دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

دوربین سونی a9 III: اولین دوربین بدون آینه فول فریم جهان با شاتر global

اخبار عکاسی
دوربین سونی a9 III: اولین دوربین بدون آینه فول فریم جهان با شاتر global

دوربین A9 II که محصولی انقلابی است وعده سرعت بی‌نظیر به لطف قابلیت‌های سنسور تازه طراحی شده 24.6MP Exmor RS CMOS، از جمله ضبط 120 فریم در ثانیه عکسبرداری پی در پی با AF / AE، همگام‌سازی فلاش در تمام سرعت شاتر تا 1/80.000 ثانیه، و بدون هیچ مشکلی را می‌دهد. عکاسان ورزشی، حیات وحش و اکشن هرگز لحظه‌ای را با استفاده از دوربین a9 III از دست نخواهند داد. همچنین FE 300mm f/2.8 GM OSS رسما معرفی شده‌است. این  محصول یک قابلیت telephoto برتر ارائه می‌دهد که کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را در یک محصول نسبتا سبک وزن دارد.

a9 III
عکاسان ورزشی، حیات وحش و اکشن هرگز لحظه‌ای را با استفاده از دوربین a9 III از دست نخواهند داد.

ویژگی‌­ها

  • شاتر سراسری فول فریم 24.6MP و سنسور CMOS
  • عکسبرداری پی‌درپی تا 120 فریم در ثانیه با خروجی خام با وجود AF / AE
  • افزایش سرعت و عملکرد دکمه شاتر قبل از ضبط
  • همگام‌سازی فلاش در سرعت شاتر؛ تا 1/80.000 ثانیه
  • ضبط ویدیو تا عمق رنگ 4K 120p 10 بیتی ؛ همراه S-Log3 و S-Cinetone
  • 759 نقطه تشخیص (فوکوس) خودکار با ردیابی سوژه در زمان دقیق
  • 8 مرحله 5 محوره تثبیت‌کننده تصویر در بدنه
  • OLED EVF 9.44 متری و نرخ فریم تا 240 هرتز 3.2 اینچی 4 محوره با چند زاویه LCD و صفحه نمایش لمسی

 

دوربین سونی a9 III
دوربین سونی a9 III یک قابلیت telephoto برتر ارائه می‌دهد که کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را در یک محصول نسبتا سبک وزن دارد.

شاتر سراسری (global shutter)- برای اولین بار در یک دوربین بدون آینه

برای اولین بار برای دوربین های بدون آینه، دوربین a9 III دارای یک سنسور شاتر سراسری 24.6 مگاپیکسلی فول فریم با پردازنده BSI CMOS است. در مقایسه با شاتر چرخشی معمولی، شاتر سراسری عملکرد قابل توجه سریع‌تری را فراهم می‌کند که خالی از عیب‌های حرکتی است، از سرعت عکسبرداری پی‌در‌پی سریع تا 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند و سرعت شاتر را تا 1/80.000 ثانیه ارائه می‌دهد. همگام‌سازی فلاش در تمام سرعت شاتر در این طراحی انقلابی به نفع عکاسان ورزشی، حیات وحش، اخبار و تصاویر رویداد، و همچنین عکاسی از تیراندازای است و به دنبال این مزیت خلاقانه در هنگام کار با سوژه‌هایی با سرعت بالا و یا در شرایط روشنایی دشوار فوق‌العاده است.

ویژگی‌های شاتر

با وجود پردازنده BIONZ XR، طراحی شاتر سراسری باعث می‌شود که ضبط عکس‌های خام 14 بیتی با وضوح کامل تا 120 فریم در ثانیه به راحتی ممکن شود. این سیستم عملکرد AF و AE تمام وقت را همراه با مشاهده بدون خاموشی برای دقت عالی و ردیابی موضوع حفظ می‌کند.دوربین a9 III حالت Pre-Capture را معرفی می‌کند که از عکاسی پی‌درپی تا 1 ثانیه کامل قبل از ثبت عکس با فشار دادن دکمه شاتر پشتیبانی می‌کند.

همچنین یک تابع Speed Boost جدید وجود دارد که می تواند به یک دکمه سفارشی اختصاص داده شود تا جابه‌جایی فوری بین نرخ عکسبرداری پی‌درپی مختلف را فعال کند – می‌توانید با عکسبرداری در 10 فریم در ثانیه شروع و سپس بلافاصله به 120 فریم در ثانیه سوییچ کنید تا اوج حرکت را در تمام شکوه و دقت خود ضبط کنید.

شاتر سراسری فراتر از عکسبرداری پی‌درپی پرسرعت می‌رود، طراحی شاتر سراسری، طبیعتا، همگام‌سازی فلاش را در تمام سرعت‌های شاتر، تا 1/80.000 ثانیه امکان‌پذیر می‌کند و یک حالت سرعت شاتر متغیر باعث می‌شود که فیلمبرداری در دوربین a9 III کاملا آسان باشد که با توجه به عکاسی از فعالیت‌های با سرعت بالا مطابقت آن را حفظ می‌کند‌.

ضبط ویدئو 4K درجه یک

فراتر از یک دوربین فوق‌العاده، دوربین a9 III دارای قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت بالا است. شاتر جهانی دوباره نتایج باور نکردنی و بدون تحریف را ارائه می‌دهد و فرصت‌هایی برای عکاسی با سرعت بالا را فراهم می‌کند. A9 III می‌تواند با کیفیت 4K تا 60 فریم در ثانیه ضبط کند و تا منطقه تصویر 6K را به طور کامل پوشش دهد. حرکت آهسته تا 120 فریم در ثانیه در کیفیت 4K بدون افت کیفیت امکان‌پذیر است. همه این‌ها در داخل عمق رنگ 10 بیتی در دسترس است.

A9 III
A9 III می‌تواند با کیفیت 4K تا 60 فریم در ثانیه ضبط کند.

پیاده‌سازی پروفایل تصویر جدیدی به سری a9 ، از جمله S-Log3 و S-Cinetone اضافه می‌کند که برای به حداکثر رساندن کیفیت تصویر و اطمینان از گردش کار درست در این پروفایل‌ها ضروری هستند. تولیدات پیشرفته‌تر حتی می‌توانند از خروجی خام 16 بیتی با یک ضبط‌کننده خارجی اختیاری ثبت و برای تحقق پتانسیل کامل a9 III استفاده شوند.

فوکوس خودکار، تثبیت‌کننده تصویر و طراحی دوربین

با قرض گرفتن از, a7R V دوربین a9 III دارای یک واحد پردازنده هوش مصنوعی به‌روز شده برای ردیابی و تشخیص سوژه است و به طور کامل پاسخگو و هوشمند است. با استفاده از یک سیستم AF تشخیص فاز 759 نقطه‌ای که 96٪ از قاب را در حساسیت‌های -5EV پوشش می‌دهد، دوربین a9 III از فوکوس تا 120 فریم در ثانیه برای ردیابی افرادی که سریع حرکت می‌کنند، پشتیبانی می‌کند.

سیستم تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره در بدنه نیز افزایش یافته و در حال حاضر قادر به جبران 8 مرحله لرزش دوربین است و ثبات منظره‌یاب را در هنگام عکسبرداری با لنزهای بلند‌تر بهبود می‌بخشد.

فوکوس خودکار
دوربین a9 III دارای یک واحد پردازنده هوش مصنوعی به‌روز شده برای ردیابی و تشخیص سوژه است و به طور کامل پاسخگو و هوشمند است.

از لحاظ فیزیکی، دوربین a9 III همچنین یک به‌روزرسانی ارگونومیک را شامل شده‌است که باعث می‌شود راحت‌تر در دست قرار بگیرد و شامل یک دکمه سفارشی جدید در جلوی دوربین باشد. OLED EVF 9.44 متری و LCD صفحه نمایش لمسی با زاویه 3.2 اینچ از a7R V همراه با ساخت و ساز قوی برای کار در شرایط نامساعد آب‌وهوا به‌کار گرفته شده‌است. همچنین یک سپر سنسور جدید برای محافظت از سنسور در هنگام تغییر لنز وجود دارد.

در کنار دوربین، یک  VG-C5 Vertical Grip معرفی شده‌است که عمر باتری را افزایش می‌دهد و از قدرت موازی بین باتری درون دوربین و باتری خارجی پشتیبانی می‌کند. دوربین a9 III همچنین  یک جفت از درگاه کارت حافظه  CFexpress از نوع A/SD را ارائه می‌دهد؛ کارت‌های SD را می‌توان با تمام حالت‌های ضبط استفاده کرد، اما کارت‌های CFexpress Type A از سرعت ضبط مداوم دوربین استفاده می‌کنند.

کد تخفیف نورنگار

تصاویر گرفته شده با دوربین a9 III

طاهره ویسی

نویسنده : ویسی

4 دیدگاه

  • alikhani65 گفت:

    درود
    من عاشق دوربین های سونی ام و همیشه منتظرم ببینم سونی چه دوربین هایی تولید میکنه
    ولی این دوربین واقعا بینظیره امیدوارم بتونم بخرمش ممنون از سایت خوبتون

    • پشتیبان نورنگار گفت:

      درود دوست عزیز نورنگاری
      خوشحالم که مطالب براتون مفید بوده امیدوارم خرید خوبی داشته باشید
      ممنون از ثبن نظرتون 🌹🙏

  • tavakoli68 گفت:

    عالیه حتما ارزش خریدن داره لطفا موجود کنین من بخرم ممنون

    • پشتیبان نورنگار گفت:

      بله حتما دوست عزیز نورنگاری ممنون از ثبت نظرتون 🌹🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *