021-7356

دوربین: Canon 5D Mark II نزدیک به 2.3 میلیون شاتر زده

دوربین: Canon 5D Mark II نزدیک به 2.3 میلیون شاتر زده

جالبه بدونید این دوربین Canon 5D Mark II نزدیک به 2.3 میلیون شاتر زده ، Canon 5D Mark II  یک دوربین بسیار محبوب است که بسیاری از عکاسان هنوز هم از آن استفاده می کنند. با این حال، تعداد کمی از دوربین‌های 5 بعدی به اندازه دوربین‌هایی که دست خریداری شده ، محبوب و پرکاربرد بوده‌اند. این دوربین با 2,269,757 شاتر خریداری کرد که بسیار بیشتر از تعداد 150.000شاتری که کانن اعلام کرده  است

دوربین Canon 5D Mark II نزدیک به 2.3 میلیون شاتر زده

دوربین Canon 5D Mark II  در ابتدا در اواسط سپتامبر 2008 معرفی شد و سپس در اواخر نوامبر وارد بازار شده. بر فرض اینکه  که صاحب اصلی آن را در 30 نوامبر خریداری کرده است. طی 5045 روز 2269757 عکس گرفته شده  و دوربین حدود 450 شاتر در روز خورده ، این تعداد عکس خیره کننده است،

بنابراین مالک اصلی از 5D Mark II خود برای گرفتن چه چیزی استفاده کرده است؟ متأسفانه نمی‌توانیم به طور قطعی بگوییم، بنابراین فقط می‌توانیم حدس بزنیم. دوربین دارای برخی نشانه‌های از فرسودگی دارد، اما خیلی داغون نیست. دکمه ها و صفحه های آن همه کار می کنند و همه چیز کاملاً کاربردی به نظر می رسد. به نظر نمی رسد دوربینی باشد که برای تمام عکس های 2.2 میلیونی در فضاهای بیرونی  قرار داشته باشد، بنابراین احتمالاً در درجه اول به عنوان یک دوربین ورزشی یا حیات وحش استفاده نشده است. البته، اگر مالک محتاط باشد – و احتمالاً کمی خوش شانس باشد، این امکان وجود دارد.

 

شما می توانید از محصولات دست دوم نورنگار با قیمت مناسب و گارانتی بهرمند شوید .

 

آنچه محتمل‌تر به نظر می‌رسد این است که دوربین بیشتر اوقات در یک محیط استودیویی استفاده می‌شد یا شاید به عنوان یک دوربین تایم لپس استفاده می‌شد. برای ایجاد ویدیوهای تایم لپس باید عکس‌های زیادی بگیرید، بنابراین می‌توانید در طول ۱۴ سال عکاسی، تعداد شاتر بالایی داشته باشید.

برنامه ShutterCount تعداد شاتر دوربین‌ را نشان میدهد، این دوربین با ضمانت شش ماهه (با توجه به اینکه شاتر هر لحظه می تواند از کار بیفتد قابل توجه است)، یک باتری کانن، یک شارژر کانن و یک درپوش باتری جلو ارائه شد. بیایید امیدوار باشیم که دوربین هنوز چیزهای بیشتری برای ارائه داشته باشد، اگرچه مطمئناً از همه انتظارات معقول در مورد طول عمر فراتر رفته است.

1 Comment

  • علی گفت:

    مطلب خوبی بود ولی کاشکی زحمت بیشتری برای ترجمه‌اش کشیده میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *