دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران؛ 8 لوکیشن رایگان عکاسی لاکچری

عکاسی گردی
لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران؛ 8 لوکیشن رایگان عکاسی لاکچری

بطور قطع تهران، پایتخت زیبای کشورمان بالاترین ظرفیت را برای گردشگری و عکاسی دارد. از رستوران‌های متنوع و پارک‌ها گرفته تا لاکچری‌ترین مراکز خرید و باغ موزه‌ها، برای هر نوع سلیقه و بودجه‌ای، تهران مکانی برای ارائه دارد. ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که به دنبال یک لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران هستند. پس در ادامه با نورنگار همراه باشید تا لیست بهترین لوکیشن‌های عکاسی در تهران را به شما معرفی کنیم.

ایران مال؛ ترکیبی از معماری مدرن و سنتی

بدون شک یکی از لاکچری‌ترین لوکیشن های تهران مرکز تفریحی و گردشگری ایران مال است. ایران مال علاوه بر امکانات تفریحی و رفاهی متنوع همچون آب نما، رستوران و کافه، پردیس سینمایی و مجموعه ورزشی، یکی از مراکز تجاری مهم کشور است که با طراحی منحصر به فرد و خاصی که دارد علاقه‌مندان زیادی را به بازدید و وقت‌گذرانی دعوت می‌کند. همچنین بخش‌های خاص و متنوعی که این مرکز بزرگ دارد آن را به یک لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران که بسیار نیز محبوب است تبدیل کرده است. در ادامه به معرفی جاذبه‌های دیدنی این مرکز می‌پردازیم.

باغ ماهان ایران مال

اگر علاقه‌مند به تلفیق طبیعت و فضای مدرن هستید به شما پیشنهاد می‌کنم حتماً از باغ ایرانی یا باغ ماهان ایران مال دیدن کنید.

این باغ که با الگو گرفتن از باغ ماهان کرمان، بصورت فضایی تخت و پلکانی ساخته شده است، با سقف شیشه‌ای ، مکانی بسیار خاص برای بازدید عموم را فراهم کرده‌است. دو ورودی شیشه‌ای این باغ دو ضلع شمالی و جنوبی ایران مال را به یکدیگر وصل می‌کند. همچنین وجود رستوران در این باغ زیبا، لذت تفریح در آن را دو چندان می‌کند. درخت‌های جذاب و نیمکت‌های این باغ یکی از زیباترین موقعیت‌های عکاسی را برای علاقه‌مندان به عکاسی در فضاهای سبز بوجود آورده‌است.

باغ ماهان ایران مال
درخت‌های جذاب باغ ماهان ایران مال یکی از لاکچری ترین موقعیت‌های عکاسی در تهران است.

مسجد جامع ایران مال

مسجد جامع ایران مال با معماری و کاشی کاری منحصر به‌فرد و چشم‌نواز خود قطعاً یکی از زیباترین و چشم‌نواز‌ترین مکان‌های دیدنی تهران است. این مسجد که در طراحی آن از مسجدالنبی الهام گرفته شده‌است، با کاشی کاری و گچ‌بری سفید و فیروزه‌ای که مختص معماری ایرانی است، علاوه‌بر محلی برای عبادت، یک پیشنهاد عالی برای لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران است.  طرح گنبد این مسجد که با الهام از گنبد حافظیه شیراز ساخته شده، متشکل از پنج گنبد است که نمای بسیار خیره‌کننده‌ای دارد. همچنین برای افرادی که علاقه‌مند به معماری سنتی و مذهبی هستند، این مکان قطعاً بهترین انتخاب خواهد بود.

مسجد جامع ایران مال
مسجد جامع ایران مال، یک پیشنهاد عالی برای لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران است.

کتابخانه ایران مال

برای بسیاری سفر به اروپا و بازدید از معماری‌های کلاسیک اروپایی تصویری رویایی و آرزویی دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد و اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید بگویم که دیگر حسرت خوردن کافیست، به کتابخانه ایران مال سر بزنید. باغ کتاب ایران مال یا کتابخانه جندی شاپور، کتابخانه‌ای زیبا و خاص با دکوراسیون چوبی و وسعت زیاد، شما را به عمق تاریخ اروپا و تمدن و معماری غربی می‌برد.

کتابخانه ایران مال
برای گرفتن عکسهای لاکچری با معماری‌ کلاسیک اروپایی به کتابخانه ایران مال سر بزنید.

این کتابخانه با طراحی شیک و فضای خاصی که دارد، یکی از جالب‌ترین و پرطرفدارترین فضاها برای عکاسی است، مخصوصاً برای افرادی که طرفدار سری فیلم های هری پاتر هستند، این کتابخانه تداعی کننده کتابخانه هاگوارتز است. هر کسی که اهل مطالعه و تاریخ باشد از عکس گرفتن در این لوکیشن لاکچری استقبال می‌کند.

کتابخانه ایران مال
کتابخانه ایران مال یکی از جالب‌ترین و پرطرفدارترین فضاهای تهران برای عکاسی است.

تیمچه حاج علی اکبر و تالار آیینه

بازار سنتی ایران مال یا تیمچه حاج علی اکبر، فرهنگ اصیل و سنتی ایرانی در دل شهر مدرن و مرکز خرید به روز ایران مال است. این بازار که چهار سرای فیروزه، عقیق، زمرد و الماس دارد، معماری زیبای ایرانی را با شکوه و جلال هرچه تمام تر به رخ می‌کشد. فضای سفید و طلایی این بازار، یک حس سلطنتی توام با آرامش را به شما القا می‌کند و هرگوشه و کنار آن به قدری خاص و جلوه‌گر است که تصمیم برای انتخاب لوکیشن عکاسی بسیار سخت می‌شود.

تالار آیینه نیز قطعاً یک لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران است که مانند آن را کمتر جایی می‌توانید پیدا کنید.این تالار که بسیار شبیه به سرسراهای کاخ سعدآباد و گلستان است، با چیدمان ایرانی و آیینه کاری جذابش، یک موقعیت کم نظیر را برای گرفتن عکس‌هایی خاص برای شما فراهم می‌کند. آیینه کاری این مکان به حدی زیبا و چشم‌نواز است که نتایج عکاسی را در هر ساعتی از شبانه روز خیره‌کننده خواهد کرد.

تالار آیینه
تالار آیینه نیز قطعاً یک لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران است.

آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شهید همت غرب، بزرگراه شهید خرازی، بازار بزرگ ایران (ایران مال).

مرکز خرید پالادیوم؛ یک لوکیشن لوکس تجاری

اگر علاقه‌مند به مراکز خرید و بازارگردی هستید و همچنین به دنبال یک لوکشین عکاسی لاکچری در تهران در قالب یک مرکز خرید می‌گردید، مرکز خرید پالادیوم یک گزینه کاملاً مناسب برای شماست. این مرکز خرید یک مکان جذاب و مرکز خرید بزرگ در شمال تهران و محله زعفرانیه است، نمایندگی‌های برترین برندهای پوشاک را در نیز خود جای داده است. معماری طبقاتی و طراحی مدرن داخلی این مرکز تجاری، موقعیت یک عکاسی متفاوت را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

مرکز خرید پالادیوم
اگر به دنبال یک مرکز خرید لاکچری در تهران برای عکاسی هستید، مرکز خرید پالادیوم یک گزینه کاملاً مناسب برای شماست.

آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، پاساژ پالادیوم.

کوچه تمدن؛ سنتی و رنگارنگ

به عنوان یک لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران این مکان با باقی فضاهای معرفی شده تفاوت اساسی دارد و آن این موضوع است که به خودی خود یک فضای مدرن با طراحی خاص و متریال گران قیمت نیست اما تصاویری که در آن می‌توان گرفت به مراتب نتایج بسیار زیباتری را به شما خواهد داد.

این کوچه که رنگارنگ‌ترین کوچه تهران نیز هست با پوششی جالب مسقف شده‌است؛ چترهای رنگی. این کوچه که در راسته چرم‌فروشان فردوسی قرار دارد، با بوی چرم و شکل و شمایل خاصی که دارد، محل بازدید افراد با سن و سال مختلف است. در گوشه گوشه رنگی این کوچه حس نشاط و سرزندگی به بیننده القا می‌شود که به سادگی و حتی بدون ویرایش نیز می‌توان با کمی دقت در زمان و نحوه عکاسی، قشنگ‌ترین و رنگی‌ترین عکاس‌ها را گرفت.

کوچه تمدن
کوچه تمدن؛ رنگارنگ‌ترین کوچه تهران با پوششی جالب از چترهای رنگی، یک لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران است.

آدرس: تهران، فردوسی، خیابان انقلاب، خیابان پارس، کوچه تمدن.

پل طبیعت و پارک آب و آتش؛ نمایش عناصر طبیعی در عکس‌ها

اگر به دنبال یک مجموعه کامل از مدرنیته و طبیعت در کنار هم هستید و می‌خواهید علاوه بر عکاسی از گذراندن زمانی خوش در یک فضا با منظره بسیار عالی و سرگرمی‌های متنوع لذت ببرید، قطعاً بهترین انتخاب مجموعه پارک آب و آتش و پل طبیعت تهران است.

پل طبیعت

برای سالیان متمادی، برج آزادی و سپس برج میلاد، المان‌های اصلی شهر تهران به حساب می‌آمدند، اما چند سالی است که یک عضو جدید و خیره‌کننده به این خانواده اضافه شده و آن پل طبیعت است. این پل که بزرگترین پل غیر خودرویی کشور است، بر بالای بزرگراه مدرس احداث شده است.

نیمکت‌ها، رستوران و کافه ها و فضای سبز پل طبیعت پاتوق دلچسبی برای وقت‌گذرانی و همچنین گرفتن عکس‌های زیبا است. مخصوصاً در ساعت‌های طلایی غروب و طلوع خورشید، منظره بسیار خیره‌کننده‌ای را بر روی پل ایجاد می‌کند که نام لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران را برازنده این پل می‌نماید.

پل طبیعت
نیمکت‌ها، رستوران و کافه ها و فضای سبز پل طبیعت پاتوق دلچسبی برای وقت‌گذرانی و همچنین گرفتن عکس‌های زیبا است.

پارک آب و آتش

پل طبیعت که خود یک المان زیبا و جاذبه گردشگری بسیار دیدنی تهران است در واقع زیر مجموعه بخشی بزرگ‌تر یعنی پارک آب و آتش است. این پارک بزرگ با دارا بودن بخش‌های دیدنی و زیبایی که در خود جای داده است یکی از متنوع‌ترین لوکیشن‌ها برای عکاسی با هر سلیقه‌ای است.

فواره‌های آب و آتش و این پارک علاوه بر محلی برای تفریح، یک موقعیت چشم‌نواز را برای عکاسی به‌وجود آورده است. فواره‌های آبی این پارک در کنار برج آتشش یک تناقض بسیار چشم نواز را از هم‌نشینی دو عنصر آب و آتش به تصویر می‌کشند که با ترکیب رنگ‌های دوست داشتنی، منظره‌ای بسیار لذت بخش را برای عکاسی ایجاد کرده‌است. اگر علاقه‌مند به عکاسی در شب هستید و به دنبال یک لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران می‌گردید، اصلاً موقعیت عکاسی در کنار این فواره‌ها را از دست ندهید.

پارک آب و آتش
فواره‌های آب و آتش و این پارک علاوه بر محلی برای تفریح، یک موقعیت چشم‌نواز را برای عکاسی به‌وجود آورده است.

آدرس: تهران، بزرگراه حقانی، بوستان آب و آتش.

3 نکته انتخاب لوکیشن لاکچری فقط برای شما که تا انتهای مطلب آمده‌اید!

حالا که تا اینجای مطلب آمده‌اید به پاس قدردانی از شما، قصد داریم در ادامه چند نکته مهم و کاربردی برای ثبت عکس‌های حرفه‌ای‌تر در لوکیشن‌های خاص تهران را در اختیارتان بگذاریم.

  • لوکیشن‌های عکاسی با نورپردازی جذاب را در اولویت قرار دهید

نورها بیش از آنچه فکر می‌کنید در جذاب‌کردن عکس‌های شما تاثیرگذارند. پس اگر نظر ما را بخواهید به شما پیشنهاد می‌کنیم لوکیشن‌هایی که دارای نورهای طبیعی و مصنوعی خاص و متفاوت هستند را در لیست لوکیشن عکاسی لاکچری خود بگذارید.

  • لوکیشنی را متناسب با سبک و نوع عکاسی خود انتخاب کنید

همیشه هر مکانی در پایتخت که دارای معماری عجیب و غریب یا پر زرق و برق  باشد، لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران محسوب نمی‌شود و گزینه مناسبی برای گران‌قیمت نشان دادن عکس‌ها نیستند. به یاد داشته باشید که داشتن حس و حال طبیعی در عکس در کنار هنر عکاسی و به کارگیری شیوه‌های خاص کافی‌است تا عکس شما را متفاوت و لاکچری نشان بدهد.

  • لوکیشنی را انتخاب کنید که با تم و شخصیت سوژه هم‌خوانی داشته باشد

اگر از اهالی هنر هستید، قطعا فضاهای هنری بیش از هرچیزی برای لاکچری نشان دادن عکس شما مناسب است. اگر اهل مطالعه هستید یا به موسیقی علاقه دارید یا از حیوانات حمایت می‌کنید، بی‌شک انتخاب لوکیشنی که نزدیکی بیشتری به علایق شما داشته باشد، نتیجه عکاسی شما را خارق‌العاده می‌کند. ارزش اصلی شخصیت شماست و هر لوکیشنی که بازتاب بهتری از شخصیتتان را نمایش بدهد، لاکچری‌تر و ارزشمندتر به نظر می‌رسد.

انتخاب لوکیشن لاکچری عکاسی
قطعا فضاهای هنری بیش از هرچیزی برای لاکچری نشان دادن عکس شما مناسب است.

کد تخفیف نورنگار

سخن پایانی

تهران شهری بزرگ با مراکز و مکان‌های دیدنی بسیار است که باب هر سلیقه و انتخابی می‌توان یک موقعیت مناسب را برای عکاسی پیدا کرد. همچنین تعداد زیاد لوکیشن عکاسی لاکچری در تهران، شرایط مناسب‌تری را برای گرفتن این مدل عکس‌ها فراهم می‌کند. فقط حتماً این نکته را در نظر بگیرید که در ایام تعطیلات و آخر هفته این مکان‌ها به شدت شلوغ هستند که شرایط عکاسی را سخت می‌کند، پس با زمان‌بندی درست و مراجعه در ساعات کاری، خود را از اتلاف وقت و اضافه کاری هنگام عکاسی نجات دهید.

طاهره ویسی

نویسنده : ویسی

4 دیدگاه

  • alizadeh68 گفت:

    سلام و عرض ادب
    مطالب بسیار مفید بود به نکات خوبی اشاره کردین خیلی به کارم اومد
    ممنون از سایت خوبتون

    • پشتیبان نورنگار گفت:

      سلام دوست عزیز نورنگاری
      ممنون از حسن توجهتون خوشحالم که مقاله براتون مفید بوده 🌹

  • karami68 گفت:

    درود و مهر
    عالی بود ولی مکان های زیادی داره تهران مثل برج میلاد و خیابان سی تیر و بوستان گفتگو و..
    چرا اینا رو در مقاله معرفی نکردین

    • پشتیبان نورنگار گفت:

      درود و مهر دوست عزیز
      ممنون از توجهتون چشم حتما در اپدیت مقاله به محتوای مقاله افزوده میشود
      ممنون از ثبت نظرتون 🙏🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط