دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

روشن‌ترین جمعه سیاه با تخفیف‌های تکرار نشدنی نورنگار

اخبار عکاسی
روشن‌ترین جمعه سیاه با تخفیف‌های تکرار نشدنی نورنگار

 

حتما می‌دانید که بلک فرایدی جذاب‌ترین تخفیف جهانی است. اما پیشنهاد ما برای شما که عاشق دنیای عکاسی هستید، این است که هرگز بلک فرایدی بزرگ نورنگار را از دست ندهید!

جمعه سیاه فروشگاه تجهیزات عکاسی نورنگار، با تخفیفات شگفت‌انگیزش،‌ روشن‌ترین جمعه امسال برای عکاسان است! اگر اخیراً به خرید تجهیزات عکاسی فکر کرده‌اید، باید بگوییم امروز زمان آن رسیده که با کمترین قیمت در کل سال، رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید. در ادامه می‌گوییم که بلک فرایدی نورنگار چه روزی است و روش خرید از سایت نورنگار در تخفیف بلک فرایدی چگونه است.

 

جمعه سیاه

بلک فرایدی نورنگار چه روزی است؟

بیشترین تخفیف خرید دوربین و تجهیزات عکاسی، هر سال در بلک فرایدی نورنگار قرار می‌گیرد. سایت نورنگار ، بزرگترین مرجع خرید تجهیزات عکاسی و تصویربرداری است که در تمام طول سال تخفیفات ویژه‌ای بر روی محصولاتش اعمال می‌کند. اما در روزهای 30 آبان تا 3 آذر این تخفیفات به اوج خود می‌رسد و روی 90% محصولات فروشگاه تخفیف استثنائی و باورنکردنی اعمال می‌شود.

نورنگار در جمعه سیاه سورپرایز دیگری هم برای شما دارد! در این مدت، در کنار تخفیف همه محصولات، هر روز یکی از محصولات پرطرفدار عکاسی،‌ از تخفیف ویژه‌ای برخوردار می‌شود که به جرأت می‌توان گفت در هیچ زمان از سال و در هیچ فروشگاهی با این قیمت به فروش نمی‌رسد. پس هر شب ساعت 12 منتظر این محصول هیجان‌انگیز باشید.

 

چه محصولاتی در بلک فرایدی نورنگار وجود دارد؟

در یک جمله باید بگوییم پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات حوزه عکاسی در بلک فرایدی شامل تخفیف ویژه هستند. انواع دوربین و لنز عکاسی، تجهیزات نورپردازی، لوازم جانبی دوربین و حتی سیستم‌های صوتی را هم می‌توانید با قیمت‌های باورنکردنی سفارش دهید.

پس خیالتان از بابت تنوع محصولات راحت باشد. علاوه‌براین، دسته‌بندی‌های قرار گرفته در سایت به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر محصولات تخفیفی مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

فروش ویژه جمعه سیاه

 

تو بلک فرایدی نورنگار همیشه برنده‌ای!

شاید فکر کنید خرید لوازم عکاسی با این تخفیفات، بهترین اتفاق بلک فرایدی در نورنگار است؛ اما باید بگوییم اتفاقات جذاب این روز در همین موارد خلاصه نمی‌شود. حتی بعد از خرید محصول، یک سورپرایز ویژه برایتان در نظرگرفته شده‌است. بعد از خرید محصول، وقت آن می‌رسد که شانس خود را امتحان کنید و برنده یک محصول رایگان شوید. گردونه شانس پر از جایزه‌های دوست‌داشتنی برای عاشقان عکاسی است. پس این مرحله را فراموش نکنید.

در فضای مجازی هم مسابقه ویژه بلک فرایدی درنظر گرفته شده که می‌توانید با شرکت در آن از جوایز ویژه برخوردار شوید. برای شرکت در این مسابقه به پیج اینستاگرام نورنگار سری بزنید.

کد تخفیف نورنگار

فرصت رو از دست نده!

می‌توان گفت بهترین زمان خرید دوربین و لوازم جانبی عکاسی، در همین روزها است. پیشنهاد می‌کنیم خرید‌های سالانه خود را در این هفته انجام دهید تا در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کرده‌باشید. حتی ممکن است دوربینی که مدت‌ها آرزوی خریدنش را داشتید، در این هفته در سایت نورنگار با یک قیمت باورنکردنی قابل تهیه باشد. این جمعه، ‌سیاه نیست ! پس تا دیر نشده روشن‌ترین جمعه سیاه رو با تخفیفات درخشان نورنگار تجربه کنید.

طاهره ویسی

نویسنده : ویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *