دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

DJI از Mavic Mini رونمایی کرد

اخبار عکاسی
DJI از Mavic Mini رونمایی کرد

پهپاد DJI Mavic Mini این پهپاد با وزن 249 گرم به اندازه کافی سبک هست و شما می‌توانید آن را همیشه همراه خودتان حمل کنید. همچنین با قیمت پایه399 دلار( و 499 دلار با باتری اضافه و شارژر سریال و . . . )، این پهپاد برای اکثر عکاس‌ها انتخاب خیلی خوبی است.

کمی عجیب است که بتوانید یک پروژه را به صورت کامل با پهپاد انجام دهید اما جای شک نیست که امروزه پهپادها به سرعت درحال فراگیر شدن هستند و از عکاسی خبری گرفته تا عکاسی تبلیغاتی می‌توانید ردپای آن‌ها را مشاهده کنید. عکس‌های هوایی داستان را از یک نمای جدید و یا حتی یک نمای بهتر بازگو می‌کنند.

پهپاد DJI Mavic mini

پهپاد DJI Mavic Mini می‌تواند عکس‌های 12 مگاپیکسلی JPG و ویدیوهای h.264 را با کیفیت 2.7k و 30 فریم بر ثانیه ثبت کند. عدم پشتیبانی از کیفیت RAW یا فیلمبرداری 4K باعث شده است این پهپاد برای کارهای خیلی حساس قابل استفاده نباشد. همچنین به خاطر استفاده از یک دوربین با سنسور کوچک، این پهپاد برای استفاده در محیط‌های کم نور خیلی مناسب نیست. (با این وجود یکی از ویدیوهای نمونه‌ای که از غروب آفتاب گرفته شده بود به نظرم از کیفیت خیلی خوبی برخوردار بود.)

[relatedpost post=”108772″]

وزن این پهپاد حتی از وزن یکی از باتری‌های Mavic 2 Pro هم کمتر است و ابعاد آن نیز به اندازه‌ای کوچک است که می‌توانید به راحتی آن را در کف دست خودتان بگیرید. این اندازه و وزن کاملا همراستا با حرکت بازار به سمت دوربین‌های بدون آینه‌ی سبک‌تر و کوچک‌تر است.

پهپاد DJI Mavic mini

در پهپاد DJI Mavic Mini از سنسورهای برخورد با موانع که در نمونه‌های مشابه استفاده شده بود استفاده نشده است اما با زمان پرواز 30 دقیقه‌ شما به اندازه کافی شگفت‌زده خواهید شد. در صورتی که تابحال از پهپاد استفاده نکرده‌اید، DJI Mavic Mini انتخاب خیلی خوبی برای شما خواهد بود.

نویسنده : محمد خزائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *