021-7356

6 نکته برای کسب درآمد از راه عکاسی

6 نکته برای کسب درآمد از راه عکاسی

شاید بسیاری از عکاسان علاوه‌بر‌علاقه قصد راه اندازی یک تجارت و کسب درآمد از راه عکاسی خود را داشته باشند که مطمئناً حق مسلم آن‌ها است. برای این کار، باید نکات زیادی را بدانید ولی ما اینجا در شش نکته‌ی خلاصه و جمع‌وجور، چند راه کارآمد و جالب برای راه‌اندازی تجارت با حرفه‌ی خود معرفی‌ کرده‌ایم که امیدواریم، از آن‌ها استفاده‌ ببرید.

  1. برای کسب درآمد از راه عکاسی، قبل از حرفه‌ای شدن، باید از یک سایت بزرگ برای نمایش عکس‌های خود استفاده کنید. اگر آن‌قدری محتوا ندارید که از آن یک سایت بزرگ بسازید، بهتر است عکس‌های خود را با سایت‌های بزرگ و معروف به اشتراک بگذارید.
  2. اگر سایتی بنا کردید و عکس‌های خود را در آن به فروش گذاشتید، با کم‌ترین قیمت شروع کنید. فعلاً برای بالا بردن یا گران فروختن عکس‌هایتان دست نگه‌دارید. اجازه دهید ابتدا معروف شده و سپس آن‌ها را با قیمت واقعی به فروش برسانید.
  3. فقط عکس‌هایی در سایتتان قرار دهید که واقعاً خوب از آب درامده و مشتری جذب کن هستند. مثلاً، عکس زیر واقعاً برای ارائه مناسب بوده و رزومه ساز بسیار خوبی نیز هست.
  4. آگاهی از نحوه‌ی کسب درآمد از راه عکاسی و تجارت با آن خودش یک هنر است. برای این کار می‌توانید از سایت‌ها و مشاوره‌های حضوری رایگان درمورد عکاسی، بهره ببرید و کاروبار خود را بسط دهید.
  5. قبل از حرفه‌ای شدن، برندی برای آثار خود در نظر بگیرید و قبل از ثبت عکس، از دید مخاطب به آن فکر کنید تا عکسی که مخاطب را جذب می‌کند ثبت کنید.
  6. یک شبکه‌ی اجتماعی معتبر مثل کانالی در تلگرام یا پیجی در اینستاگرام ترتیب ببینید و فالوورهای واقعی مثل عکاس‌ها یا علاقه‌مندان به عکاسی را جذب کنید.

3 دیدگاه

  • شجاعی گفت:

    حرکت خوبی است.من همکاری میکنم.

  • شجاعی گفت:

    سلام. متشکرم.سایت شما در این زمینه کار میکند؟

    • فاطمه اصغری گفت:

      با تشکر از لطف شما، فعلا برنامه‌ای برای همکاری در این زمینه طراحی نشده و این مطلب صرفا برای اطلاع رسانی و راهنمایی صورت گرفته، باتشکر:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *