021-7356

دوربین ZV-E10 سونی برای چه کسانی مناسب است و آیا باید آن را خرید؟

دوربین ZV-E10 سونی برای چه کسانی مناسب است و آیا باید آن را خرید؟

دوربین ZV-E10 سونی یکی از جدیدترین پیشنهادات این شرکت است و شاید بیشتر از دوربین عکاسی به عنوان یک دوربین فیلمبرداری شناخته شده است. بنابراین آیا به عنوان یک کار خوب می شود به آن اعتماد کرد ؟ و آیا باید آن را بخرید؟

 

در این بررسی دقیق ، کوین راپوسو ، عکاس و تهیه کننده ویدئو ، شانزده فاکتور مختلف مربوط به عملکرد و مجموعه ویژگی های دوربین را تجزیه و تحلیل می کند . این بررسی شامل تعدادی آزمایش مختلف با فوکوس خودکار ، لرزشگیر تصویر الکترونیکی ، میکروفون داخلی و حتی سرعت شارژ باتری است . برای شروع ، او به طراحی دوربین نگاه کرد که مسلماً منحصر به فرد نیست.

 

راپوسو به PetaPixel می‌گوید: اگر قبلاً با هر یک از دوربین‌های a6000 ، مانند a6400، a6500 یا a6600  آشنایی دارید ، همان ZV-E10  را در خانه خواهید دید . طراحی ، ارگونومی و حتی خود سنسور مستقیماً از آن دوربین ها بیرون کشیده شده است.

 

همانطور که PetaPixel در بررسی خود از دوربین اشاره کرد ، ZV-E10 چند تغییر طراحی ایجاد می کند که آن را از بقیه خط آلفا جدا می کند.

 

راپوسو می گوید دوربین ZV-E10 خود را با تعدادی از ویژگی‌های خاص تولید ویدئو متمایز می‌کند ، از جمله دکمه اختصاصی ضبط ، دکمه محو کردن پس‌زمینه ، ضبط پروکسی ، صفحه نمایش کاملاً مفصل‌بندی و حتی یک چراغ نمایشگر در جلوی دوربین.

 

دوربین ZV-E10 سونی برای چه کسانی مناسب است ؟

 

همه اینها با قیمت بسیار جذاب فقط 698 دلار برای بدنه دوربین یا 798 دلار با لنز کیت 16-50 میلی متری ارائه می شوند.

 

آیا باید دوربین ZV-E10 سونی را خرید؟

 

این قیمت پایین جذاب است اما بدون معایب نیست . این دوربین علاوه بر عدم لرزشگیر تصویر درون بدنه ، لرزشگیر الکترونیکی را ارائه می‌کند . اما با هزینه‌ای که در بالا مشاهده می‌شود، امتیازات دیگری نیز در اختیار دوربین قرار می‌دهد.

 

البته چند نکته وجود دارد که باید از آنها آگاه بود : خود دوربین منظره یاب ندارد و کیفیت ساخت همان چیزی است که با این قیمت پایین تر انتظار دارید.

 

راپوسو قبل از خرید ZV-E10 ،  توصیه می‌کند نگاهی دقیق به دوربین مورد نظر داشته باشید . این دوربین بازار هدف بسیار خاصی دارد و خارج از آن جایگاه کوچک ، در مقایسه با گزینه‌های دیگر جذاب‌تر به نظر می‌رسد . او می‌گوید که مبتدیان ، ولاگرها و تولیدکنندگان محتوا همگی از آنچه که ZV-E10 ارائه می‌دهد راضی هستند . با این حال ، کسانی که به طور خاص از آن سه نوع افراد نیستند ، احتمالاً آنچه که به دنبال آن هستند با این دوربین پیدا نخواهند کرد و باید به گزینه های دیگر نگاه کنند.

 

منبع خبر : petapixel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *