021-7356

بهترین برنامه‌ دوربین برای آیفون

بهترین برنامه‌ دوربین برای آیفون

راه‌های زیادی برای عکاسی با آیفون وجود دارد. اما بهترین برنامه دوربین برای آیفون چیست؟ ما 14 عدد از بهترین برنامه‌ دوربین برای آیفون که به شما برای بهبود عکاسی با آیفون کمک می‌کنند را در این مقاله جمع آوری کرده‌ایم.

بهترین برنامه‌های ویرایش تصویر

توانایی ویرایش تصاویر در هر جایی که قرار دارید می‌تواند راه خیلی خوبی برای صرفه جویی در زمان باشد. تصاویری که ویرایش می‌کنید ممکن است توسط دوربین خود آیفون شما ثبت شده باشند یا ممکن است از دوربن دیگری به آیفونتان انتقال داده شده باشند.

14- Snapseed

این برنامه یک اپ قدرتمند ویرایش تصویر است که به شما اجازه ویرایش تصاویر با استفاده از برخی گزینه‌ها مانند فیلترها را می‌دهد.

این برنامه از جنبه‌های برنامه نویسی Nik-Efex استفاده می‌کند که گوگل برای ایجاد Snapseed آن را خریداری کرد. این امر باعث شد که ابزارهای حرفه‌ای ویرایش تصویر راهشان را به پلتفرم موبایل باز کنند. اگرچه گوگل Nik Efex را فروخت، اما برنامه موبایل آن همچنان در دسترس است.

بهترین برنامه دوربین برای آیفون

13- Photoshop Express

Photoshop Express برنامه‌ای است که توسط فتوشاپ برای گوشی‌ها عرضه شده. اما در این برنامه خبری از Layer Mask نیست، Photoshop Express به شما اجازه اعمال برخی تغییرات ساده مانند اعوجاج یا کراپ کردن را می‌دهد. همچنین ابزارهایی مانند فیلتر‌ها یا اسلایدرهایی برای اشباع و روشنایی دارد که شما می‌توانید استفاده کنید.

ممکن است که شما نتوانید از تمام امکانات فتوشاپ روی آیفون خود استفاده کنید، اما این برنامه به شما امکان می‌دهد که فایلهایتان را با پسوند PSD که فایل مخصوص فتوشاپ است ذخیره کند. این خیلی ویژگی خوبی است زیرا شما می‌توانید عملیات ویرایش را روی آیفون آغاز کرده و آن را توسط نسخه کامپیوتر فتوشاپ به پایان برسانید.

بهترین برنامه دوربین برای آیفون

12- Adobe Lightroom

این هم یک برنامه عالی برای آیفون است. Lightroom برنامه‌ی دیگر Adobe است که حول محور ویرایش تصاویر می‌چرخد و اکنون نسخه موبایل آن در بین بهترین برنامه‌ دوربین برای آیفون قرار دارد.

دانلود آن رایگان است و قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای دارد. شما می‌توانید با استفاده از Curves سایه‌ها، هایلایت‌ها و کنتراست را سریعاً ویرایش کنید. Lightroom همچنین قابلیت دوربین را در این برنامه قرار داده‌ است. این امر به شما امکان استفاده از دوربین گوشی مانند یک دوربین حرفه‌ای را می‌دهد.

اگر می‌خواهید به سطح جدیدی در استفاده از Lightroom برسید، می‌توانید نسخه پولی آن را تهیه کنید. با تهیه ورژن پولی قابلیت استفاده از تصاویر RAW، ویرایش انتخابی یا حذف عناصر ناخواسته را به دست می‌آورید.

11- VSCO

VSCO بین لیست بهترین برنامه‌ دوربین برای آیفون قرار دارد. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت‌های ویرایش تصویر VSCO را به اینستاگرام ترجیح می‌دهند.

در این برنامه همچنین یک قابلیت دوربین وجود دارد. که به شما اجازه ثبت تصاویر توسط این برنامه و سپس ویرایش آن‌ها را می‌دهد.

[relatedpost post=”85189″]

VSCO به صورت رایگان در دسترس است و همچنین یک نسخه پولی برای قابلیت‌های بیشتر نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بهترین برنامه دوربین برای آیفون

Pixlr -10

یک برنامه‌ ویرایش تصویر رایگان با گزینه‌های زیاد است. این برنامه افکت‌ها و فیلترهایی مختلفی را ارائه می‌دهد. استفاده از این برنامه آسان است و برای شبکات اجتماعی مناسب است.

شما می‌توانید تصاویرتان را کراپ کنید، تغییر اندازه دهید و به آن‌ها فریم و استیکر اضافه کنید. Pixlr همچنین ابزارهایی خلاقانه‌ای مانند نوردهی دوگانه، کولاژها یا قالب‌ها را ارائه می‌دهد. زمان استفاده از این برنامه تقریبا هیچ محدودیتی برای ویرایش تصاویرتان ندارید.

تصاویرتان را به یک اثر هنری تبدیل کنید.

9- Prisma

Prisma یک برنامه ویرایش تصویر برای تبدیل تصاویرتان به اثر هنری است. این برنامه افکت‌هایی را ارائه می‌دهد که تصاویرتان را به نقاشی تبدیل می‌کند.

در این برنامه 300 طرح هنری وجود دارد. شما می‌توانید از طرح‌های هنرمندان معروف مانند ون گوگ و پیکاسو استفاده کنید. به علاوه، شما می‌توانید تصاویرتان را با استفاده از ابزارهایی مانند نوردهی و کنتراست بهبود ببخشید.

[relatedpost post=”141544″]

Prisma یک مدت سه روزه آزمایشی را در ابتدا برای شما فعال می‌کند سپس شما می‌توانید اشتراک ماهانه یا سالانه را تهیه کنید. یک ماه استفاده از این برنامه 8 دلار آب می‌خورد و اشتراک ماهانه قیمتی معادل 30 دلار دارد.

بهترین برنامه دوربین برای آیفون

8- PixelWakker

PixelWakker زمانی که بحث به افکت‌‌های هنری می‌رسد، یکی از چندین بهترین برنامه‌ دوربین برای آیفون است. این برنامه تصاویر را به پیکسل تبدیل می‌کند و سپس پیکسل‌ها را تبدیل به اثرهنری می‌کند. این برنامه از قانون نقاشی نقطه نقطه استفاده می‌کند.

شما می‌توانید پیکسل‌ها را به خطوط و دیگر اشکال تبدیل کنید. این برنامه در حال حاضر رایگان است.

بهترین برنامه دوربین برای آیفون

7- RNI Films

زمانی که به صورت دیجیتال عکاسی می‌کنید، RNI Films  به شما این امکان را می‌دهد که به عکس‌هایی با ظاهر عکس‌های آنالوگ برسید. شما می‌توانید از فیلتر‌های آنالوگ برای بهبود تصاویر خود استفاده کنید.

همچنین ابزارهایی برای تنظیم تصاویر وجود دارد. RNI Films قابل رقابت با اینستاگرام، توییتر و فیسبوک است. برنامه دوربین آن رایگان است و گزینه‌ای برای ارتقا به نسخه پولی دارد.

بهترین برنامه دوربین برای آیفون

از آیفونتان به عنوان یک دوربین حرفه‌ای استفاده کنید

دوربین آیفون در طی چند سال اخیر بهبودهای فوق‌العاده‌ای یافته است. اکنون امکان ثبت تصاویر نوردهی به مدت طولانی را دارد مانند ثبت تصاویر آبشارها بدون استفاده از سه پایه! اگر چه تلفن خودش با برنامه استاندارد دوربین عرضه شده است، با این حال در اینجا چند برنامه برای بهبود تصاویر ثبت شده وجود دارد.

بهترین برنامه دوربین برای آیفون

6- Camera+2

این بهترین برنامه‌ دوربین موجود برای آیفون شما است. ورژن اول این برنامه هنوز هم یک برنامه عالی است. اما ورژن دومی که اخیرا عرضه شده انتظارات را خیلی بالا برده است.

این برنامه دوربین آیفون، همچنین گزینه‌های ویرایش را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بنابراین تا حدودی شبیه به Adobe Lightroom CC است. ولی این برنامه در وهله اول یک برنامه دوربین است و سپس یک برنامه ویرایش تصویر است. تعدادی از قابلیت‌های این برنامه:

  • دستی- توانایی تغییر ISO، White Balance یا حتی سرعت شاتر یک قابلیت عالی است. تنظیم سرعت شاتر نیز به شما قابلیت ثبت تصاویر با نوردهی طولانی مدت را می‌دهد. یک ویژگی مهم که قابلیت تغییر ندارد و ما متوجه آن شدیم دیافراگم است که امیدواریم به زودی به این برنامه افزوده شود.
  • RAW – عکاسی به صورت RAW، و سپس ویرایش آن برای بهترین نتایج.
  • شاتر – این تنظیمات به شما امکان ثبت تصاویر با سرعت شاتر پایین را می‌دهد. همچنین به شما امکان ثبت تصاویر با تایمر را می‌دهد. برای موقعیت‌‌های کم نور، لرزشگیر تصویر امکان ثبت تصاویر خوب زمانی که گوشی با دست گرفته شده را می‌دهد.
  • عمق – دوربین‌ها با لنز دوگانه می‌توانند خودشان عمق را به تصاویر اضافه کنند. این قابلیتی است که تا حدودی عدم وجود دیافراگم را به دست فراموشی می‌سپارد.

بهترین برنامه دوربین برای آیفون

5- ProCamera

بهترین برنامه‌ دوربین برای آیفون جایگزین برنامه Camera+ این برنامه است. در حقیقت، قابلیت‌های مشابهی با برنامه Camera+ را ارائه می‌دهد. انتخاب بین این دو برنامه مانند انتخاب بین نیکون و کانن است، یا انتخاب بین کامپیوتر اپل یا PC است. امکان استفاده از اپل واچ به عنوان ریموت کنترل نیز یک قابلیت عالی دیگر است.

قابلیت نوردهی طولانی مدت برنامه به اسم Low Light شناخته می‌شود و با قابلیت‌های خوبی ارائه می‌شود. شما همچنین می‌توانید یک تایمر برای نوردهی و سپس مدت زمان نوردهی را هم تعیین کنید.

4- Slow Shutter Cam

بر خلاف بهترین برنامه‌ دوربین برای آیفون قبلی، این برنامه بیشتر حس یک افزونه را دارد. کسانی که برنامه Slow Shutter Cam را دانلود می‌کنند اغلب به دنبال نوع خاصی از تصاویر هستند. اما همچنین قابلیت‌های عالی نیز ارائه می‌دهد.

قابلیت ریموت کنترل با استفاده از iWatch نیز در دسترس است، که بسیار کارآمد است. قابلیت Motion Blur به شما امکان ایجاد تصاویر پنینگ را می‌دهد، یا با تغییر به حالت نقاشی با نور می‌توانید حتی نوردهی طولانی‌تری نیز داشته باشید.

بهترین برنامه دوربین برای آیفون

برنامه‌های اشتراک گذاری تصویر

شما عکس را ثبت کرده‌اید، ویرایش آن را انجام داده‌اید، اکنون نوبت به اشتراک گذاری آن است. سایت‌های اشتراک گذاری جوامع بزرگ عکاسان هستند.

هرکدام از این سایت‌ها برنامه مخصوص خود برای اشتراک گذاری تصویر را دارند، بنابراین شما می‌توانید یکی از این سایت‌ها را برای اشتراک گذاری تصاویرتان انتخاب کنید.

[relatedpost post=”156925″]

3- اینستاگرام

شناخته شده‌ترین برنامه اشتراک گذاری عکس امروزه اینستاگرام است. این برنامه برای گوشی‌های موبایل است اما همچنین یک وبسایت دارد که می‌توانید از آن بازدید کنید.

با افزایش محبوبت تلفن‌های هوشمند اینستاگرام معروف شده، در حالی که دیگر‌ سایت‌‌های دسکتاپ نتوانستند به سرعت اینستاگرام خودشان را به این محبوبیت برسانند.

برنامه با یک دوربن ابتدایی و برخی ویژگی‌های ویرایش ارائه می‌شود. اگرچه ارزش واقعی آن در اشتراک گذاری تصاویر است.

بهترین برنامه دوربین برای آیفون

2- 500px

این سایت بیشتر برای عکاسی منظره و پرتره طراحی شده‌ است. این سایت مخصوص دسکتاپ است اما برنامه موبایل آن نیز عملکرد خوبی دارد.

آیا این برنامه برای آپلود عکس‌های ثبت شده با استفاده از تلفن هوشمند است؟ خب، اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید باید مطمئن شوید که تصاویرتان به اندازه ممککن خوب هستند.

بهترین برنامه دوربین برای آیفون

1- Flickr

حتی با وجود اینکه این سایت در اصل یک وبسایت اشتراک گذاری عکس بوده اما در سال‌های اخیر مسیر آن تغییر کرده است. تلاش‌هایی برای احیای دوباره آن انجام شده است اما رساندن آن به جایگاه اصلی کار سختی است.

با این وجود، هنوز بهترین ساختار با ارتباط برقرار کردن با عکاس‌های دیگر را برای شما  فراهم می‌کند. جنبه اجتماعی این برنامه خیلی بیشتر از چیزی است که Instagram و 500PX ارائه می‌دهند.

نوع تصاویری که روی این سایت ارائه می‌شوند خاص‌تر از دیگر سایت‌ها است.

بهترین برنامه دوربین برای آیفون

جمع بندی

تعداد زیادی از برنامه‌های دوربین برای عکاسی با آیفون وجود دارد و این لیست همچنان در حال بزرگ شدن است. انتخاب چند عدد از بین این همه کار آسانی نیست.

برنامه‌ای هست که شما از آن  استفاده کنید و در این لیست وجود نداشته باشد؟ آن را در بخش نظرات با ما و دیگران در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *