دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دستگیره باتری دوربین Tilta تا 170٪ زمان عکاسی طولانی تری را ارائه می دهد

اخبار عکاسی
دستگیره باتری دوربین Tilta تا 170٪ زمان عکاسی طولانی تری را ارائه می دهد

دستگیره باتری دوربین Tilta نه تنها ارگونومی را بهبود می بخشد ، بلکه یک باتری قابل شارژ 50 وات ساعتی را نیز در خود جای می دهد که می تواند انرژی 60 واتی را از طریق اتصال USB-C تامین کند.

 

کمپانی Tilta مجموعه‌ای از لوازم جانبی را تولید می‌کند که تجربه عکاسی پایه را برای چندین دوربین افزایش می‌دهد ، از جمله یک SSD افزودنی برای هر دوربین سونی آلفا که از CFexpress نوع A یا یک فن خنک‌کننده برای Canon EOS R5 استفاده می‌کند.

 

محصول جدید این شرکت از نظر فنی دستگیره PD سمت چپ با Run/Stop Type VIII نامیده می‌شود ، وزن آن 480 گرم است و از طریق گیرنده پیوست ناتو به دستگاه دوربین متصل می‌شود ، با این حال این شرکت گزینه‌های نصب دیگری را ارائه می‌کند.

 

پس از اتصال ، دارای یک اهرم رهاسازی با کارکرد آسان است که به اپراتور دوربین اجازه می دهد تا زاویه دسته را بر اساس نیازهای راحتی یا عکسبرداری تنظیم کند. پایه دسته دارای یک رزوه 1/4 اینچ با 20 نقاط مکان یابی و همچنین یک کلید مغناطیسی افتاده برای تنظیم پیچ M3 است.

 

دستگیره باتری دوربین Tilta تا 170٪ زمان عکاسی طولانی تری می دهد

 

کمپانی Tilta می‌گوید که دستگیره آن از فلز با درجه بالا ساخته شده و با یک دستگیره ضد لغزش پوشیده شده است که به لطف پشتیبانی از بند‌های مچ ، امنیت حمل و نقل را افزایش داده است.

 

دستگیره باتری دوربین Tilta تا 170٪ زمان عکاسی طولانی تری را ارائه خواهد داد

 

هنگامی که به یک دستگاه دوربین متصل می شود، دستگیره ارگونومی را بهبود می بخشد و همچنین گزینه ای را برای زمان ضبط طولانی از طریق سلول باتری داخلی پاناسونیک فراهم می کند . Tilta می گوید که باتری با کارایی بالا بین -4 تا 140 درجه فارنهایت کار می کند و توان 60 وات را به هر دوربینی که می تواند به برق خارجی متصل شود، ارائه می دهد.

 

دستگیره باتری دوربین Tilta تا 170٪ زمان عکاسی طولانی تری به دوربین می دهد

 

بالای دستگیره دارای یک گیره کابل است که از انحراف تصادفی کابل جلوگیری می کند ، یک گیرنده برای افزودن لوازم جانبی اضافی ، و دو درگاه USB-C ، که می تواند نیروی مورد نیاز را برای زمان عکاسی روی دوربین های متصل و دیگری برای کنترل RUN/STOP را افزایش دهد .

 

دستگیره باتری دوربین Tilta تا 170٪ زمان عکاسی طولانی تری را به عکاس میدهد

 

برای مثال ، Tilta می‌گوید که دستگیره باتری آن زمان عکاسی را در Canon EOS R5، R5C ، و R6 Mark II و همچنین Lumix S5 Mark II و GH6 به همراه دوربین‌های Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K، 6K و 6K Pro افزایش می‌دهد.

 

میزان قدرتی که یک فیلم‌بردار می‌تواند انتظار داشته باشد که دستگیره ارائه کند به تنظیمات آن بستگی دارد ، اما Tilta می‌گوید که عکاسان می‌توانند در مقایسه با استفاده از باتری مستقل دوربین ، تا 170 درصد زمان طولانی‌تری برای عکاسی داشته باشند.

 

به عنوان مثال ، Tilta می‌گوید که عکاسان می‌توانند انتظار داشته باشند که تنها با Canon EOS R5C حدود 35 دقیقه در 4Kp60 عکاسی کنند ، اما در آزمایشگاه تحقیقاتی آن دریافت که با گرفتن باتری ، این عکاسی به 110 دقیقه می‌رسد . با همان تنظیمات رزولوشن و نرخ فریم ، Panasonic S5 II از 50 دقیقه به 145 دقیقه ، Fujifilm XH2S از 70 دقیقه به 195 دقیقه و دوربین FX3 سونی از زمان عکاسی 90 دقیقه به 245 دقیقه با اتصال به Tilta می رسد.

 

دستگیره PD سمت چپ Tilta با دستگیره Run/Stop Type VIII مستقیماً از Tilta با قیمت 179.10 دلار در دسترس است.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *