021-7356

دوربین های بدون آینه های برتر: Olympus OM-D E-M10 II

دوربین های بدون آینه های برتر: Olympus OM-D E-M10 II

ترجمه اختصاصی نوریاتو: بهترین دوربین های بدون آینه امسال کدام اند؟ ما در اینجا ده دوربین از بهترین دوربین های بدون آینه در سال 2017 را معرفی کرده و به اختصار توضیح می دهیم.
زمانی بود که عکاسان فقط DSLR می خریدند_این دوربین ها ویژگی های زیادی دارند ولی مکانیزم آینه در آن ها بسیار پیچیده و پرسروصدا است. مکانیزم آینه دوربین های DSLR را سنگین تر می کند. در اینجا دوربین های بدون آینه و کامپکت مطرح می شوند. این دوربین ها نیز سنسور و لنز قابل تعویض دارند ولی مکانیزم آینه در آن ها خیلی ساده تر و سبک تر است.
دوربین های کامپکت و DSLR، هردو معایب و فواید زیادی دارند. برخی از دوربین های بدون آینه کامپکت و مستطیلی شکل هستند و برخی نیز همانند دوربین های DSLR، در بخش بالایی بدنه منشور دارند. در اکثر دوربین های کامپکت و بدون آینه از منظره یاب الکترونیکی استفاده می شود که از منظره یاب های اپتیکال در DSLR بسیار کاربردی تر است.

 

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

دوربین Olympus OM-D E-M10 II

دوربین حیرت انگیزی که شاید تا کنون درباره اش چیزی نشنیده اید

ابعاد سنسور: | Micro Four Thirds رزولوشن: 16.1 مگاپیکسل | منظره یاب: | EVF مانیتور: سه اینچی و بازشو، با 1037000 نقطه | حداکثر سرعت عکسبرداری پیاپی: 8.5 فریم بر ثانیه | فرمت فیلمبرداری: p1080 | مخصوص کاربران تازه کار و متوسط

 

نقاط قوت:
بدنه و لنز کامپکت
منظره یاب بی نظیر

 

نقاط ضعف:
سنسور کوچک
گران تر از

E-M10

ما نسخه اصلی E-M10 را به خاطر حجم، قیمت و قابلیت هایش دوست داشتیم،‌ اما اکنون ویژگی هایی به E-M10 II افزوده شده که واقعا آن را پیشرفته تر کرده است. در این دوربین، سیستم لرزشگیر سه محوره به 5 محوره تغییر یافته است. رزولوشن منظره یاب در نسخه جدید دو برابر شده و سرعت عکاسی پیاپی، از 8 به 8.5 فریم بر ثانیه رسیده است. برخی تغییر سایز سنسور از APS-C بهMicro Four Thirds را نوعی نقص می دانند. ولی این مسئله تاثیر چندانی بر کیفیت عکس نمی گذارد و به کمک این سنسور، می توان از لنزهای کامپکت تر و سبک تری استفاده کرد. این دوربین با وجود سبکی و کوچکی، بسیار قدرتمند است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
4 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه