021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین دوربین های بدون آینه در سال 2022

بهترین دوربین های بدون آینه در سال 2022

با توجه به همه انتخاب ها در مورد یک دوربین جدید، تحقیق و تصمیم گیری در مورد یک دوربین می تواند بسیار سخت باشد. در حالی که بیشتر به آنچه شما به عنوان یک عکاس نیاز دارید بستگی دارد. اگر بیشتر به سمت انتخاب بهترین دوربین های بدون آینه در سال 2022 گرایش داشتید،

ما اینجا هستیم تا به شما در این زمینه کمک کنیم.

دوربین های بدون آینه در سال های اخیر به دلیل اندازه جمع و جور، عملکرد فوق العاده و انتخاب لنز رو به رشد محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. 

این سبک به سرعت جایگزین دوربین‌های DSLR می‌شود، زیرا فناوری بدون آینه به سرعت از دوربین‌های DSLR پیشی می‌گیرد.

 

این گروه دوربینها اغلب بهترین انتخاب برای اکثر مردم هستند، بنابراین ما به طور کلی توصیه می کنیم هنگام تصمیم گیری در مورد دوربین بعدی خود به دوربین های بدون آینه توجه کنید.

وقتی نوبت به هر دوربین دیجیتالی، بدون آینه می‌شود، گزینه‌های سطح اولیه و حرفه‌ای وجود دارد، و می‌توانید از سنسور برش (که اغلب با نام رسمی APS-C نامیده می‌شود)، 

فول فریم (بیشتر شبیه به کلاسیک) استفاده کنید. اندازه فیلم 35 میلی متر)، یا حتی فرمت متوسط ​​(سنسور بسیار بزرگتر). همه این سنسورها دارای مزایا و معایب هستند، بنابراین گزینه های خود را با دقت بسنجید. چه برای اولین بار یک دوربین بدون آینه را انتخاب کنید یا به دنبال ارتقاء دوربین فعلی خود باشید، در زیر پیشنهادات ما برای بهترین دوربین هایی که امسال می توانید در اختیارتان قرار دهید، آورده شده است.

آنچه ما به دنبال آن هستیم

جذابیت اصلی دوربین های بدون آینه در داشتن جدیدترین فناوری و سنسورهای با وضوح بالا در دوربین های فشرده تر و سبک تر در مقایسه با اکثر دوربین های DSLR نهفته است. قابلیت‌های حالت پشت سر هم سریع، اتصال قابل اعتماد، ضبط ویدیویی عالی، تثبیت‌کننده تصویر، و قابلیت‌های مناسب عکاسی در نور کم برخی از ویژگی‌های مورد تقاضا برای عکاسان در تمام سطوح هستند. 

البته، از آنجایی که دوربین‌های لنز قابل تعویض هستند، باید مجموعه خوبی از لنزهای موجود در فواصل کانونی محبوب را نیز داشته باشند.

اگرچه جدیدترین دوربین‌های بدون آینه کوچک‌تر و سبک‌تر هستند، اما همیشه ارزان نیستند، بنابراین در زیر انتخاب‌های آورده ایم  که می‌توانید برای به تصمیم‌گیری درست در اولین بار به شما کمک کند.

 

بهترین دوربین بدون آینه کلی: سونی آلفا 1


 

با مشخصاتی که آن را روی کاغذ واقعاً چشمگیر می‌کند، تعجب آور نیست که تبلیغات فول فریم 6500 دلاری سونی آلفا 1 را پیدا کنید. با این حال، در بررسی اخیر ما از سونی آلفا 1، به قول سونی برای تبدیل شدن به دوربینی که می تواند هر کاری را که می خواهید از آن انجام دهد.

با ویژگی‌هایی مانند وضوح سنسور 50.1 مگاپیکسلی جدید، محدوده دینامیکی 15 استاپ، حساسیت ISO تا 32000، فوکوس خودکار فوق‌العاده سریع، حالت عکاسی پیوسته 30 فریم در ثانیه، و آب‌بندی آب‌وهوا، یک دوربین بدون آینه با قابلیت برای تمام نیازهای عکاسی خود دارید. .

به همین ترتیب، قابلیت‌های فیلمبرداری فوق‌العاده هستند، با ویدیوی 8K و مجموعه‌ای از گزینه‌های تعداد فریم بالا در هر دو کیفیت 4K و Full HD. این ویژگی ها را با عمر باتری بهتر و بدنه بهبودیافته گره خورده است و یک انتخاب عالی برای دوربین بدون آینه همه جانبه دارید.

تنها چیزی که ممکن است شما را منصرف کند ، قیمت 6500 دلاری است، به خصوص اگر فعلا تا این سطح حرفه ای نیاز ندارید. با این حال، آلفا 1 این قیمت را دارد، زیرا تنها دوربین موجود در بازار است که این ویژگی های پیشرفته و متمرکز را یکجا ارائه می دهد. اگر بهترین ها را میخواهید بدیهی است باید هزینه ای را بپردازید .

بهترین دوربین بدون آینه برای حیات وحش و اکشن: نیکون Z9

نیکون Z9

 

 

وقتی صحبت از حیات وحش و عکاسی اکشن به میان می‌آید، سونی آلفا 1 بهترین گزینه برای عکاسان E-mount و Canon R3 بهترین انتخاب برای عکاسان با پایه RF است، اما نیکون Z9 هر دو  گزینه را در این رده کنار می زند . دوربین پرچمدار 5500 دلاری در اولین رونمایی در اکتبر 2021 با ویژگی‌ها و مشخصات خود سر و صدای زیادی به پا کرد .

این دوربین دارای یک سنسور 45.7 مگاپیکسلی انباشته CMOS در هسته خود است که توسط یک موتور پردازش تصویر EXPEED 7 پشتیبانی می شود، که نیکون می گوید تقریباً 10 برابر سریعتر از Z7 II است. این دوربین انقدر سریع است که کلا شاتر مکانیکی را به طور کامل حذف کرده است، در عوض برای مقابله با مشکل اعوجاج شاتر،روی سریع‌ترین سرعت اسکن تصویر در جهان تکیه می‌کند.

در کنار سرعت دوربین، یک سیستم فوکوس خودکار وجود دارد که نیکون می گوید هوشمندترین سیستمی است که تا به حال ساخته است. با استفاده از یک الگوریتم جدید تشخیص سوژه، سیستم فوکوس خودکار می‌تواند ۹ نوع سوژه مختلف از جمله انسان، حیوانات خانگی، پرندگان، هواپیما، قطار، اتومبیل، موتورسیکلت و دوچرخه را شناسایی و ردیابی کند. هنگامی که دوربین در حالت فوکوس خودکار منطقه ای قرار دارد، به طور خودکار این سوژه ها را تشخیص داده و روی آنها فوکوس می کند. ویژگی Eye AF نیز برای ردیابی چشم سوژه ها از فاصله دورتر بهبود یافته است.

 

بهترین دوربین بدون آینه برای حرفه ای ها: Nikon Z7 II

 

Nikon Z7 II

 

 

نیکون Z7 II ، جدیدترین دوربین بدون آینه نیکون، یک سنسور فول فریم 45.7 مگاپیکسلی با تثبیت‌ کننده 5 محوره درون بدنه، تصویربرداری 10 فریم در ثانیه، فیلم‌برداری 4K UHD، اسلات کارت حافظه دوگانه را به همراه دارد. Z6 II — اولین سیستم بدون آینه از نیکون که واقعاً از دستگیره باتری عمودی پشتیبانی می کند… همه اینها فقط با 3000 دلار.

Z7 II پرچمدار جدید نیکون است و چندین پیشرفت را نسبت به نسل اول به ارمغان می آورد که همه آنها بسیار مورد استقبال قرار می گیرند و شامل پردازنده های دوگانه و اسلات کارت حافظه دوگانه. هنگامی که با آداپتور FTZ که امکان استفاده از لنزهای F-Mount را فراهم می کند یا با لنزهای بدون آینه Z-Mount اصلی استفاده می شود، کیفیت تصویر کاملاً باورنکردنی است.

سیستم بدون آینه جدید نیکون در همه رده‌بندی‌ها قرار نمی‌گیرد – به عنوان مثال فاقد یک LCD پشتی کاملاً چرخان است – برخی از بهترین ارگونومی‌ها را در بین تمام سیستم‌های بدون آینه موجود در بازار دارد. ظرفیت بافر 3.5 برابر نسبت به Z7 اصلی بهبود یافته است و همچنین عمر باتری بسیار چشمگیری را ارائه می دهد. به دلیل این به روز رسانی ها، نیکون Z7 II بهترین دوربین بدون آینه در بازار برای حرفه ای ها است.

 

بهترین دوربین بدون آینه میان رده: Sony Alpha 7 IV

Sony Alpha 7 IV

 

 

سونی برای مدتی ها در حوزه میان رده ها تولیدی نداشته ، اما با عرضه Sony Alpha 7 IV با اختلاف زیاد نسبت به رقبا حضور پیدا کرد. همراه با آخرین فناوری این شرکت، برای هر کسی که به دنبال رزولوشن فول فریم درجه یک با سرعت و دقت ، پیشرو در صنعت در فوکوس خودکار تشخیص چشم برای افراد، حیوانات و پرندگان است، ایده آل است. در حالی که قیمت آن کمی بالاتر از Alpha 7 III است که با ۲۵۰۰ دلار جایگزین شده است، ویژگی‌ها و پیشرفت‌ها ارزش دارد.

با سنسور Exmor R 33 مگاپیکسلی (34.1 واقعی و ارتقاء 9 مگاپیکسلی نسبت به Alpha 7 III) با پردازنده تصویر BIONZ XR (همان پردازنده آلفا 1)، محدوده ISO گسترده ای بین 50 تا 204800، بهبود 0.5 مرحله ای IBIS، 15 استاپ محدوده دینامیکی، با پوشش 94 درصدی فوکوس خودکار و 759 نقطه تشخیص فاز، محافظ گرد و غبار برای سنسور در هنگام خاموش شدن، پیشرفت های زیادی در Alpha 7 IV نسبت به نسل قبلی خود وجود دارد و ما هنوز حتی ویژگی های ویدیویی را شروع نکرده اند. سونی ادعا می‌کند که این دوربین دقیق‌ترین بازتولید رنگ‌ها را نسبت به سایر سیستم‌های آلفا و سیستم فوکوس خودکار تشخیص چشم 30 درصد سریع‌تر و دقیق‌تر (برای انسان‌ها) دارد که بهبود قابل‌توجهی در فوکوس خودکار چشم حیوان خانگی و همچنین پرندگان دارد.

سونی تلاش زیادی برای تبدیل Alpha 7 IV به دوربین فیلمبرداری بهتری نیز انجام داد. دارای صفحه نمایش لمسی کاملاً مفصلی است که بدون در نظر گرفتن موقعیت دوربین به راحتی می توانید عکس را ردیف کنید و منظره یاب از 2.36 میلیون نقطه به 3.69 میلیون نقطه بهبود یافته است که خوب است اما کمتر از بهترین چیزی است که در بالاترین حد خود قرار می دهد. دوربین های پایانی مانند آلفا 1، که باید از یک دوربین فول فریم در فضای میان رده انتظار داشت.

بهبود قابل توجهی نسبت به Alpha 7 III اضافه شدن یک پورت HDMI با اندازه کامل و USB-C است که قادر به پخش زنده با کیفیت 4k (15 فریم در ثانیه) و Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه است که به رایانه شخصی یا مک برای پخش زنده متصل است. این دوربین همچنین می‌تواند 4K در 60p با قطع APS-C یا 4K در 30p در فول‌فریم فیلمبرداری کند، که پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به Alpha 7 III است که با قطع 1.2 برابری 4K در 30p دریافت می‌کند.

Alpha 7 IV یک دوربین هیبریدی شگفت‌انگیز است که می‌تواند تقریباً در هر موقعیت عکس‌برداری عالی باشد و صادقانه به اکثر مدلهای بدون آینه رده بالا دست و پنجه نرم می‌کند. 

 

بهترین دوربین بدون آینه مبتدی فوجی : Fujifilm X-T30

 

Fujifilm X-T30

 

 

اگر به تازگی عکاسی خود را در با دوربین بدون آینه شروع کرده‌اید، قطعاً به مدل‌های حرفه‌ای گران‌ قیمت با عجیب و غریب نیاز ندارید. اگر فوجی فیلم X-T3 یا X-T4 توجه شما را به خود جلب کرد اما کمی گران است ، Fujifilm X-T30 با قیمت 900 دلاری ممکن است مناسب تر باشد.

مدل X-T30 بسیاری از ویژگی های X-T3 گران تر را دارد . مثل سنسور 26 مگاپیکسلی APS-C، X-Processor 4 Quad Core-CPU، صفحه نمایش لمسی 3 اینچی کج، اتصال Wi-Fi و بلوتوث و حالت عکاسی پیوسته تا 20 فریم بر ثانیه است. وسایر ویژگی هایی که X-T30 را برای مبتدیان انتخاب خوبی می کند.

شامل سیستم فوکوس خودکار هیبریدی با 425 نقطه تشخیص فاز، صفحه های اختصاصی برای درایو، جبران نوردهی و تنظیمات سرعت شاتر و DCI و ویدیوی UHD 4K 30p. همه این‌ها در حجم به‌طور قابل توجهی کوچک‌تر از X-T4 قرار گرفته‌اند، که اگر می‌خواهید با یک گزینه فشرده‌تر شروع کنید، انتخاب خوبی هست .

عکس های X-T30 با X-T4 غالبا شبیه هم هستند که به سختی یک قابل تشخیص است. مطمئناً، این دوربین کوچک‌تر و مصرف‌کننده‌تر است و تمام عکس‌ها و ویدیوهای رده بالاتر را ندارد، اما بسیاری از موارد را دارد و می‌تواند تصاویر زیبایی بسازد. مدلی که برای یک مبتدی عالی است در مقایسه با Sony a6400 که منوی گیج‌کننده و تعداد گزینه‌ها زیادمی‌تواند یک شوتر جدید را تحت تاثیر قرار دهد و در کل Fujifilm X-T30 برای افراد بیشتری انتخاب بهتری است. اگر از خرج کردن کمی بیشتر نمی ترسید، X-S10 نیز یک انتخاب خوبی است و طراحی بدنه «سنتی» تر دارد و شبیه پیشنهادات سونی، کانن و نیکون است. همچنین یک دوربین عالی است .

 

بهترین دوربین هیبریدی بدون آینه کانن : Canon EOS R5

 

Canon EOS R5

 

 

دوربین 3900 دلاری Canon EOS R5، دوربین بدون آینه فول فریم پرچمدار بهترین دوربین های بدون آینه در سال 2022 این شرکت، همچنان بهترین انتخاب برای حرفه ای ها یا افرادی است که برای طیف گسترده ای از پروژه های عکاسی نیاز به تجهیزات عالی دارند. 

با مشخصات اصلی شامل سنسور 45 مگاپیکسلی Dual Pixel CMOS، فیلمبرداری 8K و سایر حالت‌های فیلم‌برداری، تا 12 فریم در ثانیه (شاتر مکانیکی) – 20 فریم در ثانیه (شاتر الکترونیکی) حالت عکاسی پیوسته، آب‌بندی در قبال آب‌وهوا قابل مقایسه با EOS 5D Mark IV، منظره یاب با وضوح بالا، صفحه نمایش کاملاً مفصلی در پشت و تا 8 استاپ لرزشگیر تصویر (با لنزهای مناسب)، قطعاً یکی از تواناترین گزینه های موجود است.

ویژگی برجسته این مدل سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel II با پوشش 100 درصدی است. در حالی که برخی از عکاسان استدلال می کنند که فوکوس خودکار سونی بهتر است، کانن نیز بی تفاوت نیست. با یک سیستم فوکوس خودکار با امتیاز بالا که کل کادر را پوشش می‌دهد و تشخیص چشم و ردیابی سوژه قابل اعتماد را اجرا می‌کند، گرفتن عکس‌هایی با فوکوس کامل از سوژه‌های انسان و حیوان آسان است.درعین حال – اگر قصد دارید ویدیوهای زیادی بگیرید، بایستی مراقب گرمای بیش از حد آن باشید.

با این حال، به‌عنوان دوربینی که دارای ویژگی‌هایی برای عکاسی  هیبریدی واقعی است، شکست دادن EOS R5 واقعاً سخت است: این یک بسته کامل است که برای طیف گسترده‌ای از عکاسان کار می‌کند. کانن در بهبود محدوده دینامیکی گام های بلندی برداشته است و به همین دلیل کیفیت تصویر R5 در سطح بالایی قرار دارد. Canon EOS R5 در مقابل سایرینی که وضوح بالا، ویژگی‌های ویدیویی ارائه می‌دهند و در این رنج قیمت رقابت می‌کنند، فقط یک قدم جلوتر است.

 

بهترین دوربین بدون آینه متمرکز بر ویدئوسونی : Sony a7S III

 

Sony a7S III

 

 

بسیاری از دوربین‌های موجود در این لیست، و بسیاری از مدل‌هایی که در چند سال اخیر عرضه شده‌اند، قابلیت‌های ویدیویی برجسته‌ای دارند. با این حال، اگر قصد دارید یکی از بهترین دوربین های بدون آینه در سال 2022 را بخرید  یک دوربین بدون آینه در درجه اول برای استفاده ویدیویی تهیه کنید، Sony a7S III با قیمت ۳۵۰۰ دلار پیشنهاد می گردد.

نسخه سوم سری فول فریم متمرکز بر ویدئو سونی دارای ویژگی‌هایی است که شامل ویدیوی UHD 4K تا 120p، خروجی ویدیوی Raw 16 بیتی، ویدیوی داخلی 4:2:2 10 بیتی و درون بدنه 5 محوره است. پایدارسازی. همچنین دارای سنسور 12 مگاپیکسلی BSI CMOS، پردازنده Bionz XR، EVF 9.44 مگاپیکسلی و صفحه نمایش LCD عقب کاملاً مفصلی است. این ویژگی‌ها و مشخصات با پیشرفت‌های عمده‌ای مانند سیستم منوی صفحه لمسی بازطراحی‌شده، منظره یاب با وضوح بالا، بهبودهای ارگونومیک قرض‌گرفته‌شده از a9 و a7R IV، و دو اسلات کارت دو فرمت که یا کارت‌های SD UHS-II یا کارت های نوع A CFexpress.

وقتی صحبت از یک دوربین فیلمبرداری جمع و جور می شود که شکل یک دوربین بدون آینه مدرن را حفظ می کند، Sony a7S III بهترین گزینه است.

پس از این دوربین، دوربین فول فریم پاناسونیک Lumix S1H قرار دارد که مخصوص فیلمبرداران نیز طراحی شده است. همچنین دارای قابلیت‌های ویدئویی پیشرفته‌ای است که شامل وضوح 6K، دامنه‌های ویدئویی، ضبط داخلی 10 بیتی 4:2:2، ضبط آنامورفیک و گامای کامل V-Log می‌شود. علاوه بر همه اینها، S1H همچنین یک دوربین 24 مگاپیکسلی برجسته برای عکاسی است. متاسفانه، قابلیت فوکوس خودکار و گزینه های ضبط داخلی آن بسیار کمتر از آنچه سونی ارائه می دهد است.

در نهایت، شایان ذکر است که دوربین کمی گران‌تر Sony FX3 به دوربین a7S III در بدنه کوچک‌تری تبدیل شده است، اما دارای ویژگی‌های فیزیکی متمرکزتر مانند دسته قابل جدا شدن به سبک دوربین فیلم‌برداری و نقاط نصب برای قفس‌های دوربین است که مستقیماً در بدنه طراحی شده‌اند.

 

بهترین دوربین بدون آینه قطع متوسط فوجی : Fujifilm GFX 100S

Fujifilm GFX 100S

 

 

دوربین های بدون آینه با فرمت متوسط ​​به طور پیوسته انتخاب عکاسان حرفه ای را به خود جلب کرده اند که به کیفیت تصویر نهایی با دقیق ترین بازتولید رنگ نیاز دارند. در حالی که سنسورهای فرمت متوسط ​​فوکوس خودکار و سرعت عملکرد عکسبرداری را قربانی می کنند، اما به دلیل داشتن بهترین کیفیت تصویر ممکن در یک دوربین دیجیتال مدرن به خوبی شناخته شده اند. 

اگر هدف شما ایجاد پرتره های استودیویی باورنکردنی یا تصاویر منظره زیبا با وضوح بالا است، ممکن است فرمت متوسط ​​برای شما مناسب باشد.

فوجی‌فیلم GFX 100S با قیمت 6000 دلار که به تازگی معرفی شده، در حال حاضر به عنوان دوربینی با فرمت متوسط ​​در حال ساخت است.

GFX 100S دارای ویژگی‌های چشمگیری مانند سنسور 102 مگاپیکسلی BSI-CMOS، تثبیت‌کننده تصویر بهبودیافته تا 6 EV، قابلیت فیلم‌برداری 4K 30p، عکاسی پیوسته تا 5.0 فریم در ثانیه، و حالت چند شات 400 مگاپیکسلی برای سوژه‌های ثابت است. بدنه نسبتا کوچک و جمع و جور اگر از طرفداران فوجی‌فیلم هستید، ممکن است از حالت اضافی «رنِگ نوستالژیک» ​​نیز لذت ببرید، که از ظاهر عکاسی رنگی نمادین استفن شور الهام گرفته شده است.

اخیراً، به نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین رقیب فوجی‌فیلم در فضای قطع متوسط، خودش است، و مطمئناً در اینجا با 50R، 50S و 100 که همگی به‌عنوان گزینه‌های قوی عرضه می‌شوند، صدق می‌کند (اگرچه 100S انتخاب ما به عنوان بهترین دسته است). . در حالی که گزینه‌هایی از Hasselblad وجود دارد، فوجی‌فیلم از نظر ویژگی ها در حال حاضر برتر است، حتی اگر گزینه‌های لنز به نفع Hasselblad باشد. در حال حاضر، اکثر عکاسان قصد دارند Fujifilm GFX 100S را خرید کنند تا بهترین کادر را عکاسی کنند.

 

بهترین دوربین بدون آینه با سنسور کراپ : Fujifilm X-T4

 

Fujifilm X-T4

 

 

سنسور کراپ به معنای بد نیست – بلکه فقط به معنای یک سنسور کوچکتر است. این می تواند به معنای عملکرد ضعیف تر در نور کم و محدوده دینامیکی باشد، اما همچنین به این معنی است که کل بسته دوربین می تواند کوچکتر باشد: بدنه کوچکتر و لنزهای کوچکتر. برای یک عکاس همواره در سفر ، تغییر جزئی در کیفیت تصویر ارزش کیف دوربین سبک تر را دارد. این روزها، این مبادله حتی مهم نیست، همانطور که در مورد انتخاب ما در اینجا وجود دارد.

جدیدترین X-T4 26 مگاپیکسلی فوجی فیلم با قیمت 1700 دلار، “مدل مشابه” X-T3 قبلی، یک گزینه برجسته است. X-T4 نسبت به مدل قبلی خود بهبودهایی مانند فوکوس خودکار بهتر، افزودن تثبیت کننده تصویر درون بدنه، عکاسی پیاپی سریعتر با سرعت 20 فریم در ثانیه، گزینه های پردازش اضافی و باتری با ظرفیت بیشتر را بهبود بخشیده است.

سایر ویژگی های کلیدی که آن را به انتخابی عالی برای هر دو عکس و ویدیو تبدیل می کند عبارتند از: فیلمبرداری 4K تا 60p، فیلمبرداری 1080 با حداکثر سرعت 240 فریم در ثانیه، صفحه نمایش لمسی عقب کاملاً مفصلی، اسلات کارت دوگانه UHS-II، یک OLED الکترونیکی 3.68M نقطه ای. منظره یاب، شامل 12 حالت شبیه سازی فیلم فوجی فیلم و شارژ USB از طریق کانکتور نوع USB-C.

اخیرا، بسیاری از رقبا دوربین‌های فول فریم سطح پایه را با قیمتی مشابه X-T4 عرضه می‌کنند و به لطف سنسور بزرگ‌تر، کیفیت تصویر بهتری را ارائه می‌کنند. و در حالی که همه چیز خوب وعالی است، ماهیت فشرده سنسور X-T4 چیزی است که آن را بسیار جذاب می کند. و در حالی که کیفیت تصویر ممکن است در یک سنسور بزرگتر بهتر باشد، سنسور X-trans بی‌نقص نیست: تصاویر گرفته شده با X-T4 فوق‌العاده هستند. علاوه بر این، هزینه اضافی سنسور فول فریم باید از جایی تامین شود و این دوربین‌های سطح پایه ویژگی‌های ویدیو، نرخ فریم یا قابلیت‌های فوکوس خودکار را کاهش می‌دهند تا این هزینه‌ها کاهش یابد. X-T4 مجبور نیست این کار را انجام دهد. این یکی از بهترین دوربین های بدون آینه در سال 2022 است که می توانید بخرید، و انتخاب ما برای بهترین دوربین سنسور کراپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *