021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین بهینه ساز تصویر

بهترین بهینه ساز تصویر

 

  • معرفی 20 تا از بهترین های بهینه ساز تصویر

بهترین بهینه ساز تصویر به شما این امکان را می دهد تا هر تصویری را فشرده سازی کرده یا نوع آن را با حفظ کیفیت تغییر دهید. وقتی یک تصویر با سایز کامل باشد، زمان بارگذاری آن بالا می رود، که به نوبه خود بازدید کنندگان را آزار می دهد. پس  باید آن تصاویر را کوچکتر کنید.

  1. JPEG Optimizer

مزایا:

اندازه تصویر را کاهش می دهد تا در صفحه وب سریعتر بارگیری شوند

استفاده از آن راحت است

معایب:

فقط فایل های JPEG را پشتیبانی می کند.

یک برنامه آنلاین ساده است ، فقط برای عکس ها با فرمت JPEG کار می کند. فقط کافی است آنها را در برنامه بارگذاری کرده و سایز تصویر را کمتر کنید. یک ویژگی بسیار مطلوب level bar است که برای تنظیم میزان بهینه سازی تصویر استفاده می شود. این کمپرسور JPEG رایگان امکان انجام تغییر اندازه را می دهد و یک  EXIF  پشتیبان کننده دارد.

  1. Optimizilla

مزایا:

می توانید همزمان 20 تصویر را بارگذاری کنید.

قبل و بعد تصویر را به شما نشان می دهد.

می توانید شدت بهینه سازی را کنترل کنید،

drag و drop را پشتیبانی می کند.

به غیر از فایل های JPEG می تواند سایز  فایل های PNG را نیزکم کند.

معایب:

از slider برای مقایسه خروجی برنامه با نتایج نهایی با تصویر اصلی استفاده کنید ، تا مطمئن شوید که از کار انجام شده راضی هستید. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تصمیم بگیرند که پایین ترین کیفیت قابل قبول برای اهداف شان کدام است.

  1. PNGGauntlet

مزایا:

کاربری آسان،

امکان مقایسه همزمان،

پشتیبانب از فایل های PNG, JPG و GIF

معایب:

همراه با افت کیفیت.

این یک بهینه ساز تصویر است که می توان آنرا به راحتی دانلود کرد و به فشرده ساز های مختلفی از جمله (PNGOUT ، OptiPNG ، DeflOpt)  می توان متصل کرد. این باعث می شود وضوح تصویر در حین ساختن فایل های PNG با سایز کمتر حفظ شود. علاوه بر این ، همین کار را می توان با JPG ، GIF ، TIFF و BMP انجام داد و آنها را به PNG ها فشرده کرد. با این حال ، تبدیل خود فایل به نظر از سایر گزینه های جایگزین است.

  1. io

مزایا:

قابل انتقال به Google Drive ، Dropbox،

تصاویر واضح،

افت کیفیت بسیار ناچیز.

معایب:

فرآیند بارگذاری تصویر طولانی و یک به یک،

امکان کنترل دستی وجود ندارد.

این یک نرم افزار فشرده سازی عکس عالی ، بدون هیچ گونه هزینه و بدون محدودیت است. تصاویر کاملاً یکسان به نظر می رسند ، اما سایز فایل به کوچکترین مقدار ممکن کم می شود. فایل هایی با پسوند JPEG ، PNG ، GIF ، حتی SVG ، که بیشترین درخواست را دارند، بهینه سازی را آسان تر انجام می دهد. در موارد خاص ، یک تصویر را می توان به 10٪ اندازه اولیه کاهش داد. تنها عیب این نرم افزار فشرده سازی عکس ، عدم وجود چند بارگذاری است. با تهیه چندین تصویر برای بهینه سازی ، باید هرکدام را جداگانه وارد کنید.

  1. GiftOfSpeed

مزایا:

کاربری آسان،

دارای الگوریتم جدا برای فایل های PNG  و JPEG،

کارکرد همزمان با چند فایل JPEG.

 معایب:

امکان وارد کردن تعداد زیاد فایل JPG وجود ندارد.

این نرم افزار یکی از بهترین بهینه سازهای تصویری است که الگوریتم های مختلفی را برای فایل های PNG و JPEG اعمال می کند. علاوه بر این ، این برنامه از چندین تکنیک فشرده سازی استفاده می کند و با حفظ کیفیت تصویر ، می تواند باعث کاهش چشمگیر سایز شود. می توانید چندین فایل PNG وارد کنید ، اما هنوز هم باید هر JPEG را به طور جداگانه بارگذاری کنید.

  1. Resize Photos

مزایا:

فشرده سازی عکس به صورت رایگان،

امکان افزودن جلوه های ویژه به نتایج نهایی

امکان افزودن کپشن،

امکان افزودن حاشیه و گوشه های گرد،

و تنظیم بازتاب یا سایه و چرخش.

معایب:

امکان وخامت قابل توجهی در کیفیت عکس وجود دارد.

می تواند برای یک تازه کار مشکل ساز باشد.

در اینجا نمونه عالی دیگری از بهترین نرم افزار فشرده سازی تصویر وجود دارد. این نرم افزار برای تنظیم سایز عکس در ایمیل یا وب سایت ها به کار گرفته می شود. پس از وارد کردن تصاویر ، سطح بهینه سازی مطلوب را بین 1 تا 100 انتخاب کنید. یکی از ویژگی های عالی این بهینه ساز تصویر ، انتخاب جلوه های ویرایش تصویر است. می توانید حاشیه ها را نیز تنظیم کرده یا لبه ها را گرد کنید ، هم چنین بازتاب ها ، سایه ها و زیرنویس نیز اضافه کنید.

  1. Online Image Optimizer

مزایا:

کاربری آسان،

سریع

تبدیل فوری از یک پسوند فایل به فایل دیگر.

معایب:

محدودیت  سایز برا یآچلود کردن تصویر وجود دارد.

هر تصویر باید جداگانه آپلود شود.

این نرم افزار، یکی دیگر از ابزارهای بهینه سازی تصویر عالی از Dynamic Drive است و به شما امکان می دهد تا با فرمت های اصلی بصورت آنلاین کار کنید. شما این امکان را نیز دارید که تنها با چند کلیک سایز عکس و هم چنین پسوند فایل را تغییر دهید.  هرچند محدودیت ها ، شما را از وارد کردن چندین تصویر باز می دارد، و هر کدام را جداگانه باید آپلود کنید. نکته قابل توجه این که، عکس هایی که آپلود می کنید باید زیر 2.86 مگابایت باشد.

  1. Trimage

مزایا :

وضوح تصویر را حفظ می کند،

دارای عامل cross-platform،

و گزینه pick و drop.

معایب:

دارای یک مرزبندی کاملاً عجیب و غریب.

این نرم افزار بهینه ساز تصویر، قبل از شروع فرایند فشرده سازی، تمام ابرداده های موجود را خالی می کند. تنها پسوندهای پشتیبانی شده این نرم افزار JPEG و PNG هستند. اگر در حال کار با Mac هستید ، بهینه ساز تصویر دیگری را انتخاب کنید.

  1. CompressNow

مزایا:

بهینه سازی فوری یک بسته 10 عددی تصویر،

شدت فشرده سازی را می توانید خودتان کنترل کنید،

مود pick  و drop  ساده ای دارد.

معایب:

وارد کردن تصویر تا 9 مگابایت وجود دارد.

این یکی از بهترین بهینه سازهای تصویر است با ویژگی امکان بارگذاری چندین تصویر همزمان. این نرم افزار با انیمیشن های JPEG ، PNG و GIF نیز بدون هیچ مشکلی کار می کند. شما می توانید شدت فشرده سازی مورد نظر را تنظیم کرده و سپس نتایج را در رایانه شخصی خود برای استفاده های بعدی ذخیره کنید. با بارگیری تصاویر مورد نظر، شما این امکان را دارید که برای بهینه سازی همزمان آنها ، همه ده مورد تصویر را وارد کنید.

  1. io

مزایا:

امکان وارد کردن 20 تصویر وجود دارد،

استفاده آسان و سریع،

و خلاصه مجموعه ای از ویژگی های زیاد است.

معایب:

فایل های وارد شده باید حداکثر یک مگابایت باشند.

بسیاری از ویژگی ها برای کاربران رایگان، مسدود شده است.

این نرم افزار فشرده ساز تصویر Kraken از ویژگی های کمیابی که دارد امکان وارد کردن چندین تصویر را دارد. و از متداول ترین انواع فایل هایی مثل JPG ، PNG و GIF های متحرک پشتیبانی می کند. فایل های نهایی را نیز می توانید به صورت یک فایل فشرده zip دریافت کنید یا تمام فایل ها به صورت یک جا یا فایل هایی که خودتان آنها را انتخاب می کنید. علاوه بر این ، فایل هایی که وارد می کنید می تواند از Dropbox ، Google Drive یا Box باشد و نتایج نهایی را نیز به همان صورتی که اشاره کردیم دریافت کنید. با استفاده از این نرم افزار فشرده ساز عکس در صورتی که کاربر رایگان هستید، می توانید تصاویر را با حداقل 32 مگابایت یا 100 مگابایت برای یک بار بارگذاری چندین تصویر وارد کنید. اگر کارتان زیاد به این نرم افزار می افتد بهتر است اشتراک تهیه کنید.

  1. PunyPNG

مزایا:

امکان فشرده سازی سریع 20 تصویر (هر کدام500 کیلوبایت)،

آسان و سریع،

فشرده سازی بدون افت کیفیت،

مناسب برای توسعه دهندگان و طراحان حرفه ای است.

معایب:

برای دستیابی به ویژگی های پیشرفته تر ، دسترسی به نسخه Pro ضروری است،

امکان استفاده رایگان فقط یک ماه وجود دارد.

PunyPNG بهترین نرم افزار فشرده ساز برای تصویر در طراحی دیجیتال یا توسعه وب سایت است که می تواند حجم فایل را بدون از دست دادن کیفیت تصویر کاهش دهد. با استفاده از چندین الگوریتم ، هر تصویر را تجزیه و تحلیل می کند تا بهترین مورد را برای تصویر شما انتخاب کند. اکثر پسوندهای رایج توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند و نرم افزار تکنیک بهینه را انتخاب می کند.

  1. ImageOptim

مزایا :

بدون افت کیفیت عکس،

رایگان.

معایب:

فقط برای سیستم مک قابل استفاده است،

ممکن است در روند فشرده سازی کند باشد.

ImageOptim قطعاً بهترین انتخاب برای کاربران Mac است. الگوریتم برنامه به گونه ایست که در نتیجه فشرده سازی کیفیت عکس تغییری نخواهد کرد.  در اصل ، نتیجه کاملاً یکسان به نظر می رسد اما حجم آن چندین برابر کمتر است. این نرم افزار فرمت های مختلفی را پشتیبانی می کند که شامل JPEG ، PNG و GIF است. این نرم افزار بهترین گزینه بهینه ساز تصویر در دسترس و بدون هزینه است. به علاوه ، می توانید آن را با ابزارهای فشرده سازی مورد علاقه مانند Zopfil ، PNGout ، JPEGoptim ادغام کنید. برنامه برای پاک کردن هر EXIF ، موقعیت جغرافیایی یا داده های دیگر تنظیم شده است ، اما در صورت نیاز به نگه داشتن آن ها ، تغییر یک ویژگی ساده در تنظیمات به شما کمک می کند.

  1. Caesium Image Compressor

مزایا:

می توان میزان فشرده سازی را نشان داد،

امکان پیش نمایش قبل و بعد براحتی  وجود دارد،

و آماری را از فضای ذخیره شده با فشرده سازی ثبت می کند.

معایب:

فقط برای ویندوز،

عملکرد محدود.

نرم افزار Caesium Image Compressor یک پیشنهاد رایگان برای کاربران ویندوز است که می تواند فرمت های PNG ، JPG ، JPEG و BMP را پردازش کند. از طرفی می توانید میزان کاهش حجم را به صورت جداگانه تنظیم کنید. برای عملکرد بهتر ، دو نسخه نرم افزاری وجود دارد – برای ویندوز 64 بیتی و 32 بیتی.

  1. RITO:

مزایا:

مناسب برای تغییر حجم،

امکان ترکیب با فیلتر هایی مانند Lanczos3 ، Catmull Rom ، Bicubic وجود دارد،

JPEG ، PNG ، GIF را پشتیبانی می کند.

معایب:

طرحبندی ابزارها در نرم افزار می تواند کاملاً گیج کننده باشد،

مجموعه ویژگی ها قطعاً قابل گسترش است.

با استفاده از این برنامه ، می توانید فشرده سازی عکس های دسته ای با پسوندهای GIF ، PNG و JPEG را داشته باشید. جدا از کار به عنوان یک ابزار فشرده سازی عکس ، برای کارهای پیچیده تر مانند مشخص کردن تعداد رنگ ها ، تغییر کنتراست تصویر ، روشنایی ، گاما و وارونگی مناسب است. شما کاملاً کنترل می کنید که چه اتفاقی بیافتد. ابزار هایی مانند پن ، زوم ، چرخش و فلیپ نیز در دسترس شما هستند.

  1. ShortPixle Image Optimizer

مزایا:

دارای 3 گزینه برای فشرده سازی با میزان تغییر کیفیت مختلف،

قابلیت تبدیل 1000 تصویر در هر ماه،

تعداد وب سایت ها محدود نیست،

API یکسان برای هر سایت.

معایب:

استفاده و نصب کلید API برای مبتدیان می تواند دشوار باشد،

اگر تصمیم دارید که plug-in را حذف کنید ، باید back up ذخیره شده در سرور را نیز به صورت دستی پاک کنید.

داشبورد دارای برگه های اضافی برای عملکردهای به روز شده است. Plugin این نرم افزار فشرده ساز تصویر دارای سه حالت تبدیل است. می توانید اندازه تصاویر را بعد از بارگیری و فشرده سازی آنها مشاهده کنید. از این طریق می توانید میزان فضای خالی خود را نیز بررسی کنید. شما می توانید ماهانه 100 عکس را به صورت رایگان فشرده سازی کنید. اگر از این مقدار راضی نیستید ، می توانید یکی از طرح های این نرم افزار را خریداری کنید.

  1. Compress JPEG & PNG image by TinyPNG

مزایا:

امکان فشرده سازی 500 عکس در هر ماه،

کاربری آسان.

معایب:

تنها فایل هایی با فرمت JPG  و  PNG قابلیت فشرده سازی را دارند.

این نرم افزار فشرده سازی عکس بسیار ساده است و درک صفحه تنظیمات آن بسیار آسان است که حتی برای یک مبتدی نیز  30 ثانیه زمان کافی است تا همه چیز را بفهمد و کار فشرده سازی را شروع کند. تصاویر خود را بارگذاری می کنید و این بهینه ساز تصویر بطور خودکار آنها را فشرده می کند. شما می توانید فایلها با هر اندازه بهینه سازی کنید. علاوه بر این ، TinyPNG دارای پشتیبانی WooCommerce هم هست.

  1. Optimole

مزایا:

بر اساس CDN کار می کند،

داشبورد آن بخشی از WordPress نیست.

معایب:

شما نمی توانید از نسخه اصلی نسخه پشتیبان تهیه یا ذخیره کنید.

برای تصاویر با کیفیت بالا مناسب نیست.

اگر می خواهید بدون تلاش زیاد تصاویر خود را بهینه کنید ، این برنامه به کارتان می آید. یکی از مهمترین مزیت های این افزونه سرعت بارگذاری وب سایت ها است. این برنامه همیشه اندازه بهینه تصویر را برای هر مرورگر یا نمای خاص انتخاب می کند. Optimole تصاویر با اندازه بزرگ را از طریق CDN سریع تغییر حجم می دهد. می توانید به صورت رایگان از این بهینه ساز تصویر وردپرس استفاده کنید. برای به دست آوردن فضای پردازش بیشتر یا پهنای باند ، پیشنهاد می کنم یک طرح خریداری کنید.

  1. Imagify

مزایا:

تصاویر کوچک قابل فشرده سازی هستند،

پشتیبان گیری،

اتصال API در دسترس است.

معایب:

نصب طولانی

رابط کاربری ساده نیست

این نرم افزار سه بخش دارد: بهینه سازی ، تنظیمات کلی و گزینه های نمایش. همه تنظیمات در یک صفحه قرار دارند. شما می توانید هر کدام از حالت های فشرده سازی تصویر را استفاده کنید که تنها با کمی افت کیفیت همراه است. می توانید Ultra (lossier) یا Normal (lossless) را انتخاب کنید. Automation برای بسیاری از ویژگی ها در دسترس است. به عنوان مثال ، می توانید برای همه تصاویر یک عرض خاص تنظیم کنید.

  1. EWWW Image Optimizer Cloud

مزایا:

به دلیل ماندن تصاویر در سرور ، سرعت فوق العاده ای دارد،

دارای تنظیمات گسترده،

ابدون از دست دادن کیفیت.

معایب:

جدول پایگاه داده ایجاد شده پس از غیرفعال سازی افزونه به طور خودکار حذف نمی شود

نسخه رایگان فقط کوچک سازی بدون ضرر برای فایل های JPEG را فراهم می کند.

این افزونه به شما کمک می کند با کاهش اندازه تصاویر ، وب سایت خود را سرعت بخشید. شما می توانید تمام تصاویر موجود را با استفاده از Bulk Optimizer تغییر حجم دهید. اگر می خواهید فقط تصاویر خاصی را فشرده سازی کنید ، می توانید با استفاده از گزینه “Media list list” این کار را انجام دهید. ممکن است قالب تصویر را به WebP تبدیل کنید.

  1. WP Smush

مزایا:

منابع سرور خود را با استفاده از منابع توسعه دهنده افزونه ذخیره می کند

سازگار با Google PageSpeed Insights

معایب:

بهینه سازی انبوه حداکثر 50 تصویر.

به لطف استفاده از تکنیک های فشرده سازی بدون افت کیفیت ، این ابزار بهینه سازی تصویر موجب حفظ در کیفیت بالا می شود. در واقع، این افزونه ضمن حفظ کیفیت اصلی ، عکس ها را تغییر اندازه می دهد. می توانید از نسخه رایگان استفاده کنید یا یک طرح خریداری کنید. پس از افزودن آنها به وب سایت ، تصاویر اسکن و بهینه می شوند.

  1. FREE Photoshop Plugin by FixThePhoto

مزایا:

رایگان،

فشرده سازی سریع JPG و PNG،

سازگار با تمام نسخه های فتوشاپ.

معایب:

اشتراک Adobe.

اگر نمی خواهید برنامه های دیگری را بارگیری کنید یا از فشرده ساز های تصویر آنلاین استفاده می کنید ، می توانید این افزونه رایگان فشرده سازی تصویر Photoshop را که توسط FixThePhoto طراحی شده است برای ایجاد سریع کار خود نصب کنید. این افزونه مخصوصاً برای عکاسان و روتوش های عکس که دارای اشتراک نرم افزار Adobe هستند مفید است.

مقایسه اطلاعات با Image Optimizer Plugin

اجازه دهید این بهینه سازها و افزونه ها را با هم مقایسه کنیم و بفهمیم که کدام یک از آنها بهترین بهینه ساز تصویر است. من تنظیمات پیش فرض را انتخاب کردم . نتایج تست JPG من در ادامه آمده است.

  • JPEG

می بینید که ShortPixel در صدر ست. حدود 67٪ کاهش در اندازه با کمترین میزان افت کیفیت. TinyPNG که در رده دوم است نیز به میزان قابل توجهی پایین است. من همچنین متذکر می شوم که Imagify عکس را تنها 34٪ فشرده می کند. و اما نتایج آزمون PNG .

  • PNG

در مورد بهینه ساز های PNG ، Optimole با فشرده سازی 88.7٪ برنده است. با این حال ، سه رقیب آن نیز نتایج مطلوبی را نشان دادند.

مزایای فشرده سازی تصاویر شما

استفاده از بهترین بهینه ساز تصویر ، چندین مزیت را برای شما فراهم می کند که عملکرد وب سایت شما را بهبود می بخشد. اگر داده های HTTP Archive را تجزیه و تحلیل کنیم ، حدود 21٪ از صفحات وب با تصاویر اشغال شده است. این دومین شاخص پس از محتوای ویدیویی است. بنابراین ، با فشرده سازی تصاویر ، عملکرد وب سایت خود را به میزان قابل توجهی بهینه می کنید.

  1. افزایش سرعت وب سایت

استفاده از تصاویر با ابعاد HD بر سرعت سایت شما تأثیر می گذارد. خیلی آهسته بارگذاری می شود. علاوه بر تصاویر ، باید محتوای دیگری مانند JS و CCS را نیز بارگیری کند. هرچه اندازه تصاویر کوچکتر باشد ، سایت سریعتر عمل می کند. از نرم افزار فشرده سازی عکس رایگان یا همرا با پرداخت استفاده کنید تا اندازه محتوای خود را بدون از دست دادن کیفیت کاهش داده و سرعت بارگذاری وب سایت را کاهش دهید.

  1. بهبود امتیاز SEO سایت

رتبه بندی بالای سئو دلیل دیگری برای استفاده از بهینه ساز های تصویر است. از آنجا که گوگل بارگیری سریع صفحه را ترجیح می دهد ، وب سایت هایی که تصاویر با ابعاد بالا دارند نسبت به رقبای خود پایین تر هستند.

  1. بالا بردن سرگرمی کاربر

وب سایت های با کارایی بالا و سریع افراد بیشتری را به خود جذب می کنند. این عوامل برای کاربران موبایل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آخرین مطالعه نشان داد اگر سایتی بیش از سه ثانیه بارگیری شود ، حدود 53٪ از مردم منتظر نمی مانند و صفحه را ترک می کنند. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، تصاویر بخش قابل توجهی از وزن وب سایت را تشکیل می دهند. بنابراین ، با استفاده از بهترین بهینه ساز تصویر ، یک مزیت بزرگ به دست می آورید.

  1. تبدیل وب سایت خود را تقویت کنید.

به لطف بارگیری سریع وب سایت شما ، کاربران بیشتری از آن بازدید می کنند و زمان بیشتری را در آنجا می گذرانند. در نتیجه ، مشتریان بالقوه بیشتری کسب خواهید کرد و فروش خود را افزایش می دهید. علاوه بر این ، وب سایت های دارای رتبه خوب در موتورهای جستجو ، مشتریان بیشتری را که مایل به خرید خدمات و محصولات آن هستند را به دست می آورد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه