دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس؛ معرفی ۴ مدل پرطرفدار

راهنمای انتخاب
بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس؛ معرفی ۴ مدل پرطرفدار

یکی از مهم‌ترین کاربردهای رینگ لایت، استفاده از آن در عکاسی لباس است. چه این لباس‌ها بر تن مدل یا مانکن به نمایش گذاشته شوند و چه به عنوان محصول، استفاده از رینگ لایت کمک می‌کند تا جزئیات بافت، رنگ و الیاف آن‌ها بهتر دیده شود و مشتری در انتخاب آن‌ها، تصمیم آگاهانه‌تری بگیرد. بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس، آن رینگ ‌لایتی است که دارای کیفیت نور مناسب و پخش یکنواخت باشد، شدت و تناژ رنگ نور در آن قابل تنظیم باشد و گیره یا محفظه‌ای برای نصب دوربین داشته باشد.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود که نور به صورت یکنواخت و منظم به سوژه عکاسی که همان لباس است، تابانده شود و سایه‌های تند ناشی از چین و چروک  لباس از بین برود. در ادامه با بهترین مارک‌ها، بهترین مدل‌‌‌‌‌ها و ویژگی‌های بهترین رینگ ‌لایت‌های عکاسی از لباس و پوشاک آشنا خواهید شد.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای رینگ لایت، استفاده از آن در عکاسی لباس است.

بهترین مارک  رینگ لایت برای عکاسی لباس

انتخاب بهترین مارک رینگ لایت برای عکاسی لباس، کمی دشوار است. با این حال می‌توان گفت که شرکت سیرا (Sierra) محصولات مناسبی جهت این ژانر از عکاسی صنعتی تولید کرده‌است که از قیمت مناسبی هم برخوردارند. برندهای Neewer و RFL نیز رینگ ‌لایت‌هایی برای این مقصود تولید کرده‌اند، و گاهی اوقات از محصولات برند هیرو نیز برای این کار استفاده می‌شود؛ با این حال انتخاب اول اکثر عکاسان و تولیدکنندگان محتوا در این زمینه، محصولات سیرا است.

از ویژگی‌های این رینگ‌لایت‌ها که باعث شده محصولات این شرکت به بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس تبدیل شوند، قطر بیرونی نسبتاً بزرگ، قابلیت تغییر کلوین و تنظیم نور، داشتن ریموت کنترل و تعداد LEDهای به‌کاررفته در آن‌ها است.

استفاده از محصولات سیرا، هم به جهت مقرون‌به‌صرفه بودن آن‌ها و هم از بابت ویژگی‌های خاص آن‌ها برای عکاسی از لباس، به شدت به عکاسان شاغل در این حرفه توصیه می‌شود. در ادامه، به دو مدل از بهترین محصولات این شرکت برای عکس گرفتن از لباس اشاره خواهیم کرد.

محصولات سیرا، به خاطر مقرون‌به‌صرفه بودن و ویژگی‌های خاص آن‌ها برای عکاسی از لباس، به شدت به عکاسان شاغل در این حرفه توصیه می‌شود.

بهترین مدل‌های رینگ لایت برای عکس گرفتن از لباس

به منظور در نظر گرفتن بهترین مدل‌های رینگ لایت برای عکاسی از لباس، می‌بایست به فاکتورهای متعددی توجه کرد که مهم‌ترین این فاکتورها، قابل تنظیم بودن ارتفاع پایه، شدت و میزان کلوین نور، قطر و تعداد نور مناسب است. در ادامه به ۴ مدل از محصولات شرکت سیرا اشاره می‌کنیم که بدین منظور کارایی مناسبی دارند.

رینگ لایت سی یرا همراه پایه مدل Sierra Ring Light 416A

رینگ لایت مدل Sierra Ring Light 416A، یکی از گزینه‌های بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس به حساب می‌آید که دارای ویژگی‌های کاربردی و مفیدی در این راستا است. این محصول دارای 416 عدد LED نوری، توان خروجی 95 وات و دمای نور 3200-5500 کلوین (زرد-سفید) است و با رنگ پنل مشکی در فروشگاه اینترنتی نورنگار به فروش می‌رسد.

این محصول در نورنگار همراه با پایه عرضه می‌شود و از این جهت، شما نیاز به خرید جداگانه پایه برای آن نخواهید داشت. قطر رینگ لایت Sierra Ring Light 416A به اندازه 45 سانتی‌متر بوده و برای شارژ، از درگاه USB نیز بهره می‌برد. همچنین این محصول دارای قابلیت تنظیم نور، از 10 درصد تا 100 درصد است و به خوبی نیازهای شما جهت عکاسی از لباس را برطرف می‌سازد.

شما با خرید رینگ لایت سی‌یرا مدل 416A، به جز بدنه رینگ لایت، پکیجی شامل آداپتور برق، آینه، کابل، پایه و هولدر تلفن همراه دریافت خواهید کرد و می‌توانید از ویژگی اتصال از راه دور آن استفاده کنید.

رینگ لایت سی یرا Sierra Ring Light 520A

دومین مورد از بهترین رینگ‌لایت‌ها برای عکاسی از لباس که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم، Sierra Ring Light 520A است. این محصول یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین رینگ‌لایت‌های مناسب برای این ژانر از عکاسی است که با قطر بیرونی 50 سانتی‌متر، به خوبی جزئیات لباس‌های سایز بزرگ، پالتوها و اورکت‌ها را پوشش می‌دهد.

رینگ لایت سی یرا Sierra Ring Light 520A دارای توان خروجی 70 وات و قابلیت تغییر کلوین از 3000 به 6000 است و از امکانات جانبی مناسبی برخوردار است. برای مثال، دارای 3 عدد هولدر موبایل و ریموت کنترل بوده و از ورودی USB نیز برخوردار است. شما با خرید این محصول پکیجی از بدنه رینگ لایت، آداپتور و امکانات جانبی مذکور را دریافت خواهید کرد. داشتن 3 هولدر موبایل، از ویژگی‌های خاص Sierra Ring Light 520A محسوب می‌شود که به وسیله آن می‌توانید از زوایای مختلف لباس عکسبرداری کنید.

رینگ لایت Ring Light YQ-320A (30 سانتی متر 30 وات)

رینگ لایت مدل YQ-320A، یکی از بهترین رینگ‌لایت‌ها برای عکاسی لباس است که برای انواع عکاسی از پرتره، تبلیغات و مدلینگ مناسب بوده و قابلیت نصب روی سه پایه را نیز دارد. این محصول یکی از اقتصادی‌ترین و ارزان‌ترین انواع رینگ لایت برای عکاسی لباس است که از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به داشتن ریموت کنترل و تنظیم کلوین نور از سفید به زرد اشاره کرد.

شما با خرید این رینگ لایت علاوه بر چراغ گرد، ریموت، هولدر موبایل و بال هد کارآمدی دریافت خواهید کرد و در صورت تمایل، می‌توانید سه‌پایه نور و میکروفن یقه‌ای را به عنوان کالای مکمل خریداری نمایید.

رینگ لایت وای کیو مدل 420a ( 40 سانت 40 وات)

این محصول یکی دیگر از انواع بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس است که در ابعاد 40 در 40 در 5 سانتی‌متر ساخته شده و قطر آن 40 سانتی‌متر است. رینگ لایت وای کیو مدل A420 از منبع برق شهری تغذیه می‌کند و دارای امکاناتی چون ریموت کنترل، هولدر موبایل، پورت USB برای اتصال شارژر و غیره است. شما در کنار این محصول، می‌توانید دو نوع سه‌پایه نور مناسب و یک نوع میکروفون یقه‌ای اقتصادی را به عنوان کالای مکمل انتخاب و به سبد خرید خود اضافه نمایید.

5 ویژگی بهترین رینگ لایت لباس و پوشاک

بهترین رینگ لایت برای عکاسی از لباس، باید ویژگی‌هایی داشته باشد که نیاز عکاسان شاغل در این حرفه را پوشش دهد. از جمله این ویژگی‌ها، می‌توان به پوشش نوری مناسب، قابلیت نصب دوربین یا گوشی و پخش یکنواخت نور به سوژه اشاره کرد.

البته نکاتی هم وجود دارند که در هنگام استفاده از رینگ لایت برای عکاسی لباس، می‌بایست در نظر بگیرید. برای مثال بهترین فاصله بین رینگ لایت و لباس در هنگام عکسبرداری 30 تا 50 سانتی‌متر است و زاویه نور نیز باید به گونه‌ای تنظیم شود که نور در زاویه دید بین دوربین و لباس قرار بگیرد. بدین منظور، استفاده از زاویه 45 درجه توصیه می‌شود. اما رینگ لایت شما نیز باید توانایی کافی برای عکاسی را داشته باشد. در ادامه، به 5 ویژگی بهترین رینگ لایت لباس و پوشاک اشاره خواهیم کرد.

از جمله این ویژگی‌ها مهم رینگ لایت عکاسی لباس، پوشش نوری مناسب، قابلیت نصب دوربین یا گوشی و پخش یکنواخت نور به سوژه است.

قطر بزرگ رینگ لایت

بزرگ‌تر بودن قطر رینگ لایت، اغلب بدین معناست که می‌تواند نور بیشتری به سوژه بتاباند و این اتفاق باعث می‌شود که نور بیشتری در فضا ایجاد شود و محیط عکاسی به طور کلی روشن‌تر باشد. استفاده از رینگ‌لایت‌هایی با قطر 45 تا 50 سانتی‌متر، به منظور عکاسی از لباس توصیه می‌شود.

نور ملایم رینگ لایت

رینگ‌لایت‌های نور معمولاً از منابع نوری مختلفی تغذیه می‌کنند که از جمله آن‌ها، می‌توان به منبع نور led، SMD، نور مهتابی و لامپ‌های معمولی اشاره کرد. در بین این موارد، بهترین مورد نور LED است. این چراغ‌ها نور ملایم و یکنواختی در اختیار عکاس می‌گذارند و به طور مستقیم، باعث افزایش کیفیت تصویر و کاهش سایه‌های تیز و مزاحم خواهند شد.

داشتن هولدر و ریموت کنترل

نه تنها رینگ‌لایت‌های عکاسی لباس، بلکه هر نوعی از این محصول به هولدر یا نگهدارنده گوشی یا دوربین نیاز دارد تا در مرکز رینگ لایت قرار بگیرد و باعث ثابت شدن میزان تراکم نور روی سوژه شود. داشتن ریموت کنترل نیز به افزایش کنترل عکاس در حین فرآیند عکسبرداری کمک می‌کند.

قابلیت تنظیم رنگ و کلوین

میزان زردی و سفیدی نور در رینگ لایت، یک قابلیت کلیدی است که در عکاسی لباس نیز از نقش ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. عکاس بسته به لوکیشن یا استودیو عکاسی، ممکن است به نور سفید، زرد یا تناژ مناسبی بین آن‌ها نیاز داشته باشد و در صورتی که رینگ لایت از قابلیت تنظیم این مورد برخوردار نباشد، مشکلات جدی در این زمینه به وجود خواهند آمد.

نکاتی که باید برای انتخاب رینگ عکاسی لباس بدانید

در هنگام انتخاب بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس، نکات متعددی وجود دارند که می‌بایست آن‌ها را در نظر بگیرید. بسیاری از این نکات در بخش‌های قبلی این مطلب، مورد بررسی قرار گرفتند. با این حال، در این بخش به بررسی اجمالی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

  • رینگ لایت مورد استفاده در عکاسی لباس، می‌بایست جزئیات محصول را به خوبی به نمایش بگذارد.
  • رینگ لایت مورد استفاده باید از حجم نور مناسبی برخوردار باشد.
  • قابلیت تنظیم حجم و تناژ نور، از ویژگی‌های مهم بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس است.
  • رینگ لایت عکاسی لباس باید از قطر نسبتاً بزرگی برخوردار باشد. بهترین قطر برای این کار چیزی بین 45 تا 50 سانتی‌متر است.
ویژگی‌های مهم بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس
قابلیت تنظیم حجم و تناژ نور، از ویژگی‌های مهم بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس است.

کد تخفیف نورنگار

سخن پایانی

نور، یکی از کلیدی‌ترین مفاهیم در علم عکاسی است و عکاسان صنعتی و تبلیغاتی نیز به طور خاص از این امکان استفاده می‌کنند. یکی از امکاناتی که در سال‌های اخیر برای عکاسی استفاده می‌شود، رینگ لایت است که به عنوان منبع نور ثانویه عمل می‌کند. این محصول از آن‌جایی در عکاسی لباس اهمیت پیدا می‌کند که عکاس می‌بایست بتواند نور را به طور یکنواخت روی سوژه‌اش که لباس است، منتشر کند و شدت و تناژ آن را نیز کنترل نماید.

ما در این مطلب به معرفی بهترین مارک‌ها و مدل‌های رینگ لایت برای عکاسی لباس، ویژگی‌های این محصولات برای این ژانر از عکاسی و نکات کلیدی در انتخاب آن‌ها پرداختیم. در صورتی که شما نیز تجربه‌ای در زمینه انتخاب بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس دارید، آن را در بخش کامنت‌ها مطرح کرده و با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

طاهره ویسی

نویسنده : ویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *