021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دوربین جدید سونی ZV-E1 : یک دوربین کامپکت با ویژگی‌های هوش مصنوعی

دوربین جدید سونی ZV-E1 : یک دوربین کامپکت با ویژگی‌های هوش مصنوعی

دوربین جدید سونی ZV-E1 معرفی شد ، یک دوربین فول فریم که برای سازندگان محتوا طراحی شده است. این دوربین دارای مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر است که بر اساس بازخورد کاربران توسعه یافته است و هدف آن ارائه بهترین ابزار ممکن به سازندگان است.

 

دوربین ZV-E1 برای اولین راه حل ویدیویی طراحی شده است که دارای سنسور 12 مگاپیکسلی فول فریم ، همان رزولوشن Alpha 7S III و احتمالاً همان سنسور ، با محدوده دینامیکی ادعایی 15 استاپ و حداکثر ISO است.

 

به گفته سونی ، این کوچکترین دوربین فول فریم با IBIS است ، سیگما FP کوچکتر است اما فاقد IBIS است، . وزن دوربین کامپکت تنها 483 گرم با باتری و کارت حافظه دارد و ابعادش 121.0 x 71.9 x 54.3 میلی متر است.

 

دوربین جدید سونی ZV-E1 : یک دوربین کامپکت با ویژگی‌های هوش مصنوعی

 

دوربین ZV-E1 دارای سنسور Exmor R CMOS با نور پس‌فریم فول فریم و موتور پردازش تصویر BIONZ XR است . همچنین دارای یک واحد پردازش AI اختصاصی برای فوکوس خودکار تشخیص سوژه جدید ( از Alpha 7R V) و ویدیوی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است.

 

دوربین جدید سونی ZV-E1 : یک دوربین کامپکت با ویژگی‌های هوش مصنوعی معرفی شد

 

ویژگی‌های ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی شامل تنظیمات Vlog سینمایی ، My Image Style و S-Gamut3—cine/S-Log3 برای بیان خلاقانه همه‌کاره است.

 

دوربین ZV-E1 لرزشگیر اپتیکال درون بدنه پنج محوره ، لرزشگیر حالت فعال پویا مبتنی بر هوش مصنوعی و قاب‌بندی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی برای فیلم‌ها را ارائه می‌دهد . همچنین دارای چندین تشخیص چهره ، تنظیمات ویترین محصول و کنترل زوم خلاقانه است.

 

دوربین ZV-E1 همچنین از آپلود LUT ها برای نمایش درجه بندی رنگ در دوربین پشتیبانی می کند.

 

دوربین جدید سونی ZV-E1 : یک دوربین کامپکت با ویژگی‌های هوش مصنوعی رو نمایی شد

 

سونی ادعا می‌کند که IBIS بهبود یافته است تا 30 درصد لرزشگیر بیشتر را فراهم کند و فیلم‌ها با نرم‌افزار Catalyst Browse برای تثبیت تصاویر بر اساس داده‌های ژیروسکوپی کار می‌کنند.

 

سونیZV-E1 دارای 4K فول فریم با بازخوانی کامل پیکسل و بدون درج پیکسل است و هیچ تنظیمات دیگری نمی تواند آن را فعال کند . به روز رسانی 4K/120p و FHD/240p برای ژوئن 2023 برنامه ریزی شده است.

 

این دوربین از ضبط تایم لپس درون دوربین پشتیبانی می کند. یک میکروفون داخلی سه کپسولی دارای هدایت سه الگوی قابل انتخاب یا AI خودکار کنترل شده توسط کاربر و یک صفحه نمایش LCD با زاویه متغیر با رابط لمسی جدید است.

 

دوربین جدید سونی ZV-E1 : یک دوربین کامپکت

 

دوربین مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت از UVC/UAC برای پخش مستقیم USB از دوربین با صدا و تصویر تا 4K/30p پشتیبانی می کند . دوربین ZV-E1 کیفیت صدای حرفه ای و تطبیق پذیری را با میکروفون سه کپسولی هوشمند ، جک های میکروفون خارجی و هدفون و رابط صوتی دیجیتال از طریق کفشک چند رابط (MI) ارائه می دهد.

 

دوربین جدید سونی ZV-E1 : یک دوربین با ویژگی‌های هوش مصنوعی

 

دوربین جدید سونی ZV-E1 در 30 مارس برای پیش فروش در دسترس خواهد بود و در هفته اول یا دوم ماه می در بازار در دسترس خواهد بود . تنها با قیمت 2200 دلار برای بدنه و 2500 دلار با لنز کیت 28-60 میلی متری به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *