021-7356

لنز 27 میلی‌متری f/2.8 TTartisan برای سونی E و نیکون Z معرفی شد

لنز 27 میلی‌متری f/2.8 TTartisan برای سونی E و نیکون Z معرفی شد

شرکت TTartisan اعلام کرده است که لنز پرایم 27 میلی‌متری f/2.8 مجهز به فوکوس خودکار برای دوربین‌های APS-C ، اکنون برای نیکون Z و سونی E-mount در دسترس است.

 

این لنز در ابتدا در ماه اکتبر سال گذشته برای نصب بر روی دوربین های فوجی فیلم با مونت X عرضه شد ، اما اکنون برای دوربین های بدون آینه نیکون و سونی با سنسور APS-C نیز در دسترس است . در ابتدا این لنز به عنوان محصولی جدید در ابتدای سال معرفی شده بود و اکنون واقعاً قابل خریداری است.

 

شرکت TTartisan این لنز را به عنوان یک لنز پرایم کاملاً جمع و جور توصیف کرده و می‌گوید که طراحی کوچک و قابل حمل و طول کانونی “چند منظوره” معادل 41 میلی‌متر و زاویه دید 56 درجه ، از ویژگی‌های برجسته این لنز است که در اکثر شرایط عکاسی روزمره به خوبی عمل می‌کند.

 

لنز 27 میلی‌متری f/2.8 TTartisan برای سونی E و نیکون Z معرفی شد

 

لنز 27 میلی‌متری f/2.8 TTartisan از شش المان در پنج گروه تشکیل شده است و دارای فاصله فوکوس نزدیکی حداقل 0.35 متر است . این لنز با استفاده از یک دیافراگم هفت پرگی دارای محدوده دیافراگم f/2.8 تا f/16 می‌باشد . دیافراگم  با دست کنترل می‌شود ، اما به کلید دیافراگم اجازه می‌دهد تا از طریق تنظیم دیجیتالی از طریق دوربین نیز کنترل شود . TTartisan اعلام کرده است که این ویژگی برای تمام دوربین‌ها عمل نمی‌کند و عکاسان باید صفحه سازگاری شرکت را برای تعیین سازگاری با مدل خاص خود بررسی کنند.

 

این لنز بسیار یبک و قابل حمل دارای یک سیستم فوکوس خودکار است که توسط یک موتور استپینگ قابل تنظیم است . با این حال ، TTartisan به کنترل بیشتر در عکاسی توسط کاربران ، توجه دارد و این امکان را به صورت دستی فراهم کرده است . شرکت مطمئن است که سیستم فوکوس خودکار سرعت ، دقت و صفحه نمایش صاف خود را در تمام دوربین‌های پشتیبانی شده بهبود داده است و از قابلیت فوکوس چشم برای تمام دوربین‌های اعلام شده شده ، پشتیبانی می‌کند.

 

شرکت TTartisan همچنین می‌گوید که این لنز با استفاده از پایدارسازی سنسور درون بدنه دوربین نیز عمل می‌کند اما در صورتی که دوربین این قابلیت را داشته باشد.

 

همانطور که در بسیاری از لنزها نیز اتفاق می‌افتد ، لنز 27 میلی‌متری f/2.8 TTartisan دارای یک پورت USB-C است که می‌توان از آن برای اتصال لنز به کامپیوتر و بارگذاری هرگونه به‌روزرسانی نرم‌افزاری در آینده استفاده کرد. TTartisan به این نکته اشاره می‌کند که از زمان عرضه ، لنز 27mm f/2.8 برای X-mount دوبار به روز رسانی شده است : یکبار برای اضافه کردن قابلیت برطرف کردن اعوجاج و وینتینگ و یکبار دیگر برای برطرف کردن برخی مشکلات مربوط به عکاسی پیاپی با سرعت بالا و فوکوس خودکار نقطه تکی در مدل‌های خاص دوربین.

 

لنز 27 میلی‌متری f/2.8 TTartisan از امروز برای مونت‌های Sony E و Nikon Z با قیمت 149 دلار در دسترس است.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

لنز جدید سیگما Sigma 105mm f / 2.8 DG DN Macro معرفی شد

لنز جدید نیکون DX 12-28mm : عریض ترین لنز برای Z Mount

لنز Meike 85mm f/1.4 : اولین لنز فوکوس خودکار شخص ثالث برای Canon RF
لنز 100-300mm f/2.8 L IS USM به مجموعه لنزهای RF کانن اضافه شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *