021-7356

عکس زمستانی و برفی

عکس زمستانی و برفی

اگر از ژست‌های معمولی برای گرفتن عکس در هوای برفی خسته شده‌اید در ادامه با ما همراه باشید تا چندین ژست عکس برفی و زمستانی جذاب را به شما معرفی کنیم.

 

 

ژست دراز کشیدن روی برف

یک پتوی گرم روی برف انداخته، بعد دراز بکشید و با نگاه به دوربین یک ژست عکاسی در برف خلاقانه بگیرید.

 

عکس در برف

عک خوابیدن روی برف

 

نشان دادن تفاوت دما در عکس

یک لباس چهارخانه شیک، یک فنجان چای داغ در دست گرفته و وقتی برف می‌بارد بیرون بروید و چندین ژست عکاسی در برف بگیرید.

عکس از دانه‌های برف بازیگوش

این سبک از ژست عکس در هوای برفی برای خانم‌ها به شدت توصیه می‌شود. یک لباس زیبا بپوشید، یک آرایش روشن یا مات کنید و از کسی بخواهید که مشتی برف روی سر شما بپاشد، در این حین یک عکس زیبا ثبت کنید.

 

عکس با دانه های برف

عکس با دانه های برف

ژست عکاسی در پارک

یک آرایش طبیعی، لباس‌های با تم رنگ‌های خاکستری و سفید و پارکی را به عنوان مقصد عکاسی انتخاب کنید که برف در آن باریده باشد. بعد با پس زمینه محو و لبخندی زیبا یک ژست عکس زمستانه عالی بگیرید.

 

عکس پرتره در برف

عکس پرتره در برف

 

 

عکس با دوربین در برف

عکس با دوربین در برف

ژست عکس دونفره زمستانی

لباس‌های زیبا بپوشید. یک ژست ژست عکس دونفره در برف بگیرید و اجازه دهید زوجتان احساس راحتی و آرامش کند. در حین صحبت و یا خنده با پس زمینه برفی عکس دو نفره زیبایی بگیرید.

عکس دو نفره برفی

عکس دو نفره برفی

 

عکس دو نفره در برف

عکس دو نفره در برف

 

عکس با آدم برفی

یه آدم برفی بسازید و  برای داشتن  یک ژست عکاسی در برف آدم برفی خود را ببوسید یا بغل کنید. بعد هم عکس زمستانی خود را ثبت کنید.

عکس با شال رها در باد

حرکت همیشه عکس‌ها را جالب‌تر می‌کند. از همراه خود بخواهید شال را گرفته و با شمارش عکاس رها کند، انگار که باد آن را به حرکت درآورده و عکس عالی بگیرید.

یک قلب برفی بسازید

ژست عکس زمستانی با قلب برفی چند سالی است که در اینستاگرام معروف شده است. اضافه کردن یک قلب برفی به عکس‌ زمستانی  آن را واقعاً زیباتر می‌کند.

از پنجره ماشین خود آویزان شوید

ماشین فقط وسیله حمل و نقل نیست و می‌توانید یک ابزار جانبی یا لوکیشن عالی برای ژست عکس تو برف باشد. به مکانی برفی بروید و با گرفتن عکس‌هایی که از پنجره ماشین خود آویزان شده‌اید، لذت ببرید!

پیاده‌روی در برف

اگرچه هر کسی می‌تواند این ژست عکس در هوای برفی را امتحان کند، اما برای جمع خانوادگی بهترین ایده است!

پباده روی در برف

پباده روی در برف

برف بازی

کسی هست که برف بازی را دوست نداشته باشد؟  بدون اینکه نگران ژست عکاسی در برف خود یا لباس‌هایتان باشید، وقتی غرق هیجان بازی هستید چند عکس بگیرید. بدون شک طبیعی بودن این عکس‌ها تا سال‌های سال یادآور خاطرات خوبی برای شما خواهد بود.

برف بازی

برف بازی

ژست عروسی زمستانی

برخلاف ژست‌هایی که قبل از این، این ژست عکس دونفره در برف سخت‌تر است و نیاز به عکاسی دقیق دارد. گرفتن عکس‌های عروسی در مناظر برفی یکی از راه‌های منحصر به فرد برای خاطره‌سازی از این روز بزرگ است. شما می‌توانید از یک چتر سیاه برای تکمیل تم سفید لباس عروس و منظره استفاده کنید.

عکس با حیوان خانگی در برف

سگ‌ها به خصوص هاسکی عاشق قدم زدن در برف هستند. بهتر است وقتی قلاده سگ خود را در دست دارید و در برف در حال قدم زدن هستید، عکسی بگیرید.

 

عکس برفی با حیوانات

عکس برفی با حیوانات

 

ژست عکاسی کنار آتش

حس گرمای آتش به خصوص در فصل زمستان لذت‌بخش است و چه بهتر این حس را در قالب یک عکس ثبت کنید. برای ژست عکس زمستانه در این موقعیت گرفتن دستها روی آتش و بعد عکاسی جذاب است.

ژست عکس اسکی

اگر علاقه‌مند به ورزش‌های زمستانی هستید، عکس گرفتن هنگام اسکی یا وقتی انعکاس منظره در عینک اسکی شما مشخص است، می‌تواند جالب باشد.

 

بازآفرینی یکی از شخصیت‌های فیلم یا کارتونی

اغلب کارتون‌های قدیمی و جدید مانند سفید برفی، فروزن و … صحنه‌های زمستانی دارند و شما برای ژست عکس در هوای برفی خود می‌توانید یکی از این صحنه‌ها را بازآفرینی کنید.

عکس خیابانی

فضای شهری هم در زمستان حال و هوی خاص خود را دارد، تللو نورهای ماشین، برف نشسته روی لبه‌ها جدول‌ها و … موقعیت خوبی برای گرفتن یک  ژست عکس تو برف است.

عکس از پشت پنجره برفی

همه از قدم زدن در برف لذت نمی‌برند و دوست دارند تنها آن را داخل خانه تماشا کنند، همین موقعیت هم راهی خوب برای ثبت یک عکس است.

ها کردن دست‌ها

یکی از تصاویری که حس سرما و زمستان را منتقل می‌کند، ها کردن به دست‌هاست. همچنین ایده خوبی برای ژست عکس دونفره در برف هم هست، کافی است دستان زوج خود را در دست گرفته و به آنها ها کنید.

مزه مزه کردن برف

یکی از ایده‌های خلاقانه دیگر برای ژست عکس زمستانی، موقع بارش برف است. زبان خود را بیرون بیاورید و اجازه دهید مزه برف روی زبان شما حس شود. در همین حالت هم یک عکس خلاقانه بگیرید.

ژست عکس در بالکن

بالکن خانه از آن دسته لوکیشن‌های خوب برای عکاسی است. با یک لباس راحتی گرم، کلاه و یک فنجان نوشیدنی داغ به بالکن بروید و عکسی جذاب بگیرید.

احساس بارش برف

این مورد یکی از ژست‌های ساده‌تری است که می‌توانید برای ابراز عشق خود به زمستان و برف بگیرید؛ ساده و در عین حال منحصربه‌فرد. تنها چیزی که نیاز دارید این است که چشمان خود را ببندید و در بارش برف غرق شوید.

عکس سیاه و سفید برفی

تضاد رنگ در این نوع عکس‌ها می‌تواند ایده جذابی برای ژست عکاسی در هوای برفی باشد.

نشسته روی برف

یک پس زمینه زمستانی که کلبه و درست در آن مشخص باشد و شما را روی زمین شاد و رها نشسته‌اید، ایده خوبی برای عکس گرفتن است. همچنین نشستن روی نیمکت برفی هم ژست عکاسی در برف خوبی است.

ژست عکاسی میان درخت‌های زمستانی

یک کلوزآپ که تنها صورت شما در مان شاخه‌های پوشیده از برف مشخص باشد هم می‌تواند ژست خلاقانه‌ای برای عکس گرفتن در هوای برفی زمستانی باشد.

ژست عکس با چتر

یک چتر بردارید و به دل برف بزنید. ژست‌هایی که شما با چتر  می‌گیرید  عکس زمستانی شما را بسیار زیباتر می‌کند.

بال فرشته

برای این ژست عکاسی زمستانه، کافیست لباس ضدآب بپوشید و روی زمین دراز بکشید. بعد دست‌های خود را از طرفین روی برف بکشید. بعد هم یک عکس جذاب بگیرید.

جاده زمستانی

جاده‌های زمستانی برای گرفتن عکس یک مکان فوق‌العاده است.

پرت کردن برف با پا

قدم زدن در برف و پرت کردن برف با نوک کفش هم ژست عکاسی در برف خوبی خواهد بود.

عکس از چشم‌ها

صورت خود را با کلاه و شال  با یقه لباس خود کامل بپوشانید، تنها چشم‌های شما مشخص باشد و بعد عکس جذابی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *