دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

سافت‌باکس‌های پرتابل Godox

چاپ
سافت‌باکس‌های پرتابل Godox

یکی از تجهیزات نورپردازی که در میان عکاسان از محبوبیت زیادی برخوردار است، سافت‌ باکس‌ها هستند که جزو سافت ‌لایت‌ها محسوب می‌شوند و از آن‌ها می‌توان با فلاش یا منابع نوری پیوسته مثل لامپ‌های فلورسنت استفاده کرد. شرکت Godox نیز با ارائه‌ی سافت ‌باکس پرتابل در ابعاد مختلف، ابزاری کارآمد و پیشرفته برای نورپردازی در اختیار کاربران قرار داده است. سافت باکس پرتابل Godox دارای سطح داخلی از جنس آلومینیوم می‌باشد و به کمک آن می‌توان نور نرم و ملایمی برای عکاسی مهیا کرد و سایه‌های موجود در محیط را از بین برد و عکس‌های بی‌نظیری ثبت نمود.

در این سافت باکس از پارچه‌های فلاش مرغوبی استفاده شده که به کمک آن‌ها بیشترین نور به سوژه می‌رسد و به‌نوعی در محیط‌های تاریک، نقصان نوردهی جبران می‌شود. کاور جلویی این سافت باکس‌ از نوع translucent می‌باشد و در لبه‌ها حاوی Velcro  است که آن را به ابزاری مناسب برای استفاده در اسپیدلایت‌ها تبدیل ساخته است. همچنین Godox در طراحی این محصول دقت زیادی به خرج داده و با ایجاد ساختار زیپ‌دار، امکان نصب و ایستاده نگه داشتن آن را بسیار راحت‌تر کرده است.

این سافت باکس‌ برای فلاش‌های استدیویی طراحی شده‌ است و با انتشار نور فلاش‌های استودیویی و تابش آن بر روی سوژه، امکان ثبت بهترین عکس‌ها را فراهم می‌کند. Godox در پوشش کیف این سافت‌باکس‌ها از برزنت مرغوبی استفاده کرده که از خود سافت باکس محافظت می‌کند و از تأثیر تابش مستقیم نور خورشید بر آن جلوگیری می‌کند.

این سافت ‌باکس‌های پرتابل در ابعاد مختلف و استانداردی در فروشگاه اینترنتی نورنگار موجود می‌باشد و در هر استودیویی قابل استفاده است. ابعاد بزرگ‌تر آن‌ها که در نورنگار نیز موجود است، برای عکاسی فشن، پرتره و ثبت عکس‌های سایز متوسط تا بزرگ به کار می‌رود. باوجود بزرگی ابعاد این سافت‌باکس‌ها، Godox در طراحی بدنه‌ی این محصول، وزن کمی را در نظر گرفته که امکان حمل‌ونقلش را بسیار آسان می‌سازد. برای مشاهده و خرید ابعاد مختلف این سافت‌باکس‌ها می‌توانید از لینک‌های زیر اقدام کنید:

Godox Portable SoftBox 60×90

Godox Portable SoftBox 80×120

Godox Portable SoftBox 60×80

پس اگر می‌خواهید سطح رنگی یا کیفی عکس‌های خود را تا حد زیادی بالا ببرید، نورنگار به شما خرید این سافت‌باکس‌های شرکت Godox را توصیه می‌کند.

 

نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه