دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

اسکن آسان فیلم با دوربین و لنز ساده Valoi Easy35

اخبار عکاسی
اسکن آسان فیلم با دوربین و لنز ساده Valoi Easy35

کمپانی Valoi اعلام کرده است که سیستم اسکن فیلم خانگی Valoi Easy35 را در IndieGoGo معرفی کرده است . در مقایسه با Valoi 360 که در سال 2020 معرفی شده بود ، easy35 دارای یک فرم جدید کامل است و قول اسکن فیلم آسان‌تر و دسترس‌پذیرتری را می‌دهد.

 

والوی easy35 به منظور انقلاب در اسکن فیلم در خانه طراحی شده است تا آن را سریع ، آسان و با قیمت مناسبی انجام دهد . این شرکت می‌گوید که هر کسی می‌تواند با استفاده از دوربین دیجیتال و لنز ماکرو ، فیلم را در خانه اسکن کند.

 

اسکن آسان فیلم با دوربین و لنز ساده Valoi Easy35 معرفی شد

 

این سیستم با تمام دوربین‌های بدون آینه و بیشتر لنزهای ماکرو سازگار است.  Valoi easy35 دارای یک منبع نوری داخلی و با کیفیت بالا است ، بنابراین نیازی به نور جداگانه نیست . علاوه بر این ، این سیستم نیازی به استند یا نگهدارنده جداگانه فیلم ندارد.

 

روش اسکن ” پلاگین و مصرف”، به گفته Valoi تا 10 برابر سریعتر از یک اسکنر flatbed است و این سیستم کوچک و جمع و جور به راحتی در کیف دوربین جا می‌شود.

 

نگهدارنده فیلمی که به همراه سیستم ارائه شده است ، می‌تواند با نگهدارنده‌های ویژه ترمیم شود تا اسکن فیلم‌هایی با فرمت‌های کوچکتر از 35 میلی‌متر ممکن شود . نگهدارنده‌ها در چند ثانیه قابل تعویض هستند و شامل نگهدارنده استاندارد 35 میلی‌متر ، نگهدارنده اسلاید 35 میلی‌متر و نگهدارنده 35 میلی‌متر با سپراتور هستند . Valoi می‌گوید که فرمت‌های بیشتری در حال توسعه می باشد.

 

معرفی اسکنر آسان فیلم با دوربین و لنز ساده Valoi Easy35

 

برخلاف Valoi 360 ، سیستم easy35 از فیلم فرمت متوسط 120 پشتیبانی نمی‌کند . اندازه آن برای جا شدن در منبع نوری کوچک و جمع و جوری که Valoi در easy35 قرار داده ، بزرگ است.

 

کمپانی Valoi برای دوربین‌های فول‌فریم لنز ماکرو با فاصله کانونی 40 تا 105 میلی‌متر را توصیه می‌کند . برای دوربین‌های APS-C، 30-70 میلی‌متر کافی است و برای سنسور کوچکتر دوربین‌های Micro Four Thirds ، فاصله کانونی 20 تا 60 میلی‌متر پیشنهاد می‌شود.

 

کمپانی Valoi در صفحه IndieGoGo خود لنزهای ماکرو پیشنهادی را ارائه می‌دهد ، از جمله لنز Sigma 70mm f/2.8 Art برای دوربین‌های فول فریم ، لنز Nikon 60mm f/2.8 برای دوربین‌های APS-C و لنز ماکرو Olympus 60mm f/2.8 برای دوربین‌های Micro Four Thirds . صفحه جمع‌آوری سرمایه‌ای شامل فهرستی از لنزهایی است که تیم Valoi با easy35 آزمایش کرده است ، اما Valoi می‌نویسد که هیچ دلیلی وجود ندارد که لنزهای ماکرو دیگری با easy35 سازگار نباشند .

 

اسکنر آسان فیلم با دوربین و لنز ساده Valoi Easy35 به بازار عرضه شد

از چپ به راست: Epson v850 (تنظیمات 4800 DPI) || easy35 + Samsung NEX-5N + TTartisans 40mm || easy35 + Panasonic S1R + Sigma 70mm f/2.8

 

با یک لنز ماکرو سازگار ، کاربران می‌توانند یک رول کامل فیلم 35 میلی‌متری را در سه تا چهار دقیقه ضبط کنند . تبدیل این تصاویر به پازیتیو حدود پنج تا ده دقیقه طول می‌کشد . در مقابل ، اسکنرهای تخته‌ای سنتی زمانی بین نیم ساعت تا تقریبا سه ساعت برای انجام این کار نیاز دارند.

 

چراغ LED داخلی Valoi easy35 و ساعت‌ها اسکن‌کردن را می‌دهد و از طریق USB-C شارژ می‌شود . این چراغ یک چراغ LED دو رنگ با درخشندگی بسیار بالا است که با امتیاز CRI 95+ رتبه بندی شده است . CRI 95+ به دلیل نزدیکی به طیف کامل خروجی نور ، رنگ‌های واقعی و طبیعی را ارائه می‌دهد.

 

اسکنر آسان فیلم با دوربین و لنز ساده Valoi Easy35 رونمایی شد

 

چراغ LED دو رنگ همراه با Valoi easy35 به کاربران اجازه می‌دهد که بین سه حالت اسکن‌کردن یکی را انتخاب کنند : گرم برای اسلایدها ، میانه یا خنثی برای فیلم‌های سیاه و سفید و یا سرد برای فیلم منفی . با وجود منبع نور داخلی ، سرعت شاترهای مورد انتظار بین 1/30 ثانیه تا 1/160 ثانیه بسته به تنظیمات دوربین دیجیتال و فیلمی که در حال اسکن آن هستند ، متغیر است .

 

سیستم easy35 از نور خارجی سایه دار است ، بنابراین فیلم به طور کامل در یک لوله ضد بازتاب تاریک در بستر ضد بازتاب قرار دارد . Valoi وعده می‌دهد که کاربران می‌توانند در آفتاب روشن اسکن کنند.

 

بخشی از easy35 یک لوله است . کاربران باید فاصله فلنج دوربین خود ، طول لنز و فاصله کمینه فوکوس آن را بدانند.

 

سیستم Valoi easy35 با قیمت ویژه IndieGoGo به مبلغ 174 دلار ، با 20 درصد تخفیف در مقایسه با قیمت خرده‌فروشی 217 دلار در دسترس است . easy35 با یک فیلتر ترد ، نگهدارنده 35 میلی‌متری easy35 ، مجموعه لوله استاندارد 110 میلی‌متر و دستگاه easy35 ارائه می‌شود . نگهدارنده‌ها ، آداپتورها و طول لوله اضافی به عنوان گزینه‌های اضافه در دسترس هستند . برای جزئیات بیشتر ، به IndieGoGo مراجعه کنید.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

استفاده از دوربین دیجیتالی به جای اسکنر

با اپلیکیشن PhotoScan عکس‌هایتان را اسکن کنید

عکس‌های قدیمی‌تان را با برنامه PhotoScan اسکن کنید

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
2 روز پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه