021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز سونی 16 میلی‌متری f/1.8 Viltrox : فوکوس خودکار و LCD بزرگ

لنز سونی 16 میلی‌متری f/1.8 Viltrox : فوکوس خودکار و LCD بزرگ

کمپانی Viltrox ، شرکت تولیدکننده لنزها ، لنز اتوفوکوس 16 میلی‌متری f/1.8 جدید را برای نصب بر روی بدنه‌های سونی E با فرمت فول فریم معرفی کرده است . این لنز دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ برای نمایش تنظیمات کنونی لنز می‌باشد.

 

اگرچه شرکت اطلاعاتی درباره قابلیت در دسترس بودن این لنز را از طریق کانال‌های رسمی خود منتشر نکرده است ، اما Pergear لنز AF 16 میلی‌متری f/1.8 را در فروشگاه آنلاین خود قرار داده است.

 

این لنز به عنوان یک لنز واید انگلیسی با دیافراگم بزرگ توصیف می‌شود که همچنان عملکرد اتوفوکوس عالی را وعده می‌دهد.

 

لنز سونی 16 میلی‌متری f/1.8 Viltrox از 15 المان تشکیل شده است که در 12 گروه قرار دارند ، این شامل سه المان بیضوی و چهار المان پراشی با کاهش اضافی می‌باشد که شرکت ادعا می‌کند که به طور موثر رزولوشن بسیار بالا را با کنترل مناسب پراکندگی و تابش فراهم می‌کند.

 

لنز سونی 16 میلی‌متری f/1.8 Viltrox : فوکوس خودکار

 

این لنز دارای دامنه دیافراگم f/1.8 تا f/22 از طریق یک دیافراگم نه تیغه است که برای یک لنز سوپر واید زاویه “بوکه زیبا” تولید می‌کند . همچنین ، دیافراگم سریع بهبود عملکرد در نور کم را وعده می‌دهد.

 

اتوفوکوس توسط یک موتور استپینگ قابل تنظیم انجام می‌شود که Viltrox می‌گوید قدرت دفع قوی را برای اتوفوکوس دقیق فراهم می‌کند که با تکنولوژی ردیابی سونی ، از جمله فوکوس صورت و چشم ، کار می‌کند.

 

معرفی لنز سونی 16 میلی‌متری f/1.8 Viltrox : فوکوس خودکار و LCD بزرگ

 

جالب‌ترین ویژگی این لنز حضور یک صفحه نمایش رنگی LCD بزرگ در بالای لنز است (بالا در هنگام نگاه به لنز وقتی که به دوربین متصل است). Viltrox آن را به عنوان قابلیت نمایش اطلاعات لنز در حین عکاسی توصیف می‌کند و از نمایشگر IPS RGB با رزولوشن 160 × 80 پیکسل تشکیل شده است . این رزولوشن کم نیست ، اما LCD آن بسیار بزرگتر از هر چیزی است که معمولاً در یک لنز یافت می‌شود و به اندازه یا بیشتر از اندازه صفحه نمایش‌هایی است که در بالای برخی از دوربین‌ها قرار دارند.

 

اینکه قابلیت نمایش رنگی کامل دارد نیز بی‌نظیر است ، زیرا نمایشگرهای دوربین معمولاً سیاه و سفید هستند . Viltrox تعداد زیادی عکس از نحوه نمایشگر در حالت فعال را به اشتراک نگذاشته است ولی تنها یک عکس را در توییتر منتشر کرده و تعداد کمی عکس هم در Weibo شرکت منتشر کرده است.

 

لنز سونی 16 میلی‌متری f/1.8 Viltrox : دارای LCD بزرگ

 

در نمونه‌ها، به طور کلی تنها نمایشگر به صورت سیاه و سفید نمایش داده می‌شود، اما در تعداد کمی مثال، می‌توان یک خط قرمز را دید که تنظیم دیافراگم را برجسته می‌کند، که اطلاعات مفیدی استفاده می‌شود فقط اگر کلید فیزیکی دیافراگم به حالت اتو تنظیم شده باشد.

 

لنز سونی 16 میلی‌متری f/1.8 Viltrox

رونمایی از لنز سونی 16 میلی‌متری f/1.8 Viltrox : فوکوس خودکار و LCD بزرگ

 

درباره دیافراگم صحبت کنیم : این لنز قابلیت کلیک و عدم کلیک دیافراگم را داراست ، که این ویژگی باعث می‌شود لنز برای کاربردهای عکاسی و ویدیو قابل استفاده باشد.

 

لنز سونی 16 میلی‌متری f/1.8 Viltrox برای پایه E-mount به صورت پیش‌خرید به قیمت 549 دلار در دسترس است . انتظار می‌رود ارسال آن از تاریخ 26 مه آغاز شود.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

تمرکز سونی روی تولید لنز‌های بدون‌آینه

سونی لنز جدیدش را معرفی کرد

لنز Sony FE 16-35mm F2.8 GM از سوی سونی معرفی شد

ببینید: معرفی ویدئویی لنز های جدید سونی FE100 و FE 85

 

منبع خبر : پتاپیکسل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *