دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

 PYXIS 6Kمنعطف‌ترین دوربین فول فریم دیجیتال جهان

اخبار عکاسی
 PYXIS 6Kمنعطف‌ترین دوربین فول فریم دیجیتال جهان

 Blackmagic PYXIS 6Kدوربین سینمایی نسل بعدی با قابلیت‌های انعطاف‌پذیر است.

معرفی  Blackmagic PYXIS 6K، دوربین دیجیتال با کیفیت بالا که برای فیلمبرداری حرفه‌ای ایده‌آل است. این دوربین با ارائه رنگ پوست دقیق و رنگ‌های ارگانیک غنی، تصاویر خیره‌کننده‌ای را به ثبت می‌رساند. یکی از ویژگی‌های برجسته PYXIS 6K، طراحی ماژولار آن است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا با توجه به نیازهای خود، تجهیزات دوربین را به طور کامل شخصی‌سازی کنید. قلب PYXIS 6K، سنسور تصویر6K  فول فریم 24 × 36 میلی‌متری با محدوده دینامیکی گسترده است. این سنسور با استفاده از یک فیلتر LPF نوری که به طور خاص برای آن طراحی شده است، تصاویر شارپ و واضحی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از بین سه مانت لنزمختلف، EF،PL  یا L-Mount ، یکی را انتخاب کنید. این تنوع، سازگاری با طیف وسیعی از لنزها را فراهم می‌کند.

 PYXIS 6K از دو کارت حافظه CFexpress برای ضبط رسانه استفاده می‌کند. این امر سرعت ضبط و انتقال داده‌های بالا را تضمین می‌کند. با پورت اترنت (Ethernet Port) تعبیه شده در این دوربین، می‌توانید به راحتی رسانه‌های ضبط شده را به حافظه ابری Blackmagic  برای اشتراک‌گذاری و ذخیره‌سازی امن آپلود کنید.  PYXIS 6K به طور همزمان هر دو فایل RAW 12 بیتی Blackmagic  و فایل‌های پروکسی H.264 با حجم کم را ضبط می‌کند. این امر به شما انعطاف‌پذیری لازم برای ویرایش و اشتراک‌گذاری محتوای خود را در فرمت‌های مختلف می‌دهد. Blackmagic PYXIS 6K با ترکیب کیفیت تصویر استثنایی، طراحی ماژولار و قابلیت‌های ضبط پیشرفته، انتخابی ایده‌آل برای فیلمبرداران حرفه‌ای است که به دنبال ابزاری قدرتمند و انعطاف‌پذیر برای خلق آثار سینمایی خود هستند.

طراحی شده برای نهایت انعطاف‌پذیری

 Blackmagic PYXIS با چندین نقطه نصب و صفحات جانبی، به شما امکان می‌دهد دوربین را به سادگی پیکربندی و تنظیم کنید و برای هر نوع فیلمبرداری آماده شوید. بدنه جمع و جور این دوربین از آلومینیوم هوافضای ماشینکاری شده با دقت CNC ساخته شده است که آن را سبک وزن و در عین حال بسیار قوی می‌کند. بنابراین به راحتی می‌توانید آن را روی جرثقیل فیلمبرداری، گیمبال یا حتی پهپاد نصب کنید. علاوه بر پیچ‌های 1/4 اینچی و 3/8 اینچی متعدد در بالا و پایین بدنه، Blackmagic PYXIS  دارای طیف وسیعی از صفحات جانبی نیزاست که به شما امکان می‌دهد لوازم جانبی مانند دسته، میکروفون یا حتی کارت SSD  را نصب کنید. با PYXIS، می‌توانید یک دوربین کامل را برای هر نوع فیلمبرداری برای خود بسازید، چه درشرایط سخت و چه برای کارهای حساس این دوربین یک همراه همه‌کاره خواهد‌بود.

طراحی شده برای نهایت انعطاف‌پذیری

تصویر فراتر از هالیوود با دوربین دیجیتال PYXIS

Blackmagic PYXIS  پیشتر تنها امکاناتی در سطح فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های تلویزیونی و مستندها را ارائه می‌داد، اما حالا همان کیفیت برای خلق محتوای سینمایی در شبکه‌های اجتماعی، یوتیوب و سایر پلتفرم‌ها در دسترس شماست. این دوربین با برخورداری از امکانات مشابه دوربین‌های دیجیتال رده بالای فیلمبرداری، به شما امکان ثبت رنگ‌های عمیق‌تر، جزئیات بیشتر در تصویر و محدوده دینامیکی گسترده‌تری بین روشن‌ترین نورها و تاریک‌ترین سایه‌ها را می‌دهد. دلیل خیره‌کننده بودن فیلم‌های سینمایی همین است و حالا شما می‌توانید با همین ارزش‌های بالای تولید، هر نوع کاری را انجام دهید. تصور کنید با فرمت فیلم دیجیتال بزرگ (Large Format) فیلم‌های مستقل با بودجه کم، تبلیغات تلویزیونی یا حتی ویدیوهای شرکتی را فیلمبرداری کنید.

تصویر فراتر از هالیوود با دوربین دیجیتال PYXIS

سنسور بزرگ دوربین دیجیتال سینمایی

 Blackmagic PYXIS از یک حسگر فول‌فریم عظیم با رزولوشن فوق‌العاده 6048 × 4032 بهره می‌برد. این حسگر تقریباً سه برابر بزرگ‌تر از حسگر سوپر 35 بوده و به شما امکان فیلمبرداری با عمق میدان کم (بوکه) یا استفاده بدون افت کیفیت از لنزهای آنامورفیک برای دستیابی به جلوه‌ی سینمایی واقعی را می‌دهد. فرقی نمی‌کند زیر نور شدید آفتاب یا در محیطی با نور بسیار کم فیلمبرداری کنید، 13 استاپ محدوده دینامیکی به همراه حساسیت ایزو دوگانه‌ تا حداکثر 25600 پله، در تمامی شرایط نوری تصاویری کم‌نویز و خیره‌کننده را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین می‌توانید با رزولوشن کامل حسگر تا 36 فریم بر ثانیه یا به صورت محدود تا 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید. این حسگر فوق‌العاده در ترکیب با علم رنگ‌شناسی Blackmagic، به معنای بهره‌مندی از همان تکنولوژی تصویربرداری به کار رفته در دوربین‌های گران‌قیمت سینما دیجیتال است.

سنسوربزرگ دوربین دیجیتال سینمایی

انعطاف پذیری کامل سنسور

حسگر فول‌فریم بزرگ Blackmagic PYXIS به شما امکان می‌دهد بدون افت کیفیت، با فرمت‌های مختلف فیلم و نسبت‌های تصویر کار کنید! استفاده از کل ناحیه حسگر، تصویری منحصر به فرد با نسبت تصویر  3:2 (open gate) را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید کادر بندی نهایی را در مرحله پس از تولید انجام دهید. این حسگر بزرگ همچنین به شما امکان کار با فرمت آنامورفیک واقعی 6:5 بدون نیاز به کراپ تصویر می‌دهد. بدین ترتیب، به نسبت به گذشته، می‌توانید تصاویر سینمایی عریض را با جزئیات و رزولوشن بالاتر ثبت کنید. علاوه بر این، امکان استفاده از پنجره Super 35 روی حسگر وجود دارد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد به سرعت یک نمای نزدیک از تصویر اصلی تهیه کنید که به طور یکپارچه با فیلمبرداری (open gate) ادغام می‌شود. با تمام این امکانات، قادر به خلق محتوای سینمایی متمایز با بالاترین کیفیت خواهید بود!

سه مدل مانت فوق‌العاده

 Blackmagic PYXIS  دنیایی از لنزها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دوربین با داشتن سه مدل با مانت‌ L-Mount، EF یا  PL، با طیف وسیعی از لنزهای سینمایی و عکاسی در جهان سازگاری دارد. مدل L-Mount با جدیدترین لنزهای فول‌فریم از لایکا، پاناسونیک و سیگما کار می‌کند و همچنین امکان استفاده از آداپتور لنز را برای به کارگیری لنزهای متنوع دیگر، چه جدید و چه قدیمی، فراهم می‌آورد. مدل EF به شما امکان می‌دهد از لنزهای عکاسی باکیفیت فعلی خود که روی دوربین‌های DSLR یا حتی Blackmagic Pocket Cinema Camera استفاده می‌کردید، بهره ببرید. مدل PL نیز بدون نیاز به آداپتور، امکان کار با لنزهای سینمایی حرفه‌ای از برندهای زایس، آری، کوک و بسیاری دیگر را می‌دهد. با Blackmagic PYXIS، طیف وسیعی از مانت‌های لنز برای انتخاب در اختیار دارید و می‌توانید بدون هیچ محدودیتی، خلاقیت خود را به کار بگیرید!

سه مدل مانت فوق‌العاده

عکاسی باورنکردنی تصاویر با دامنه دینامیکی بالا (HDR)

تفاوت بین روشن‌ترین و تاریک‌ترین قسمت‌های یک تصویر، دامنه دینامیکی نامیده می‌شود و با واحد «استاپ» اندازه‌گیری می‌شود.  Blackmagic PYXIS  با داشتن دامنه دینامیکی خیره‌کننده‌ی 13 استاپی، در مقایسه با دوربین‌های فیلمبرداری معمولی، جزئیات بیشتری را در قسمت‌های روشن و تاریک تصویر حفظ می‌کند. این قابلیت به شما امکان می‌دهد نوردهی را برای یک صحنه‌ی داخلی مانند کافی‌شاپ تنظیم کنید و همچنان جزئیات نور شدید بیرون که از پنجره به داخل می‌تابد را به خوبی ثبت کنید.  علاوه براین، Blackmagic PYXIS طیف رنگی گسترده‌تری را نسبت به فضای رنگی استاندارد DCI-P3 که در فیلم‌های سینمایی استفاده می‌شود، ارائه می‌دهد. همچنین نرم‌افزار قدرتمند DaVinci Resolve Studio به صورت رایگان همراه دوربین عرضه می‌شود. بدین ترتیب، با کنترل‌های کامل تنظیم نوردهی و بازیابی رنگ در مرحله‌ی ادیت، آزادی عمل خلاقانه‌ی بی‌نظیری در اختیار خواهید داشت.

عکاسی باورنکردنی تصاویر با دامنه دینامیکی بالا (HDR)

ISO  دوگانه برای عملکرد در شرایط کم نور

در دنیای فیلمبرداری دیجیتال،  ISO واحدی برای سنجش حساسیت حسگر تصویر به نور است. هرچه عدد ISO بالاتر باشد، حسگر به نور حساس‌تر است و می‌توانید حتی در شب با نور طبیعی فیلمبرداری کنید. این دوربین از دو مقدار ایزو پایه (native ISO) تا ۲۵۶۰۰ پله برخوردار است. یعنی دوربین برای کم کردن نویز و حفظ کامل دامنه دینامیکی حسگر بهینه شده است.

  • ایزو پایه ۴۰۰ :این مقدار برای صحنه‌هایی با نورپردازی مناسب ایده‌آل است.
  • ایزو پایه ثانویه ۳۲۰۰: این مقدار بالا برای فیلمبرداری در محیط‌های کم‌نور عالی عمل می‌کند.

هنگام تغییر تنظیمات ISO، مقدار گِین (gain) به صورت خودکار تنظیم می‌شود. بنابراین، بدون نیاز به صرف وقت برای نورپردازی، می‌توانید به راحتی تصاویر فوق‌العاده‌ای ثبت کنید.

وضوح تصویر و نرخ فریم متعدد

Blackmagic PYXIS انعطاف‌پذیری بی‌نظیر در وضوح تصویر و نرخ فریم را ارائه می‌دهد. این دوربین از تمامی وضوح تصویر و نرخ فریم‌های استاندارد، از HD گرفته تا DCI 4K و حتی 6K، پشتیبانی می‌کند. حتی می‌توانید عکس‌هایی با کیفیت فوق‌العاده ۲۴.۶ مگاپیکسل ثبت کنید!

  • در حالت Open Gate 3:2 با رزولوشن کامل ۶۰۴۸ × ۴۰۳۲، Blackmagic PYXIS نرخ فریم ۳۶ فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد.
  • در حالت ۲.۴:۱ با رزولوشن ۶۰۴۸ × ۲۵۲۰، نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه و در حالت DCI 4K با رزولوشن ۴۰۹۶ × ۲۱۶۰ نیز نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه را در اختیار خواهید داشت.
  • برای نرخ فریم‌های بالاتر، می‌توانید با محدود کردن ناحیه تصویر روی حسگر (Windowing) و با رزولوشن ۲۱۱۲ × ۱۱۸۴ Super 16، تا ۱۰۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید.

 این دوربین همچنین امکان فیلمبرداری در حالت آنامورفیک واقعی ۶:۵ با رزولوشن بسیار بالاتر از سایر دوربین‌ها را با استفاده از لنزهای آنامورفیک در4.8K  با نرخ فریم 24 فریم بر ثانیه (۴۸۳۲ × ۴۰۳۲) فراهم می‌کند.  علاوه بر این، امکان فیلمبرداری با نرخ فریم ۱۲۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن  1080 HD نیز وجود دارد!

صفحه نمایش بزرگ 4 اینچی

صفحه نمایش LCD داخلی Blackmagic PYXIS بسیار کاربردی‌تر از یک نمایشگر نشان دهنده وضعیت دوربین است. این صفحه‌نمایش لمسی ۴ اینچی با وضوح بالا و قابلیت نمایش تصاویر HDR، برای نظارت بر فیلمبرداری و بازبینی صحنه‌ها در محل فیلمبرداری ایده‌آل است. با رزولوشن Full HD ، می‌توانید بدون نیاز به حمل یک مانیتور خارجی بزرگ و دست و پاگیر، کادربندی و فوکوس تصاویر خود را انجام دهید. بعلاوه، امکان استفاده از این نمایشگر به عنوان یک قابلیت کمک‌کننده فوکوس نیز وجود دارد!

این نمایشگر با قابلیت نمایش تصاویر HDR، دارای روشنایی خیره‌کننده‌ ۱۵۰۰ نیت است. بنابراین، حتی در زیر نور شدید خورشید هم می‌توانید به راحتی تصاویر خود را مشاهده یا تنظیمات دوربین را تغییر دهید. همچنین، روی این نمایشگر امکان مشاهده‌ اطلاعات وضعیت و پارامترهای ضبط، هیستوگرام، سطح نور، خطوط راهنمای کادر و موارد دیگر بر روی تصویر (On-screen overlay) وجود دارد. حتی می‌توانید به سرعت LUTهای سه بعدی را اعمال کنید تا تصاویر ضبط شده را با رنگ و جلوه‌ی دلخواه خود را نظارت نمایید.

صفحه نمایش بزرگ 4 اینچی

تمام تنظیمات در نوک انگشتان شما!

 Blackmagic PYXIS از یک طراحی منطقی بهره می‌برد که در آن، با استفاده از کنترل‌های لمسی و فیزیکی، دسترسی به کارکردهای مهمی مانند تنظیمات ISO ، تراز سفیدی (WB) و سرعت شاتر به سادگی برای شما فراهم شده است. حتی یک چرخ اسکرول برای اعمال سریع تغییرات روی تنظیمات در نظر گرفته شده است . ردیفی از ۳ دکمه‌ قابل تنظیم به عنوان کلیدهای میانبر وجود دارد تا دیگر نیازی به جستجو در منوها روی یک صفحه‌ی نمایش کوچک برای یافتن یک حالت نداشته باشید!در این دوربین دکمه‌های ضبط و عکاسی به‌راحتی در دسترس و در جای منطقی قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، کلیدهای میانبری برای موارد مختلف مانند نرخ فریم بالا، فوکوس، زوم، رنگ کاذب و موارد دیگر در نظر گرفته شده است. حتی می‌توانید کنترل‌ها را قفل کنید تا از تغییر ناخواسته‌ی تنظیمات در حین فیلمبرداری یا زمانی که دوربین روی یک زاویه خارج از دسترس نصب شده است، جلوگیری کنید.

تمام تنظیمات در نوک انگشتان شما!

صفحات جانبی برای گزینه های نصب انعطاف پذیر

صفحات جانبی نوآورانه‌  Blackmagic PYXIS، قابلیت نصب تجهیزات جانبی روی دوربین را حتی بیشتر از گذشته گسترش می‌دهند.

  • صفحه‌ی جانبی استاندارد همراه با Blackmagic PYIS از همان آلومینیوم درجه‌ هوافضا ساخته شده که بدنه‌ دوربین را تشکیل می‌دهد.
  • این صفحه دارای دو جای پیچ ۱/۴ اینچی و یک جای پیچ ۳/۸ اینچی است که به شما امکان می‌دهد میکروفون، براکت یا سایر لوازم جانبی را به دوربین متصل کنید.
  • شما می‌توانید صفحه‌ی جانبی SSD را نیز متصل کنید که محل مناسبی را برای اتصال ایمن درایو USB-C برای ضبط ویدیو یا حتی اتصال تلفن همراه برای استریم زنده فراهم می‌کند.
  • صفحه‌ی جانبی Rosette اختیاری با داشتن ۵ جای پیچ ۱/۴ اینچی، ۴ جای پیچ ۳/۸ اینچی و یک نقطه‌ی اتصال Rosette، حداکثر انعطاف‌پذیری را برای اتصال لوازم جانبی مانند دسته یا بازوهای کمکی به شما ارائه می‌دهد.
صفحات جانبی برای گزینه های نصب انعطاف پذیر

فرمت‌های فایل دوست‌داشتنی برای پس از تولید

  • ضبط با فرمت Blackmagic RAW، کنترل کامل روی جزئیات، نوردهی و رنگ در مرحله‌ پس از تولید را در اختیار شما خواهد گذاشت.
  • امکان ضبط همزمان پراکسی‌های H.264 با کیفیت HD وجود دارد که به راحتی و به سرعت می‌توانید آن را با دیگران در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید.
  • این دوربین به گونه‌ای بهینه شده که با استفاده از چندین هسته CPU و همچنین شتاب‌دهنده‌ی گرافیکی (GPU) با Apple Metal، CUDA و OpenCL کار می‌کند. این یعنی تصاویر شما در هنگام اصلاح رنگ، چك‌كردن (keying) ، ترکیب (compositing)، تغییر قاب (reframing)، لرزش‌گیری (stabilization) و ردیابی (tracking) در وضوح‌های HD،   4K  و یا حتی 6K، همواره از کیفیت و جزئیات بی‌نظیری برخوردار خواهند بود.
  • فایل‌های ضبط شده با Blackmagic PYXIS روی تمامی سیستم‌عامل‌ها قابل‌استفاده هستند. همچنین می‌توانید کارت‌های حافظه و دیسک‌ها را با فرمت HFS+ برای Mac و ExFAT برای Windows فرمت کنید.
فرمت‌های فایل دوست‌داشتنی برای پس از تولید

طراحی شده توسط سیستم عامل Blackmagic

 Blackmagic PYXIS به لطف سیستم عامل پیشرفته‌ Blackmagic OS، از یک رابط کاربری بصری و کاربرپسند مبتنی بر جدیدترین فناوری‌ها بهره می‌برد این سیستم، یک سیستم‌عامل مدرن واقعی است که در آن، تمامی ویژگی‌های دوربین به صورت مستقل اجرا می‌شوند تا کنترلی روان‌تر را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین، راه‌اندازی دوربین تقریباً لحظه‌ای انجام می‌شود.  این سیستم‌عامل از کنترل‌ها و منوهای مشابه سایر دوربین‌های Blackmagic Design برخوردار است. بنابراین، می‌توانید به راحتی بین دوربین‌های مختلف در یک صحنه فیلمبرداری سوییچ کنید.  همچنین برای تنظیمات، افزودن ابر داده (metadata) و مشاهده‌ی وضعیت ضبط، می‌توانید از حرکات ساده‌ی ضربه زدن و کشیدن انگشت روی صفحه‌ی نمایش استفاده کنید.

علاوه بر این، این سیستم عامل  کنترل کاملی بر ویژگی‌های پیشرفته‌ی دوربین را اختیار شما قرار می‌دهد مانند:

  • ابزارهای فوکوس و نوردهی روی صفحه
  • LUTهای سه بعدی (3D LUT)
  • قابلیت‌های HDR
  • ورود ابر داده
  • تایم‌کد
  • تنظیمات Blackmagic RAW
طراحی شده توسط سیستم عامل Blackmagic

علم رنگ نسل 5

 Blackmagic PYXIS با بهره‌مندی از نسل پنجم علم رنگ مشابه با دوربین رده بالای URSA Cine، سطحی فراتر از پیشرفت را در کیفیت تصویر ارائه می‌دهد. این دوربین با ثبت طیف وسیعی از رنگ‌ها و تناژ پوست به‌صورت دقیق و طبیعی، در هر فریم تصویری خیره‌کننده برای شما خلق می‌کند. این دوربین از یک گامای پویای ۱۲ بیتی جدید بهره می‌برد که برای ثبت داده‌های رنگی بیشتر در نقاط روشن و سایه‌ها طراحی شده است و در نتیجه، تصاویری با ظاهری بهتر برای شما به ارمغان می‌آورد.  

علم رنگ‌شناسی Blackmagic PYXIS همچنین بخشی از پردازش پیچیده‌ی تصاویر Blackmagic RAW را برعهده می‌گیرد. بدین ترتیب، داده‌های مربوط به رنگ و دامنه دینامیکی حسگر از طریق متا دیتا حفظ می‌شوند که می‌توانید از آن‌ها در مرحله‌ پس از تولید استفاده کنید. این یعنی تصاویری که در اصلاح رنگ با DaVinci Resolve، واکنشی طبیعی و فیلم‌گونه به تنظیمات رنگ از خود نشان می‌دهند. به‌طور خلاصه، Blackmagic PYXIS  تصاویری با رنگ‌های طبیعی، جزئیات دقیق و بازه‌ دینامیکی گسترده ارائه می‌دهد که به راحتی در نرم‌افزارهای ویرایش رنگ قابل مدیریت و اصلاح هستند. 

اتصال 5G یا 4G تلفن برای داده های تلفن همراه

با  Blackmagic PYXIS، آپلود و اشتراک‌گذاری فیلم‌ها و عکس‌هایتان بیش از پیش آسان شده است.

برای بارگذاری به  Blackmagic Cloud، می‌توانید از طریق درگاه USB-C دوربین به گوشی تلفن همراه iOS یا Android خود متصل شوید و از اینترنت همراه برای برقراری ارتباط استفاده کنید. Blackmagic PYXIS به صورت خودکار برای استفاده از اینترنت همراه پیکربندی می‌شود.  این قابلیت با جدیدترین گوشی‌های 5G  و همچنین گوشی‌های 4G سازگار است!

همچنین می‌توانید از طریق درگاه اترنت دوربین به یک شبکه‌ سیمی متصل شوید. این امکان را به شما می‌دهد تا در حین فیلمبرداری، محتوا را برای تیم‌های پس از تولید در هر کجای دنیا ارسال کنید و آن‌ها بتوانند به صورت لحظه‌ای کار خود را آغاز نمایند! علاوه بر این، امکان درجه‌بندی رنگ (Grading) در محل فیلمبرداری با استفاده از یک نرم‌افزار حرفه‌ای و سپس همگام‌سازی آن با نسخه‌ DaVinci Resolv موجود در صحنه‌ فیلمبرداری وجود دارد. این دوربین به همراه Blackmagic Cloud، راه‌حلی ایده‌آل برای همکاری جهانی تیم‌های خلاق به منظور خلق آثار فوق‌العاده است. این راه‌حل، تجربه‌ای روان و کارآمد را برای بارگذاری، اشتراک‌گذاری و ویرایش ویدئو و عکس در سطح جهانی برای شما به ارمغان می‌آورد.

اتصال 5G یا 4G تلفن برای داده های تلفن همراه

ساخته شده برای میکروفن و ورودی‌های صوتی حرفه‌ای

Blackmagic PYXIS با داشتن قابلیت ضبط صدای باکیفیت و حرفه‌ای داخلی، خیالتان را از بابت حمل تجهیزات اضافی مانند ضبط‌کننده‌ صدای جداگانه راحت می‌کند.

  •  mini XLR با فانتوم پاور ۴۸ ولت: این ورودی امکان اتصال میکروفون‌های حرفه‌ای مانند میکروفون‌های یقه‌ای و بوم را برای شما فراهم می‌کند.
  • میکروفون‌های داخلی:میکروفون‌های داخلی Blackmagic PYXIS دارای سطح نویز بسیار پایین و مقاومت در برابر لرزش و باد هستند. این میکروفون‌ها صدای باکیفیتی را ضبط می‌کنند و برای ضبط صدای راهنما در محل فیلمبرداری ایده‌آل هستند.
  • جک ۳.۵ میلی‌متری صدا: برای اتصال میکروفون‌های دوربین‌های فیلمبرداری
  • اسپیکر داخلی: برای پخش صدا
  • جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون: برای مانیتورینگ صدا

این اتصالات صوتی به شما امکان می‌دهند بدون نیاز به میکسر خارجی، ترک‌های صوتی جداگانه را با استفاده از میکروفون‌ها ضبط کنید.

ساخته شده برای میکروفن و ورودی‌های صوتی حرفه‌ای

بارگذاری LUTهای سه‌بعدی سفارشی برای شبیه‌سازی ظاهر فیلم

دوربین‌های دیجیتال فیلمبرداری برای حفظ دامنه دینامیکی، از فضای رنگ لگاریتمی استفاده می‌کنند که برای کارهای بعدی در مرحله‌ی پس از تولید بسیار ایده‌آل است. با این حال، زمانی که این فایل‌ها را روی مانیتور مشاهده می‌کنید، ممکن است رنگ‌هایی کسل‌کننده و بی‌روح داشته باشند.

LUTهای سه‌بعدی (3D LUT) راه‌حلی برای این مشکل هستند.

این LUTها به شما امکان می‌دهند تا ظاهری خاص را به تصاویر روی مانیتور اعمال کنید تا بتوانید پیشرفتی از نحوه‌ی نهایی تصاویر پس از ویرایش داشته باشید. این LUTها را می‌توان به صورت موقت فقط برای مانیتورینگ اعمال کرد، یا برای استفاده در مرحله‌ پس از تولید، درون فایل‌های Blackmagic RAW ضبط نمود.

Blackmagic PYXIS با فایل‌های LUT سه‌بعدی استاندارد صنعتی ۱۷ و ۳۳ نقطه‌ای سازگار است. همچنین، می‌توانید از LUTهای داخلی دوربین مانند Extended Video، Film to Video، Film to Rec.2020 و موارد دیگر استفاده کنید.

  • پیش‌نمایش دقیق: با اعمال LUT، تصویری نزدیک به حالت نهایی فیلم را روی مانیتور مشاهده خواهید کرد.
  • کنترل خلاقانه رنگ: LUTها به شما امکان می‌دهند تا در حین فیلمبرداری، ظاهری خاص را به تصاویر اعمال کنید.
  • جریان کار کارآمد: با استفاده از LUTها در حین فیلمبرداری، در مرحله‌ی پس از تولید صرفه‌جویی در زمان خواهید کرد.
  • سازگاری بالا: Blackmagic PYXIS از فرمت‌های استاندارد LUT سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند.

با Blackmagic PYXIS و LUTهای سه‌بعدی، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که رنگ و نور تصاویر شما در حین فیلمبرداری دقیق به نظر می‌رسند و در عین حال، خلاقیت خود را در زمینه‌ی جلوه‌های تصویری اعمال کنید.

بارگذاری LUTهای سه‌بعدی سفارشی برای شبیه‌سازی ظاهر فیلم

کد تخفیف نورنگار

فیلمبرداری چند دوربینی با همگام‌سازی کامل

دوربین‌های حرفه‌ای، ویژگی‌های حرفه‌ای را ارائه می‌دهند Blackmagic PYXIS با داشتن ورودی تایم‌کد، امکان فیلمبرداری با چندین دوربین به صورت همزمان و با حفظ هماهنگی کامل را برای شما فراهم می‌کند.

1. کافیست یک ژنراتور تایم‌کد خارجی را به درگاه ورودی تایم‌کد BNC متصل کنید.

2. دوربین به طور خودکار تایم‌کد را شناسایی کرده و با ژنراتور داخلی همگام‌سازی می‌کند.

با این کار، تمامی دوربین‌ها می‌توانند به طور مستقل ضبط را شروع و متوقف کنند و در عین حال، همه‌ی تصاویر ضبط‌شده دارای تایم‌کد یکسان خواهند بود. این قابلیت برای فیلمبرداری رویدادهایی مانند جشنواره‌های موسیقی که نیاز به استفاده از چندین دوربین سیار دارید، بسیار کاربردی است.

  • سهولت در ویرایش: نرم‌افزار DaVinci Resolve به طور خودکار تصاویر ضبط‌ شده از تمامی دوربین‌ها را بر اساس تایم‌کد پیدا و همگام‌سازی می‌کند. بنابراین، دیگر نیازی به صرف زمان برای مرتب‌سازی هزاران تصویر نخواهید داشت.
  • دقت بالا: تایم‌کد تضمین می‌کند که فریم‌های ضبط ‌شده در هر دوربین در زمان دقیق یکسانی ثبت شده‌اند و در نتیجه، خروجی نهایی شما تصویری روان و بدون پرش خواهد داشت.
  • انعطاف‌پذیری: امکان ضبط همزمان با چندین دوربین را بدون نگرانی در مورد همگام‌سازی در مرحله‌ی پس از تولید را فراهم می‌کند.
فیلمبرداری چند دوربینی با همگام‌سازی کامل

در پایان می‌توان گفت این دوربین فوق‌حرفه‌ای فیلمبرداری برای آن دسته از فیلمبردارانی که می‌خواهند کیفیت ویدیو‌های خود را بالا برده و در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشند بسیار ایده‌ال است.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : bhphotovideo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
1 روز پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه