دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

دوربین‌های اقتصادی کنون؛ بهترین دوربین کنون با قیمت مناسب کدام است؟

راهنمای انتخاب
دوربین‌های اقتصادی کنون؛ بهترین دوربین کنون با قیمت مناسب کدام است؟

بهترین دوربین اقتصادی کنون شامل گزینه‌های زیر است:

  • Canon EOS R10؛ بهترین دوربین قیمت مناسب کانن

  • Canon EOS R100؛ بهترین دوربین اقتصادی برای مبتدیان

  • Canon EOS RP؛ بهترین دوربین فول فریم

  • Canon EOS R50؛ بهترین دوربین کانن برای تولید محتوا

  • Canon PowerShot G7 X Mark III؛ بهترین دوربین کامپکت کنون

  • Canon EOS Rebel SL3 / EOS 250D؛ بهترین دوربین dslr کانن

 

اگر شما نیز به حرفه عکاسی علاقمند هستید یا برای کارتان به دوربین عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای نیاز دارید، اما بودجه کافی در اختیار ندارید، می‌توانید یکی از دوربین‌های اقتصادی کنون را در لیست خرید خود قرار دهید. کانن یکی از بهترین برندهای دوربین در جهان است که مدل‌های مقرون‌به‌صرفه آن عملکرد و مشخصات خوبی دارند و ویژگی‌های پیشرفته‌ آن‌ها به شما کمک می‌کند با صرف هزینه بسیار کم، دوربین مناسبی بخرید. در این صورت می‌توانید باقیمانده بودجه خود را صرف خرید لنز و لوازم جانبی مرغوب کنید. تا پایان این مطلب با نورنگار همراه باشید و بهترین دوربین‌های ارزان قیمت و باکیفیت کنون را بشناسید.

Canon EOS R10؛ بهترین دوربین ارزان قیمت کانن

این دوربین جمع و جور و مقرون‌به‌صرفه می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای کسانی باشد که برای اولین بار به دنیای کنون قدم می‌گذارند. مشخصات بی‌نظیر آن، ویژگی‌های پیشرفته، بدنه سبک، قیمت اقتصادی و کاربرد راحت و آسان آن را تبدیل به یک دوربین سرعتی حرفه‌ای برای مبتدیان و حتی حرفه‌ای‌ها کرده است. با داشتن اطلاعات کافی در مورد تنظیم نور، می‌توانید تصاویر چشمگیری با این دوربین ثبت کنید.

حتی اگر مبتدی باشید دوربین r10 به شما این امکان را می‌دهد که مهارت‌های خود را به کمک رابط‌های ساده و هدایت شده خاص کانن تقویت کنید. اگر به دنبال تقویت خلاقیت و گرفتن نتیجه عالی از عکاسی و ضبط ویدیو هستید، فراموش نکنید که می‌توانید روی این محصول به عنوان یکی از بهترین دوربین‌های اقتصادی کنون حساب کنید. ویژگی‌ها و مشخصات این دوربین در جدول زیر آورده شده‌اند.

دوربین کانن R10
دوربین Canon EOS R10 با حسگر 24.2 مگاپیکسلی APS-C، فوکوس خودکار سریع و دقیق و فیلمبرداری 4K، یک دوربین اقتصادی عالی برای مبتدیان و عکاسان و فیلمبرداران با تجربه است.
ویژگی‌های عکاسی R10ویژگی‌های فیلمبرداری R10
قابلیت عکاسی پی در پی ۱۵ فریم در وانیهقابلیت فیلمبرداری 4k
فوکوس کامل خودکاروضوح تصویر بالا
بدون آینه 
لنز Canon RF mount 
منظره‌یاب 
بهترین دوربین عکاسی تا 35 میلیون؛ قیمت مناسب و کاربردی

مقاله مرتبط: بهترین دوربین عکاسی تا 35 میلیون؛ قیمت مناسب و کاربردی

Canon EOS R100؛ بهترین دوربین اقتصادی کنون برای مبتدی‌ها

اگر به دنبال یادگیری اصول اولیه عکاسی هستید، دوربین R 100 یک دوربین بدون آینه عالی برای مبتدیان است. منظره‌یاب و صفحه نمایش پشتی دوربین به شما نشان می‌دهد که پس از تنظیم میزان نور، تصویر شما دقیقاً چه شکلی خواهد بود تا بتوانید درک کنید که چگونه بر تنظیماتی مانند دیافراگم و سرعت شاتر تاثیر می‌گذارد. سنسور ۲۴.۱ مگاپیکسلی APS-C تصاویری ارائه می‌کند که مشابه تصاویر دوربین‌های پیشرفته‌تر هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند.

برخلاف سایر دوربین‌های اقتصادی کنون برای مبتدیان، با خرید این دوربین یک جک میکروفون نیز دریافت می‌کنید. بنابراین هنگام فیلمبرداری صدایی باکیفیت عالی خواهید داشت. در ادامه سایر ویژگی‌های این دوربین ارزان، سبک و جمع و جور را بررسی خواهیم کرد.

دوربین کانن R100
دوربین Canon EOS R100 با سنسور APS-C و منظره‌یاب و نمایشگر باکیفیت، انتخابی عالی و اقتصادی برای مبتدیان عکاسی است که به دنبال یادگیری اصول اولیه هستند.
ویژگی‌های عکاسی R100ویژگی‌های فیلمبرداری R100
بدون آینهقابلیت ضبط ویدیو 4k
دارای منظره‌یابدارای جک میکروفون برای ضبط بهتر صدا هنگام فیلمبرداری
لنز کنون RF mount 
صفحه نمایش ۳ اینچی 

Canon EOS R50؛ بهترین دوربین ارزان کنون برای تولید محتوا

اگر بلاگر هستید و به دوربین جهت تولید محتوا نیاز دارید، کنون R50 می‌تواند یکی از بهترین دوربین‌های اقتصادی کنون برای کار شما باشد. این دوربین در مدت زمان کوتاهی، راهی طولانی را پیموده است و ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد و کاملاً جدید ارائه می‌کند. با وجود اینکه دوربین R50 به طور اختصاصی برای تولید محتوا طراحی نشده است، اما می‌توانید از این دوربین هیبریدی بهترین استفاده را برای تولید محتوا داشته باشید.

این دوربین کامپکت با حالت فوکوس خودکار خود حتی در هنگام حرکت سوژه، منظریاب الکترونیکی واضح و سنسور ۲۴ مگاپیکسلی APS-C با لنز قابل تعویض، کیفیت بسیار بالایی برای تولید محتوای ویدیویی ایجاد می‌کند.

دوربین کانن R50
دوربین Canon EOS R50 با سنسور APS-C و قابلیت تعویض لنز، گزینه ای اقتصادی و مناسب برای تولید کنندگان محتوا، به ویژه بلاگرها است.
ویژگی‌های عکاسی R50ویژگی‌های فیلمبرداری R50
بدون آینهضبط ویدیو 4k
صفحه نمایش ۳ اینچیمناسب برای ضبط ولاگ
منظره‌یابفوکوس خودکار در حال حرکت سوژه
لنز کنون RF mount 

همه مدل‌های دوربین کانن اقتصادی که این برند طراحی کرده و روانه بازار می‌کند، دوربین‌های با قیمت مناسب، با کیفیت مطلوب و دارای امکانات خوبی جهت عکسبرداری و فیلمبرداری هستند. اینکه کدام مدل را انتخاب کنید به نوع نیاز، بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.

بهترین دوربین کانن برای تولید محتوا؛ از مبتدی تا حرفه‌ای

مقاله مرتبط: بهترین دوربین کانن برای تولید محتوا؛ از مبتدی تا حرفه‌ای

Canon EOS RP؛ بهترین دوربین اقتصادی فول فریم کانن

بهترین دوربین مقرون‌به‌صرفه بدون آینه و فول فریم کنون دوربین RP است که کوچک، همه کاره و اقتصادی است. فناوری چندان پیشرفته‌ای ندارد، اما در بین دوربین‌های ارزان قیمت یکی از مناسب‌ترین آن‌ها است. داشتن سنسور فول فریم به شما کمک می‌کند که تصاویر شفاف‌تر و واضح‌تری با جزئیات بیشتر و نویز کمتر در نور کم ثبت کنید.

با وجود اینکه دوربین‌های فول فریم بزرگتر و گران‌تر هستند، اما این دوربین کوچک، اقتصادی و دارای طراحی ارگونومیک است. توجه داشته باشید که با توجه به اندازه این دوربین نمی‌توانید از لنزهای تله‌فوتو برای عکاسی و فیلمبرداری حیات وحش یا ورزشی استفاده کنید.

دوربین کاننRP
دوربین Canon EOS RP با سنسور فول فریم خود، تصاویری با کیفیت بالا ارائه می‌دهد و در عین حال به دلیل قیمت مناسب و وزن کم، به عنوان یک دوربین اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود.
ویژگی‌های عکاسی کنون RPویژگی‌های فیلمبرداری کنون RP
بدون آینهرزولوشن بالا هنگام فیلمبرداری
سنسور فول فریم CMOSقابلیت فیلمبرداری 4k
لنز RF mount 
صفحه نمایش ۳ اینچی 
منظره‌یاب 
سرعت شاتر 5fps 
بهترین دوربین کانن برای حرفه‌ای‌ها؛ از تصویر لذت ببرید

مقاله مرتبط: بهترین دوربین کانن برای حرفه‌ای‌ها؛ از تصویر لذت ببرید

Canon PowerShot V10؛ بهترین دوربین ارزان برای ضبط ولاگ

این دوربین کوچک که به اندازه یک جعبه کارت بازی است، به ضبط ولاگ اختصاص دارد و یکی از دوربین‌های اقتصادی کنون است. کار کردن با آن بسیار راحت است و با زدن روی یک دکمه می‌توانید ویدیو ضبط کنید. این دوربین خیلی پیشرفته نیست، صفحه نمایش سوپر سلفی دارد، سنسور کوچک آن ۱ اینچی است و ضبط آن به حدود یک ساعت محدود می‌شود. به دلیل همین ویژگی‌ها نیز قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارد.

دوربین V10 کنون برای حرفه‌ای‌ها در زمینه عکاسی و فیلمبرداری مناسب نیست. اما حمل آسان، سبک و کوچک بودن آن و قیمت بسیار ارزانش، آن را تبدیل به محبوب‌ترین گزینه برای ثبت ویدیوهای سفر و تهیه ولاگ برای شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها می‌کند. ویژگی‌های این دوربین در ادامه آمده‌اند.

دوربین Canon PowerShot V10
دوربین Canon PowerShot V10 با قیمت مناسب و کاربری آسان، گزینه‌ای عالی برای شروع ولاگینگ است.
ویژگی‌های عکاسی V10ویژگی‌های فیلمبرداری V10
کامپکتمناسب ضبط ولاگ
سنسور ۱ اینچی CMOSقابلیت فیلمبرداری 4k
صفحه نمایش ۲ اینچی 
منظره‌یاب 
بهترین دوربین کانن برای عکاسی پرتره 2024

مقاله مرتبط: بهترین دوربین کانن برای عکاسی پرتره 2024

Canon PowerShot G7 X Mark III؛ بهترین دوربین اقتصادی کامپکت کنون

این دوربین به دلیل فوکوس خودکار بسیار عالی لنز ۱۲۴ میلی‌متری، لرزشگیر تصویر و صفحه نمایش تاشو بهترین دوربین اقتصادی کنون برای تهیه ولاگ است. این محصول دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است. از جمله قابلیت ضبط ویدیو 4k و یک پورت میکروفون 3.5 میلیمتری برای ضبط صدای باکیفیت نیز دارد. این دوربین اقتصادی یکی از بهترین دوربین‌های موجود در بازار برای تولید محتوا است. اما مانند یک دوربین کامپکت سنتی با کنترل‌های بیشتر روی بدنه خود کار می‌کند.

حتی اگر ولاگر نباشید و به ویژگی‌های پخش زنده نیازمند نباشید، در صورت علاقمندی به دوربین‌های کامپکت، G7X Mark III می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این دوربین منظره‌یاب ندارد، اما دیافراگم روشنی دارد و لنز آن برای عملکرد در نور کم کاملاً مناسب است.

اگر اهل سلفی گرفتن با دوستانتان یا گرفتن عکس‌های گروهی هستید، صفحه تاشوی این گوشی برای عکسبرداری در همه زوایا مناسب است. کوچک و سبک بودن دوربین جابه‌جایی آن را بسیار آسان‌تر کرده است.

در جدول زیر برخی قابلیت‌های عکاسی و فیلمبرداری آن را مشاهده خواهید کرد.

دوربین Canon PowerShot G7 X Mark III
دوربین Canon PowerShot G7 X Mark III با فوکوس خودکار عالی، بهترین دوربین اقتصادی کامپکت کنون برای ولاگ و تولید محتوا است.
ویژگی‌های عکاسی G7X Mark IIIویژگی‌های فیلمبرداری G7X Mark III
کامپکتضبط ویدیو 4k
سنسور ۱ اینچی CMOSمخصوص تهیه ولاگ
لنز 24- 100 میلی‌متریقابلیت فیلمبرداری زنده
بهترین دوربین کانن برای شروع عکاسی؛ دوربین اولی ها

مقاله مرتبط: بهترین دوربین کانن برای شروع عکاسی؛ دوربین اولی ها

Canon EOS Rebel SL3 / EOS 250D؛ بهترین دوربین dslr اقتصادی کنون

این دوربین جایگزین مدل قدیمی‌تر خود یعنی Rebel SL2 / EOS 200D شده است. قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4k و فوکوس خودکار با نمایش زنده را نیز دارد. این محصول به علاقمندان دوربین‌های کنون ثابت کرده است که فرمت DSLR با هزینه‌ای اقتصادی هنوز هم می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای مبتدیان باشد. شما می‌توانید هنگام استفاده از این دوربین طیف وسیعی از لنزهای EF-S که حتی فراتر از لنزهای کیت همراه با دوربین هستند را انتخاب کنید.

این محصول اقتصادی در مقایسه با EOS R100، حرفه‌ای‌تر و کاربردی‌تر است. دارای یک منظره‌یاب اپتیکال است که باعث می‌شود باتری دوربین عمری طولانی‌تر داشته باشد. زیرا به طور مداوم صفحه نمایش دیجیتال را تغذیه نمی‌کند. شاید مدل‌هایی ارزان‌تر از Rebel EOS 250D  نیز در بین دوربین‌های ارزان کنون وجود داشته باشند، اما کیفیت ساخت و ویژگی‌های این دوربین را ندارند. بنابراین توصیه می‌شود با پرداخت هزینه‌ای اندکی بیشتر، این دوربین DSLR هیبریدی را خریداری کنید.

دوربین دارای صفحه نمایشی لمسی با زاویه متغیر در پشت است که ترکیب‌بندی تصویر را آسان‌تر می‌کند. شما می‌توانید با ضربه زدن روی فوکوس خودکار در نمای زنده، تصویر را به سرعت فوکوس کنید. تعدادی از ویژگی‌های عکاسی و فیلمبرداری دوربین را در ادامه به طور خلاصه آورده‌ایم.

دوربین  EOS 250D
دوربین Canon EOS Rebel SL3 / EOS 250D یک بهترین دوربین DSLR اقتصادی کنون برای مبتدیان است که به دنبال طیف وسیعی از لنزهای EF-S با قیمتی مناسب هستند.
ویژگی‌های عکاسی Rebel EOS 250Dویژگی‌های فیلمبرداری Rebel EOS 250D
DSLRقابلیت ضبط ویدیو 4k
سنسور APS- C 
لنز کنون EF- S 
منظره‌یاب اپتیکال 
بهترین دوربین‌ کانن 2024؛ از مبتدی تا حرفه‌ای

مقاله مرتبط: بهترین دوربین‌ کانن 2024؛ از مبتدی تا حرفه‌ای

کدام دوربین اقتصادی کنون برای شما مناسب است؟

برند کنون انواع مدل‌های دوربین اقتصادی بسیاری با قیمت ارزان تولید می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم ابتدا ویژگی‌های تمام دوربین‌های ارزان قیمت کانن را با هم مقایسه و سپس بهترین مدل آن را انتخاب کنید. با این وجود Canon EOS R100 را می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید و از ویژگی‌های بی‌نظیر آن مانند منظره‌یاب، لنز حرفه‌ای، قابلیت ضبط ویدیو 4k و جک میکروفون لذت ببرید. در مجموع فاکتورهای زیر می‌توانند بر انتخاب شما تاثیر بگذارند.

  • نوع کاربرد دوربین: اینکه بخواهید از دوربین به چه منظوری استفاده کنید، در انتخاب آن موثر است. مثلا اگر برای تولید محتوا و ضبط ولاگ دوربین می‌خرید، دوربین کنون Powershot V10 مناسب شما است. اگر دوربین فول فریم می‌خواهید Canon EOS RP می‌تواند انتخابی اقتصادی و مناسب برای شما باشد.
  • قابلیت‌ها و ویژگی‌های دوربین: این دوربین‌ها در بعضی ویژگی‌ها و قابلیت‌ها با هم متفاوت هستند. مثلا اگر فوکوس خودکار یا منظره‌یاب برای شما اهمیت دارند، دوربین کنون Rebel EOS 250D را انتخاب کنید. اگر کیفیت صدا برایتان مهم است و دوربینی نیاز دارید که جک میکروفون داشته باشد، کنون EOS R100 انتخابی مناسب برای شما است.
  • سلیقه شخصی: در بسیاری از موارد نیز کاربران در نهایت دوربین را بر اساس سلیقه شخصی خود انتخاب می‌کنند. مثلاً کیفیت ساخت، بدنه، وزن، اندازه و ظاهر دوربین برای آن‌ها بسیار مهم است.
راهنمای خرید دوربین کانن؛ دوربین کنون چی بخرم؟

مقاله مرتبط: راهنمای خرید دوربین کانن؛ دوربین کنون چی بخرم؟

سخن پایانی

کنون یکی از بهترین برندهای تولید و عرضه‌کننده دوربین و تجهیزات جانبی آن در دنیا است و شما می‌توانید از بین مدل‌های متعددی که در بازار وجود دارند، یکی از بهترین دوربین‌های ارزان قیمت و اقتصادی کنون را خریداری کنید. به این ترتیب می‌توانید باقیمانده بودجه خود را صرف خرید تجهیزات جانبی مناسب آن نمایید. با مقایسه مدل‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، انتخاب برای شما راحت‌تر می‌شود. چرا که ویژگی‌های هر یک را می‌دانید و می‌توانید آن‌ها را با هم مقایسه و مناسب‌ترین دوربین ارزان را انتخاب کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه داشتید، می‌توانید آن را در بخش نظرات از کارشناسان نورنگار بپرسید.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : digitalcameraworld
4 دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط