021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

افزایش قیمت 65 محصول شرکت کانن ژاپن Canon از 4 نوامبر

افزایش قیمت 65 محصول شرکت کانن ژاپن Canon از 4 نوامبر

شرکت کانن ژاپنCanon قیمت 65 محصول عکاسی و تصویربرداری رااز 4 نوامبر افزایش می دهد.

 

اقزایش قیمت 65 محصول شرکت کانن ژاپنCanon از 4 نوامبر

 

 

کانن ژاپن اعلام کرده است که به زودی قیمت 65 محصول عکاسی و تصویربردرای کانن از جمله دوربین های قابل تعویض لنز، لنزها،دوربین های کامپکت و غیره را افزایش خواهد داد.
در حال حاضر،این تغییرات قیمت فقط بر بازار ژاپن تأثیر می‌گذارد،اما یکی از نمایندگان کانن به ما می‌گوید که سایر شرکت‌های تابعه منطقه‌ای این حق را برای خود محفوظ می‌دارند که قیمت‌های خود را نیز بر این اساس تنظیم کنند.

کانن مارکتینگ ژاپن می‌گوید که تمام تلاش خود را برای حفظ قیمت محصولات انجام داده است، اما حفظ قیمت تنها از طریق تلاش‌های شرکتی دشوار شده است. تغییر قیمت هادوربین‌ها و لنزهای بدون آینه که از 4 نوامبر شروع می‌شوند، شامل 19 دوربین با لنز قابل تعویض، 42 لنز ،دو دوربین کامپکت، Canon EOS R5 C و دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای XF605 است .
افزایش قیمت‌ها از 1 تا 2 درصد برای برخی محصولات تا 10 درصد برای برخی دیگر متغیر است و با اعداد تورمی تقریباً جهانی که اخیراً مشاهده کرده‌ایم بسیار مطابقت دارد. در حالی که این افزایش قیمت‌های خاص به بازار ژاپن محدود می‌شود، یکی از نمایندگان کانن در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا این روی مناطق دیگر در سراسر جهان تأثیر می‌گذارد یا خیر، موارد زیر را بیان کرد:

Canon Marketing Japan یکی از شرکت‌های تابعه Canon Inc. است، – آنها تصمیم گرفتند قیمت‌ها را افزایش دهند و این اختیار را دارند که این کار را انجام دهند، درست مانند یک فروشنده یا Canon Solutions آمریکا که می‌تواند اینجا در ایالات انجام دهد.

به عبارت دیگر، اگر Canon USA یا Canon Europe تصمیم به افزایش قیمت بگیرند، آزادند که این کار را انجام دهند. اما از زمان انتشار این مقاله هیچ اطلاعیه ای از مناطق خارج از ژاپن اعلام نشده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *