021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

رونمایی شرکت کانن از پرینتر‌ سلفی کامپکت CP1300

رونمایی شرکت کانن از پرینتر‌ سلفی کامپکت CP1300

شرکت کانن، بزرگ‌ترین شرکت فروش تجهیزات تصویر‌برداری و لوازم جانبی، خبری در رابطه با طراحی پرینتر سلفی بی‌سیم و کامپکت CP1300 منتشر کرد. این پرینتر‌ بسیار سبک بوده و قابلیت اتصال به موبایل و وای فای را دارد. همچنین به کمک این پرینتر می‌توان محتویات کارت‌های حافظه در دستگاه‌های مختلف را با سرعت واقعا بالا و سریعی به اشتراک گزاشت.

کانن تضمین کرده که امکان حمل و نقل این پرینتر بسیار آسان بوده و به کمک آن اوقات خوشی را در میهمانی یا مسافرت‌ها خواهید گذراند و در عرض چند‌ ثانیه عکس‌هایی بسیار با کیفیت را از موبایل یا دوربین، چاپ نمود. این پرینتر نسخه‌ی ارتقاء یافته و آپدیت‌شده‌ی پرینتر CP1200 محسوب می‌شود و ابزار بی‌نظیری برای اتصال به دوربین‌های دیجیتالی یا تلفن‌های همراه هوشمند به شمار می‌آید. همچنین به لطف باتری‌های بی‌سیم و پرقدرت در این پرینتر سلفی، امکان استفاده‌ی آن در همه‌جا وجود دارد و با آن می‌توانید عکس‌های بی‌نظیری چاپ کنید و نگران اتمام باتری نباشید.

کانن درباره‌ی پرینتر سلفی جدید خود گفته که در آن یک صفحه‌نمایش LCD بزرگ‌تر 3.2 اینچی و تاشو تعبیه شده است. همچنین به کمک جستجو بر اساس تاریخی که به آن افزوده شده، تصاویر موردنظر خیلی راحت‌تر یافت می‌شوند. با پرینتر سلفی CP1300 می‌توان عکس‌هایی در ابعاد 2 در 6 چاپ کرد و همچنین به کمک مود Party Shuffle در این پرینتر، با اتصال به وای فای می‌توان همزمان با چند دستگاه موبایل به آن متصل شد و عکس‌ها را بایکدیگر ترکیب کرده و یک عکس ترکیب‌شده چاپ نمود.

از قابلیت‌های جدیدتری که به این پرینتر افزوده شده می‌توان به امکان اتصال به باتری‌های اکسترنال اشاره کرد که امکان حمل و نقل آن را ساده‌تر می‌کند. پس به راحتی و بدون هیچ‌ نگرانی، این پرینتر سلفی کامپکت را در جیب خود قرار داده و به هرجا که می‌خواهید بروید. همچنین یک دکمه‌ی وای فای مشخص روی بدنه‌ی آن تعبیه شده که با فشردن آن می‌توان مستقیما تنظیمات وایرلس و اینترنت را در پرینتر بررسی و تعدیل نمود. پرینتر‌ سلفی CP1300 به‌زودی در رنگ‌های سفید یا مشکی روانه‌ی بازار خواهند شد.

بزودی جزئیات بیشتری درباره‌ی مشخصات فنی و ویژگی‌های جدید این محصول، در نورنگار منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه