021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دوربین تک چشمی اولترا Duovox : دید بی نظیر در تاریکی کامل

دوربین تک چشمی اولترا Duovox : دید بی نظیر در تاریکی کامل

دوربین تک چشمی اولترا Duovox جدیدترین دوربین دید در شب Duovox است که دوربین Duovox Mate Pro این شرکت را الگو قرار میدهد . Duovox Ultra یک دوربین تک چشمی دید در شب با قابلیت ضبط تصویر و فیلم است که عملاً می تواند در تاریکی ببیند.

 

دوربین تک چشمی اولترا Duovox از سنسور تصویر 5 مگاپیکسلی Sony Starvis با حساسیت بالا CMOS استفاده می کند که ویدیوی تمام رنگی Full HD (1920 x 1080) را در نور بسیار کم تا 0.001 لوکس ارائه می دهد.

 

دوربین تک چشمی اولترا Duovox : دید بی نظیر در تاریکی کامل

دوربین Duovox Ultra یک دوربین تک چشمی است که برای استفاده با یک دست طراحی شده است.

 

کمپانی Duovox ادعا می‌کند که دوربین تک‌چشمی Ultra جدیدش ، با یک روشن‌کننده مادون قرمز یکپارچه 850 نانومتری (nm) می‌تواند دید واضح از یک سوژه را در فاصله 500 متری حتی در تاریکی کامل ارائه دهد ولی عکس های مادون قرمز تک رنگ خواهند بود.

 

دوربین تک چشمی اولترا Duovox : دید بی نظیر در تاریکی کامل معرفی شد

دوربین Duovox Ultra دارای یک نور مادون قرمز 850 نانومتری است. کاربران می توانند قدرت نور را کنترل کنند و با حداکثر سطح (7) به کاربران اجازه می دهد سوژه را تا فاصله 500 متری تشخیص دهند.

 

این دوربین شامل هفت حالت مادون قرمز داخلی است . حالت ها اساساً دارای سطوح قدرت متفاوتی هستند که می توانند از طریق دکمه های روی دوربین کنترل شوند.

 

با کارت حافظه microSD 128 گیگابایتی ، دوربین تا 1000 تصویر (فقط JPEG) و حداکثر 120 دقیقه فیلم FHD (فرمت AVI) را در خود نگه می دارد . باتری قابل شارژ داخلی Duovox Ultra با ظرفیت 4000 میلی آمپر ، تا 10 ساعت استفاده بدون وقفه یا تا 5 ساعت با روشن کننده مادون قرمز فعال است.

 

دوربین تک چشمی اولترا Duovox : دید بی نظیر در تاریکی کامل رونمایی شد

 

در کنار حسگر تصویر تخصصی Starvis ، عملکرد در نور کم نیز توسط لنز داخلی f/1.2 Duovox Ultra هدایت می‌شود . Duovox فاصله کانونی را مشخص نمی کند ، اما می گوید لنز زوم اپتیکال 5 برابر و لنز زوم دیجیتال تا 10 برابر را ارائه می دهد . Duovox ادعا می‌کند که لنز Ultra به اندازه‌ای خوب است که بتواند رنگ لباس یک مرد بالغ با قد متوسط ​​را از فاصله 1500 متری مشخص کند.

 

دوربین تک چشمی اولترا Duovox : دید بی نظیر در تاریکی کامل معرفی و رونمایی شد

دوربین Duovox Ultra باید برای جستجوی حیات وحش از راه دور ، حتی در شب ، مناسب باشد.

 

این یک راه غیرمعمول برای فکر کردن در مورد فاصله کانونی است ، اما بینشی در مورد کاربردی بودن Duovox Ultra برای تشخیص حیات وحش از راه دور ارائه می دهد . بسیاری از عکاسان حیات‌وحش قبل از طلوع خورشید در میدان هستند و برای رسیدن سوژه‌هایشان آماده می‌شوند و اینکه بتوانند حیات وحش دوردست را در تاریکی ببینند می‌تواند یک نعمت باشد.

 

دوربین تک چشمی اولترا Duovox : دید بی نظیر در تاریکی کامل رونمایی و معرفی شد

دوربین Duovox Ultra می تواند با استفاده از Wi-Fi داخلی با تلفن هوشمند کاربر متصل شود.

 

دوربین تک چشمی اولترا Duovox دارای صفحه نمایش 2 اینچی TFT داخلی است . وزن دوربین جیبی فقط 280 گرم و دارای استاندارد IPX4 است ، بنابراین در برابر پاشیدن آب مقاوم است. طراحی ارگونومیک دوربین باعث می شود که آن را به راحتی در دست بگیرید و با یک دست کار کنید.

 

دوربین تک چشمی اولترا Duovox : دید بی نظیر در تاریکی کامل با بازار آمد

 

اگر نام Duovox آشنا به نظر می‌رسد ، به این دلیل است که این شرکت حدود یک سال پیش یک دوربین دید در شب جمع‌وجور تولید کرد که ویزگی های مشابهی داشت ، اما در فرمت نقطه‌ای و عکاسی بیشتر طراحی شده بود. عکس‌های خوبی نمی‌گرفت ، بنابراین فناوری طراحی مجدد به یک تک چشمی با زوم بالا بسیار منطقی‌تر است.

 

با بیش از یک ماه باقی مانده از کمپین Kickstarter، Duovox Ultra به میزان قابل توجهی از هدف اولیه 5000 دلاری خود فراتر رفته است . در زمان انتشار ، کمپین بیش از 370000 دلار تعهد دریافت کرد . گزینه پشتیبانی Super Early Bird با قیمت 129 دلار است که نشان دهنده 67 درصد تخفیف در مقایسه با MSRP نهایی 399 دلاری است. انتظار می رود حمل و نقل در ماه ژوئن آغاز شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *