند . با توجه به فرهنگ ژاپنی ، این بدان معنی است که این اعلامیه همیشه به عنوان یک عذرخواهی بیان می شود . در این مورد ، تخمین‌های پاناسونیک در مورد تعداد دوربین‌های S5 II که باید تولید کند با تقاضای واقعی مطابقت نداشت و این شرکت معتقد است که دوربین S5 II به اندازه کافی برای ارسال واحدها در تاریخ عرضه به همه کسانی که سفارش داده‌اند ، نداشته باشد.

 

ما سفارشاتی برای LUMIX DC-S5M2 دریافت کرده ایم ، یک دوربین تک لنز فول فریم که قرار است در 16 فوریه عرضه شود ، که بسیار فراتر از انتظارات ما بود . ممکن است نتوانیم آنها را در همان روزی که تاریخ انتشار آن است تحویل دهیم.

 

نه تنها این ، بلکه مشتریانی که از امروز دوربین سفارش می دهند ، ممکن است برای دریافت آن مدتی صبر کنند.

 

«علاوه بر این ، مشتریانی که در آینده رزرو می کنند ممکن است پس از عرضه محصول ، مدتی طول بکشد تا محصول را تحویل بگیرند . پاناسونیک می‌گوید: ما صمیمانه از ایجاد ناراحتی زیادی برای مشتریانمان که مشتاقانه منتظر محصولات ما هستند ، پوزش می‌خواهیم.

 

به منظور برآورده کردن انتظارات مشتریان خود ، ما تمام تلاش خود را برای تحویل در اسرع وقت انجام خواهیم داد ، بنابراین از درک شما قدردانی می کنیم.

 

وقتی یک شرکت ژاپنی این را می گوید ، این یک تاکتیک نیست که برای یک محصول تبلیغاتی ایجاد کند ، بلکه یک موضوع قانونی است . به هر دلیلی ، پاناسونیک در واقع واحدهای کافی برای پاسخگویی به تقاضای یک محصول را ندارد . به احتمال بسیار زیاد ، تخمین زده نمی‌شود که S5 II به همان اندازه محبوب باشد به همین خاطر پاناسونیک زمان یا منابع کافی در کارخانه‌های خود رزرو نکرده است تا بتواند به اندازه کافی دوربین S5 II برای پاسخگویی به این تقاضا بسازد.

 

زمان کارخانه محدود است و از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی شده است ، بنابراین جبران کاستی‌ها زمان زیادی طول می‌کشد تا بهبود پیدا کند ، به همین دلیل است که Nikon Z9 بسیار طول کشید تا به طور گسترده در دسترس قرار گیرد.

 

پاناسونیک تنها فروش قبلی دوربین را به عنوان معیاری برای انتظار داشت ، و از آنجایی که S5 II اولین دوربین بدون آینه آن است که از فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد ، نمی‌توان به آن ویژگی به عنوان دلیل تقاضای زیاد اشاره کرد . هیچ امکانی وجود ندارد که پاناسونیک در حال حاضر متوجه نشده باشد که این ویژگی برای محبوبیت دوربین چقدر مهم است ، بنابراین باید انتظار داشت که در مدل‌های آینده از این فناوری منحرف نشود.

 

منبع خبر: petapixel

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

1 Comment

  • با سلام از اینکه اعلام کردید با پا فشاری تونستید دوربین میکرو 4/3 تبدیل به فول فریم کنید بسیار خوشحالم وهم ناراحت خوشحالم که فول فریم مینورس تعبیه کردید کهکاربرذانم بیشتر علاقه مند باشند که نظرشان تامیین شده باشد از اینجا ناراحت هستم دکه دوربین المپوس 4/3 دارم وبیشتر میخواستم ییک بدنه تموکس تهیه کنم بالنز های من سازگاری داشته باشد شایان ذکر میباشد که اداپتور جدید رایعنی میکرو4/3 رابرای مدل جدید ساخته شود بدنه های جدید را با سنسور 4/3 بسازند چون اولین کسی که به شرکت المپوس نامه مستقیم برذای مدیر عامل امپوس نوشت اینجانب بود وشرکت پاناسونیک بلافاطه این مورد راحل کرد به این منظور ترتیب عمل داشته بوداند که شرکت المپوس از ایران خارج شد وما یک سری بدنه های فرسوده دراختیار داریم که به امید خداوند بزرگ این مسایل شرکتی به زوددی ححل شود با تشکر بدرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *