021-7356

فلاش Olympus FL-900R، ضد آب با عدد راهنمای ۵۸

فلاش Olympus FL-900R، ضد آب با عدد راهنمای ۵۸

الیمپوس علاوه بر دوربین پرچم‌دار OM-D E-M1 Mark II و لنز‌های حرفه‌ای مانند Olympus 12-100mm F4.0 IS، یک فلاش قدرتمند رده بالا به نام فلاش Olympus FL-900R را نیز معرفی کرد تا سری تجهیزات عکاسی خود در نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ را تکمیل کند. فلاش الیمپوس  FL-900Rدارای درجه مقاومت در برابر آب IPX1 می‌باشد و می‌تواند با عدد راهنمای ۵۸ در ایزوی ۱۰۰ نور بتاباند. این فلاش به طور کامل با قابلیت‌های نوردهی Olympus TTL هماهنگ بوده و بسیاری از امکانات پیشرفته این دوربین‌ها مانند High Res Shot  و  Focus Stacking نیز پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه این فلاش برای فیلم‌برداران نیز امکانات جالبی دارد. زیرا علاوه بر فلاش عکاسی، یک LED نور پیوسته با حداکثر خروجی ۱۰۰ Lux نیز روی آن طراحی شده است.

olympus-fl-900r-2این فلاش Olympus FL-900R به طور کامل با سیستم‌ میکرو چهارسوم الیمپوس مانند دوربین Olympus PEN E-PL8  هماهنگی داشته و محدوده زوم آن فاصله کانونی ۱۰۰-۱۲ میلی‌متر که معادل ۲۰۰-۲۴ در فول‌فریم است را پوشش می‌دهد. البته در صورت نیاز می‌توان با استفاده از پانل پخش نور خود فلاش، محدوده پوشش را به ۱۰-۷ میلی‌متر (معادل ۲۰-۱۴میلی‌متر) برسانید. سر فلاش بین -۷ تا ۹۰ درجه در جهت عمودی و ۱۸۰ درجه به هر طرف می‌چرخد.

فلاش Olympus FL-900Rاز مشخصات مهم فلاش Olympus FL-900R هماهنگی کامل با سیستم TTL دوربین‌های الیمپوس در تمامی حالت‌های Master، Slave و حالت Commander برای ۴ گروه فلاش دیگر است. همچنین وضعیت‌های نوردهی Slow، High Speed و سینک در پرده اول و دوم شاتر، در کنار تابش استروسکوبیک نیز در این فلاش وجود دارد.

فلاش Olympus FL-900Rاین فلاش Olympus FL-900R در حالت پر سرعت می‌تواند با ۱/۳۲ قدرت کامل خود، با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فلاش بزند که به عنوان مثال برای دوربین پرچم‌دار E-M1 Mark II این شرکت که می‌تواند با سرعت ۱۸ فریم بر ثانیه با فایل خام عکاسی کند بسیار کاربرد دارد. زمان شارژ این فلاش در هنگام استفاده از قدرت کامل خودش ۲٫۵ ثانیه طول می‌کشد.

فلاش Olympus FL-900R

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *