دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

رونمایی از حسگر حرکتی PIR توسط شرکت Camtraptions

اخبار عکاسی
رونمایی از حسگر حرکتی PIR  توسط شرکت Camtraptions

شرکت Camtraptions حسگر جدیدی طراحی کرده که برای عکاسی از حیوانات شب‌رو در حیات‌وحش به‌ کار می‌آید. محصول طراحی شده می‌تواند تا هفته‌ها یا حتی ماه‌ها در حیات‌وحش دوام آورد. حتی امکان تنظیم فلاش‌ یا سایر منابع‌نوری را نیز فراهم کرده و در دسترس قرار می‌دهد.

عکاس Will Burrard-Lucas موسس این شرکت سازنده‌ی حسگرهای دوربین می‌باشد. شرکت Camtraptions از سال 2014 مشغول طراحی حسگربرای دوربین‌های DSLR است. در طی سه‌ سال گذشته، این شرکت بازخورد کاربرانش را موردبررسی قرار داده تا حسگر جدیدی را طراحی کند که نسبت به نسخه‌های قبلی ارتقاء یافته‌تر و برای کارکردن راحت‌تر باشد. همچنین مجهز به ویژگی‌ها و قابلیت‌های فراوانی باشد که در عرصه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری بتواند کارآمد باشد.

حسگر جدیدی که شرکت Camtraptions طراحی کرده حاوی یک پوشش ضد‌آب می‌باشد و همچنین چراغ چشمک‌زن قابل تنظیمی روی آن نصب است که میدان دید حسگر را برای کنترل بهتر ترکیب‌بندی تعیین می‌کند. شما می‌توانید این محصول را از شاخه‌ی درختی آویزان کنید یا روی سه‌پایه‌ی کوچکی نصب کرده و آن را نزدیک محل زندگی حیوان یا هر جای دیگری از حیات‌وحش قرار دهید.

حسگری که شرکت Camtraptions طراحی کرده با دوربین‌های کانن، نیکون و سونی سازگار می‌باشد و در آینده‌ای نزدیک نسخه‌ای که با سایر برند‌ها سازگار باشد روانه‌ی بازار خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر از این محصول، می‌توانید به سایت Camtraptions.com مراجعه فرمایید و از قیمت خرید آن نیز مطلع شوید.

 

حسگر

حسگر

حسگر

حسگر

نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *