021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

بررسی نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر

بررسی نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر

در بررسی نور LED SmallRig RC 450 به نظر می‌رسد که SmallRig بررسی‌های نسل قبلی تجهیزات نورپردازی COB خود را مورد توجه قرار داده و در طراحی و عملکرد چراغ‌های LED جدید RC 450D و 450B (BiColor) COB پیشرفت‌های چشمگیری ایجاد کرده است. این دو چراغ جدید همه چیزهایی را که در آخرین نسخه گم شده بود را می بینند و آن مشکلات را برطرف می کنند و در عین حال همه چیزهایی را که قبلاً خوب بود بهبود می بخشند.

 

چراغ‌های به‌روز شده  که قطعاً بیشتر در بازار حرفه‌ای هدف قرار می‌گیرند ، دارای طراحی جدید و بهبود یافته و فاکتور شکل هستند که همچنین از سیستم نوری AstralTech استفاده می‌کند که خروجی روشن‌تری نسبت به اکثر رقبا ایجاد می‌کند ،  در حالی که من شخصاً چراغ‌های رقیب را آزمایش نکرده‌ام . در کلاس خود ، می توانم تایید کنم که خروجی چراغ های جدید در مقایسه با نسل قبلی کاملاً باورنکردنی است . برخلاف به‌روزرسانی RC 120 به 220 ، کاربران برای قرار دادن این چراغ‌های بزرگ‌تر و سنگین‌تر به کیف‌های جدید و احتمالاً سنگین‌تری نیاز دارند ، اما خبر خوب این است که آنها همچنان از پایه Bowens استفاده می‌کنند ، بنابراین می‌توان از اصلاح‌کننده‌های موجود استفاده کرد.

 

طراحی و کیفیت ساخت

 

در خارج از جعبه ، چراغ‌های جدید کاملاً متفاوت از نسل‌های قبلی هستند ، جدیدترین مدل قبلی که من سال گذشته بررسی کردم ، با طراحی منحنی/آیرودینامیک‌تر به جای جعبه‌ مانند قبلی RC 220.

 

 نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر معرفی شد

 

در حالی که کیفی که چراغ ها در آن حمل می شوند مشابه است ، خود چراغ ها نمی توانند متفاوت تر باشند . بله، هنوز از پلاستیک در طراحی استفاده شده است اما نسبت به نسل های قبلی بسیار محکم تر و با کیفیت تر است . نتیجه این است که این نسل از نور به طور قابل توجهی بزرگتر و سنگین تر از RC220 است و وزن آن 13.25 پوند با منبع تغذیه و واحد کنترل متصل است.

 

 نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر عرضه شد

 

یکی از شکایات بزرگ من در مورد نسخه قبلی چراغ این بود که پایه‌ها نسبتاً بی کیفیت بودند و احساس می‌کردم اگر فشار واقعی اعمال شود ، به راحتی از بین می‌روند. احتمالاً من تنها کسی نبودم که در این مورد صحبت می‌کردم ، و SmallRig این شکایت را جدی گرفت و با ساختن پایه‌های جدید بسیار محکم‌تر و بیشتر از فلز این بار ، دنده‌ها را تغییر داد.

 

می‌توان آن را برای ذخیره‌سازی آسان جدا کرد و دارای یک پایه آرکا سوئیسی است ، بنابراین در صورت لزوم می‌توان آن را به موقعیت‌های پایه نور غیر سنتی متصل کرد . یا برعکس ، می‌توانید از پایه پایه نور SmallRig برای اتصال سایر لوازم جانبی سازگار با Arca-Swiss استفاده کنید و سطح کارایی بیشتری به چراغ‌ها اضافه کنید.

 

 نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر نقد و بررسی شد

 

 

سیستم تنظیم RC 450 نیز بهبود یافته است و محکم بودن گیره به اندازه کافی برای جلوگیری از فرورفتن یا افتادگی آن پس از انجام تنظیمات کافی است . این بدان معنی است که شما باید کمی تلاش کنید تا موقعیت های نور را تغییر دهید ، زیرا برای شل شدن و سفت شدن به گشتاور بیشتری نیاز دارد، اما وقتی با یک چراغ سنگین مانند این کار می کنید، این چیزی بیش از یک معامله منصفانه است.

 

 نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر معرفی و نقد و بررسی شد

 

وقتی صحبت از سنگین شد ، منبع تغذیه این چراغ جدید حدود یک سوم وزن کل است و همه چیز در کیت را تشکیل می دهد . بنابراین بر این اساس برنامه‌ریزی کنید ، اما خبر خوب این است که سیستم دارای یک کابل/حلقه داخلی است تا بتوانید آن را به‌عنوان نوعی کیسه شن الکترونیکی به پایه‌های نور خود متصل کنید تا به پایدار و متعادل نگه داشتن چراغ‌ها کمک کند.

 

نقد و بررسی نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر

 

چراغ‌ها هنوز هم سوراخی برای استفاده از چترهای استاندارد به‌عنوان یک اصلاح‌کننده دارند . من می‌بینم که بسیاری از مردم واقعاً اصلاح کننده های موجود این مسیر را از نوع Bowens مقرون‌به‌صرفه انتخاب می کنند.

معرفی نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر

 

در حالی که طراحی بسیار جذاب آن برای پایین نگه داشتن گرما هنگام استفاده طولانی مدت از نور مناسب است ، شایان ذکر است که طراحی موجود در برابر آب و هوا یا گرد و غبار مقاوم نیست ، به این معنی که اگر قصد استفاده از چراغ‌ها را در مکان‌های خارج از منزل یا مکان‌های کنترل‌نشده، باید در انجام این کار بسیار مراقب باشید.

 

در حالی که استفاده از چراغ‌ها در خارج از منزل ممکن است خطرآفرین باشد ، افزایش خنک‌کننده و تهویه به طرز شگفت‌آوری بی‌صدا است ، حتی زمانی که نور با قدرت کامل و برای چندین ساعت استفاده می‌شود. من این چراغ ها را به یک فیلمبرداری محصول تجاری آوردم که در آن یک روز کامل از آنها استفاده کردیم و در اوج استفاده از آنها ، نورها حداکثر حدود 30 دسی بل در فاصله یک متری دستگاه خروجی داشتند . اساساً ، این بدان معناست که صدای فن نباید برای اکثر فیلم‌برداران مشکلی ایجاد کند، مگر اینکه بخواهید صدا را مستقیماً در زیر نور ضبط کنید.

 

رونمایی نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر

 نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر رونمایی شد

 

 

 

در پشت چراغ یک صفحه نمایش LCD آشنا و تعدادی دکمه برای تنظیم قدرت خروجی ، انتخاب افکت ها ، فرکانس افکت ها و در نسخه دو رنگ ، دمای رنگ قرار دارد. توان خروجی را می توان در بازه های زمانی یک درصد برای تنظیمات دقیق تنظیم کرد و چیز جدید برای این چراغ یک سوکت اضافی است که در آن کاربران می توانند یک کنترل پنل اختیاری را وصل کنند که می تواند برای زمانی که نور در ارتفاع بالا نصب می شود به پایه نور متصل شود. یا زمانی کهه دسترسی به مکانی دشوار است  به کاربران این امکان را می دهد که تمام تغییراتی را که معمولاً با کنترل های پشت چراغ انجام می دهند ، انجام دهند، اما اکنون در موقعیتی آسان برای دسترسی هستند.

 

 نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر عرضه شد  نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر به بازار آمد

 

اساسا، SmallRig هر چیزی را که ما دوست نداشتیم از نسل قبلی برداشت و آن را حذف کرد و هر چیزی را که دوست داشتیم در چراغ‌های RC 450 بهتر کرد.

 

معرفی و بررسی نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر

 

ویژگی ها و تنظیمات

 

از آنجایی که من آخرین بخش را با ذکر کنترل از راه دور اختیاری برای چراغ ها به پایان رساندم ، ممکن است این بخش را با پوشش لوازم جانبی کوچک شروع کنیم . دستگاه 79 دلاری ، خود تقریباً به اندازه یک تلفن هوشمند بزرگتر است و هنگامی که به چراغ RC450 متصل می شود ، به طور موثری به شما 10 فوت یا بیشتر طول کابل می دهد تا با آن کار کنید و می توانید دستگاه را به گیره ای با پایه مغناطیسی نصب کنید و سپس مستقیماً روی پایه نور در سطح چشم/دست بیاورید ، این کار تنظیم سریع نور را بدون نیاز به پایین آوردن و مانور دادن آن در اطراف دستگاه بسیار آسان می کند.

 

 نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر و بسیار قدرتمندتر معرفی شد

 

اگر تمایلی به پرداخت ۷۹ دلار اضافی برای کنترل از راه دور ندارید ، می‌توانید مطمئن باشید که برنامه SmallGoGo هنوز در گوشی هوشمند یا تبلت شما در دسترس است و همچنان با خط چراغ‌های جدید RC450 کار می‌کند و به شما امکان کنترل بیشتر روی چراغ‌های LED COB را می‌دهد.

 

 نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر و بهتر معرفی شد

 

برنامه رایگان کمی با روندی روانتر برای ورود به سیستم و اضافه کردن چراغ ها به روز شده است . با این حال ، من هیچ قابلیتی برای تغییر نام چراغ ها از برنامه ، غیر از شماره سریال آنها ندیدم . در یک به‌روزرسانی در آینده، خوب است که بتوانیم چراغ‌ها را برای کنترل بهتر به گروه‌های خاصی تغییر نام داده و تخصیص دهیم ، اما در حال حاضر ، حداقل برای تغییرات تنظیمات فردی زمانی که چراغ‌ها در موقعیت‌های غیرقابل دسترسی هستند ، مفید است.

 

همچنین مانند نسخه قبلی ، برای اتصال چراغ‌های جدید به برنامه بلوتوث ، باید دکمه ریست روی چراغ را حدود پنج ثانیه نگه دارید تا جفت شدن بلوتوث فعال شود.

 

 نور LED SmallRig RC 450: بهتر و بسیار قدرتمندتر معرفی شد

 

درست مانند نسل قبلی چراغ‌های SmallRig، چراغ‌های RC 450 با انواع جلوه‌های ویژه از جمله فلاش/پاپاراتزی ، رعد و برق ، چراغ‌های مهمانی ، تلویزیون ، شومینه ، آتش‌بازی ، تنفس ، و لامپ‌های معیوب از قبل نصب شده‌اند. هر کدام دارای تنظیمات متعددی از جمله شدت ، فرکانس ، و در مدل دورنگی ، برخی از کنترل‌های دمای رنگ که از 2700K تا 6500K متغیر هستند ، ارائه می‌شود.

 

 نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر و بسیار قدرتمندتر رونمایی شد

 

در ابتدا، من هرگز در مورد این تنظیمات SFX فکر نکردم ، اما پس از کار بر روی چند پروژه سینمایی در سال گذشته ، آنها واقعاً بسیار مفید بودند و من حتی از آنها در چندین پروژه مستقل از جمله دو موزیک ویدیو استفاده کردم.

 

کیفیت نور و عملکرد

 

 نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر و بهتر رونمایی شد

 

به گفته این شرکت، هر دو RC 450B و RC 450D دارای رتبه بندی CRI 96+ و TLCI 97+ هستند و صادقانه بگویم ، از آنجایی که اکثر منابع می گویند هر چیزی بیش از 95 “به اندازه کافی خوب” است ، نظر اکثر کاربران هم چنین خواهند بود. پیدا کردن هر گونه مشکلی با این چراغ ها در این زمینه سخت است.

 

در طول آزمایشم ، از این چراغ‌ها در یک عکاسی و فیلمبرداری تجاری با لباس‌های فعال ، برخی عکس‌برداری‌های محصول و دو موزیک ویدیو استفاده کردم که در آن‌ها هم به‌عنوان نور کلیدی و هم به‌عنوان نور برجسته با نرخ فریم از پخش استاندارد از 120 تا 240 فریم در ثانیه حرکت آهسته بدون هیچ مشکلی عکس می گیرد و هیچ گونه سوسو زدن یا ناهماهنگی رنگ ها مشاهده نمی شود.

 

 نور LED SmallRig RC 450: بهتر و بسیار قدرتمندتر رونمایی شد

 

احتمالاً در اینجا ارزش خروجی برق نسبت به نسل‌های قبلی را نیز دارد: چراغ RC220 که قبلاً بررسی کردم ، قادر به خروجی حدود 84500 لوکس بود که باعث شد عکس‌هایی با ISO 500 با f/5.6 بگیرم . چراغ‌های RC 450 می‌توانند حدود 150000 تا 172000 لوکس را ایجاد کنند و به من اجازه می‌دهند تا تصاویر را در ISO 100 با محدوده f/4 تا f/6.3 به راحتی ثبت کنم. اساساً این چراغ ها یک ارتقاء قدرت قابل توجه هستند.

 

نقد و بررسی نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر و بسیار قدرتمندتر

 

با استفاده از کارت‌های رنگی و ابزارهای تعادل رنگ سفید از Datacolor ، من توانستم خروجی‌های دمای رنگ نور را با اختلاف بسیار کمی در حدود 100K بسته به تنظیمات و فاصله آن از سوژه‌ها آزمایش کنم ، اما در مجموع بسیار عالی بود .

 

در زیر برخی از تصاویر و bts گرفته شده با استفاده از چراغ های SmallRig RC 450B و RC 450D:

 

نقد و بررسی نور LED SmallRig RC 450: بهتر و بسیار قدرتمندتر نقد و بررسی نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر و بهتر نقد و بررسی نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر و قدرتمندتر بررسی و معرفی نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر و بسیار قدرتمندتر بررسی و معرفی نور LED SmallRig RC 450: بهتر و بسیار قدرتمندتر

 

برای یادگیری جدیدترین متدهای نورپردازی به آکادمی نورنگار مراجعه کنید.

 

موارد بد را برطرف کرد و موارد خوب را بهتر کرد

 

چراغ‌های SmallRig RC 450B و RC 450D نور بسیار بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی خود با قیمتی که اگرچه ارزان نیستند ، برای خلاقانی که به منبع نور پیوسته برای کار خود نیاز دارند ، منطقی است . چراغ‌های جدید که به لطف سیستم خنک‌کننده دو فن ، قادر به کارکردن با توان کامل برای ساعت‌های فوق‌العاده طولانی و حفظ صدای خروجی بسیار کم هستند ، برای کسانی ساخته شده‌اند که نیاز به بازتولید رنگ‌های دقیق و ثابت دارند و برای این منظور بسیار خوب کار می‌کنند.

 

جزئیات کوچکی مانند تنظیمات موقعیت بالشی ، مکانیسم قفل ، واحدهای کنترل خارجی ، برنامه های بی سیم ، و همچنین مجموعه SFX از پیش تنظیم ها ، این چراغ ها را برای تقریباً هر نوع فیلمبرداری یا فیلمبرداری بسیار مفید ، همه کاره می کند.

 

آیا گزینه های جایگزین وجود دارد؟

 

از آنجایی که این سری از چراغ‌های بهبودیافته بیشتر در بازارهای حرفه‌ای هدف قرار می‌گیرند ، گزینه‌های جایگزین با توان خروجی مشابه از نظر قیمت بسیار نزدیک هستند . ارزش دارد به LED استودیو Rotolight AEOS 2 RGBWW با قیمت 1119 دلاری ، LED رنگی Godox Knowled M300BL Bi Color با قیمت 989 دلار ، LED Light Daylight Godox Knowled M600D با قیمت 999 دلار ، GVM ST300R 300W RGB & BiColor LED30 به ارزش 899 دلار ، و LED 94 دلاری RGB و BiColor LED30 با قیمت 94 دلار نگاه کنید.

 

همچنین می‌توانید LED Light Daylight با قیمت 1549 دلاری و LED Fotodiox Warrior 600W با قیمت 1999 دلاری Aputure Light Storm 600x Pro Bi-Color را در نظر بگیرید.

 

آیا باید آن را بخرید؟

 

بله . اگر یک عکاس یا فیلمبردار حرفه ای هستید که به دنبال یک سیستم نورپردازی دقیق ، قدرتمند و بی صدا برای فیلم خود هستید یا هنوز کار می کنید ، SmallRig RC450D با قیمت 999 دلار و SmallRig RC450B با قیمت 1099 دلار قطعا ارزش بررسی دارند.

 

منبع خبر : petapixel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *