دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

کارت نقره‌ای جدید: CFexpress ارزان قیمت از Lexar ، رویای عکاسان

اخبار عکاسی
کارت نقره‌ای جدید: CFexpress ارزان قیمت از Lexar ، رویای عکاسان

لکسار دو افزودنی جدید به خط حرفه‌ای خود اعلام کرده است: یک کارت نوع A نسبتاً ارزان CFexpress با نام “نقره‌ای” و یک کارت “طلایی” از نوع microSDXC UHS-II.

 

کارت CFexpress نوع A بدون شک جذاب‌ترین کارت حافظه جدید برای علاقه‌مندان و عکاسان حرفه‌ای است. این کارت جالب است به دلیل داشتن گواهی VPG200 (ضمانت عملکرد ویدئو 200) به جای گواهی VPG400 که در کارت نوع A مدل Gold شرکت Lexar موجود است.

 

مقداری به این موضوع توجه کردن مهم است چرا که این امر به کاربران مختلف نقشی اساسی در کارایی کارت جدید CFe Type A ایفا می‌کند. VPG200 به معنای این است که کارت تضمین می‌کند که سرعت نوشتن پایدار آن 200 مگابایت بر ثانیه است، در حالی که یک کارت VPG400 این مقدار را دو برابر می‌کند. عملکرد پایدار همچنین در سراسر ظرفیت کارت اعلام شده و این امر برای کاربرانی حیاتی است که قصد دارند یا ممکن است تمام کارت را در یک پروژه پر کنند.

 

کارت نقره‌ای جدید: CFexpress ارزان قیمت از Lexar

 

مقادیر VPG200 یا 400 به طور قابل توجهی زیر سرعت خواندن حداکثر کارت‌ها قرار دارد، از جمله کارت جدید نوع A مدل Silver از خط حرفه‌ای لکسار که سرعت نوشتن حداکثر تا 700 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. لکسار همچنین اعلام کرده که این کارت سرعت نوشتن پایدار 600 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد، اگرچه،  تنها برای استاندارد VPG200 گواهی شده است.

 

این کارت تضمین می‌کند که برای ضبط ویدئو با بیت‌ریت‌های زیر 200 مگابایت بر ثانیه، هیچ فریمی از دست نخواهد رفت. این وعده ممکن است برای بیت‌ریت‌های بالاتر نیز بر اساس ادعای لکسار اجرا شود، اما این امر قطعی نیست.

 

به دلیل این گواهی VPG200، کارت جدید نوع A از لکسار بهترین استفاده را در برنامه‌های عکاسی، حتی در عکاسی با شات های پرسرعت، خواهد داشت. به طور اساسی، هیچ برنامه عکاسی وجود ندارد که از عملکرد کارت نقره‌ای جدید لکسار فراتر رود.

 

این کارت نیز برای بسیاری از برنامه‌های ویدئویی مناسب خواهد بود، مانند ضبط 4K نسبتاً سبک و رزولوشن‌های بالاتر. با این حال، برنامه‌های ویدئویی با فایل‌های سنگین تر از گواهی VPG200 فراتر می‌روند. در اطلاعیه مطبوعاتی خود، لکسار به طور خاص سازگاری این کارت با دوربین‌های سری Alpha و FX شرکت سونی را ذکر کرده است.

 

کارت نقره‌ای جدید در حال حاضر قابل سفارش است و نسخه 160 گیگابایتی آن با قیمت 190 دلار در دسترس است، در حالی که کارت بزرگتر 320 گیگابایتی به قیمت 380 دلار عرضه می‌شود. نسخه مجموعه طلایی در حال حاضر با قیمت 316 دلار برای نسخه 160 گیگابایتی و 480 دلار برای نسخه 320 گیگابایتی به فروش می‌رسد.

 

در مقایسه با سایر کارت‌های نوع A نقره‌ای، کارت Essential Series اخیر Exascend با قیمت 160 دلار برای نسخه 120 گیگابایتی در دسترس است و همچنین گواهی VPG200 دارد. نسبت به کارت‌های رقیب با گواهی VPG400، مانند کارت Sony Tough 160 گیگابایتی که در حال حاضر با قیمت 348 دلار به فروش می‌رسد، کارت‌های VPG200 مانند محصول جدید لکسار به عنوان یک معامله نسبی محسوب می‌شوند.

 

کارت نقره‌ای جدیدCFexpress Lexar

 

 

کارت جدید Lexar Professional Gold microSDXC UHS-II سرعت انتقال تا 75٪ سریع‌تر از کارت‌های UHS-I را دارد و سرعت خواندن آن حداکثر تا 280 مگابایت بر ثانیه است. این کارت دارای امتیاز V60 است، که تضمین می‌کند که می‌تواند ویدئوهای 4K بلند مدت را بدون افت فریم ضبط کند، و سرعت نوشتن حداکثر تا 180 مگابایت بر ثانیه دارد. کارت‌های microSDXC با ظرفیت 128 گیگابایت با قیمت 40 دلار شروع می‌شود و نسخه 256 گیگابایتی آن 75 دلار است.

 

“ما می‌دانیم که برای کاربران حرفه‌ای ما زمان به معنای پول است”. مدیر بازاریابی لکسار ، جوئی لوپز می‌گوید: “دلیلش این است که ما کارت‌های حرفه‌ای را نه تنها با عملکرد برتر برای ضبط تصاویر و ویدئوهای شگفت‌انگیز طراحی می‌کنیم، بلکه با سرعت‌های خواندن برای انتقال فایل‌ها به سرعت، اطمینان حاصل می‌کنیم که گردش کار شتاب یابد.”

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *