دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

معرفی دوربین جدید DSLR پنتاکس که برای عکاسی سیاه و سفید طراحی شده است

اخبار عکاسی
معرفی دوربین جدید DSLR پنتاکس که برای عکاسی سیاه و سفید طراحی شده است

ایکس ریکو اعلام کرده است که دوربین جدید DSLR پنتاکس K-3 Mark III را به طور انحصاری برای عکاسی سیاه و سفید طراحی کرده است . دوربین پنتاکس K-3 III Monochrome جدید ، تنها دوربین‌ دیجیتال SLR اختصاصی سیاه و سفید در بازار است.

 

اگرچه دوربین پنتاکس K-3 III Monochrome ، تنها دوربین dslr که برای عکاسی سیاه و سفید طراحی شده است ، اما این اولین دوربین دیجیتال سیاه و سفید نیست و در دوربین‌های لایکا مانند  M Monochrom (Typ 246) و M10 Monochrom نیز عمل می‌کند . همچنین شرکت Phase One نیز یک پشتیبان دیجیتال متوسط ​​شکلات بدون رنگ به نام achromatic تولید می‌کند . دوربین‌های سیاه و سفید بدون شک محصولاتی برای بازار خاص هستند ، اما به عنوان عکاس ، مارک کوگل در PetaPixel می‌نویسد: با تعریف یک پروژه عکاسی ، یا حداقل تصمیم‌گیری در راستای کارهایتان ، ابزار مناسب برای رسیدن به اهداف خود را انتخاب می‌کنید. البته این باید دوربینی تنها سیاه و سفید نباشد ، اما ممکن است یک گزینه قابل قبول باشد.

 

رونمایی پنتاکس از DSLR تک رنگ K-3 III برای عکاسی سیاه و سفید

© 2023 کریک جیمز

 

دوربین‌های سیاه و سفید می‌توانند برای برخی عکاسان ابزار عالی باشند ، با این حال ، عیب آن که این دوربین‌های تخصصی نمی‌توانند با تغییر سریع تنظیمات به دوربین‌های رنگی تبدیل شوند ، یک عامل محدود کننده برای بسیاری از افراد است.

 

رونمایی دوربین جدید DSLR پنتاکس که برای عکاسی سیاه و سفید طراحی شده است

© 2023 کریک جیمز

 

مفهوم یک دوربین دیجیتال SLR اختصاصی سیاه و سفید ، توجه و علاقه بسیاری از عکاسانی که در یک رویداد آنلاین فنی در نوامبر 2021 شرکت کردند را جلب کرد، می‌گویند کن کوری ، رئیس شرکت Ricoh Imaging Americas ، از آن زمان به بعد ، تحقیقات گسترده‌ای را در خصوص توسعه یک محصول تجاری بر اساس این مفهوم انجام داده و ما به افتخار اعلام می‌کنیم که امروز آن را به شما معرفی کنیم.

 

رونمایی و معرفی دوربین جدید DSLR پنتاکس که برای عکاسی سیاه و سفید طراحی شده است

© 2023 کریک جیمز

 

باور نکردنی است که K-3 Mark III Monochrome ، بر اساس دوربین پرچمدار APS-C شرکت Pentax با نام K-3 Mark III استوار شده است . اگر چه بدنه دوربین به طور قابل توجهی تغییر نکرده است ، اما پنتاکس چند تنظیمات را برای بازتاب قابلیت‌های سیاه و سفید دوربین اعمال کرده است . صفحه نمایش LCD هم‌اکنون دارای نور پس‌زمینه سفید است و صفحه منو دارای طرح بصری سیاه و سفید به عنوان حالت پیش‌فرض است. آیکون‌های چاپ شده بر روی دکمه‌ها و سوئیچ‌های دوربین ، به جای رنگ معمولی ، با سه سایه خاکستری گذاشته شده است.

 

معرفی و رونمایی دوربین جدید DSLR پنتاکس که برای عکاسی سیاه و سفید طراحی شده است

دوربین جدید Pentax K-3 III Monochrome تمام رنگ های رنگی را با رنگ خاکستری جدید جایگزین می کند.

 

در نهایت آنچه که مهم است ، درون دوربین است . این دوربین شامل یک حسگر تصویر جدید با رزولوشن 25.7 مگاپیکسل برای عکاسی سیاه و سفید است.

 

پنتاکس به دلایل کیفیت تصویر ، دوربین جدید خود برای عکاسی سیاه و سفید توضیح می‌دهد: یک حسگر تصویر رنگی معمولی ، با تبدیل داده‌های رنگ به سیاه و سفید، تصویر را تشکیل می‌دهد . این حسگر جدید و اختصاصی نیازی به تبدیل هیچ داده‌ای ندارد زیرا می‌تواند درخشندگی حاصل شده توسط هر پیکسل در تصویر را بازتاب دهد و در نتیجه تیزی بیشتری در تصاویری تولید می‌کند که تنها حسگر اختصاصی سیاه و سفید می‌تواند این کیفیت را به آن‌ها بدهد.

 

دوربین جدید DSLR پنتاکس که برای عکاسی سیاه و سفید طراحی شده است ، معرفی شد

© 2023 کریک جیمز

 

دوربین جدید شامل سه حالت تصویر اختصاصی برای عکاسی سیاه و سفید است . به علاوه ، به حالت استاندارد ، حالت سخت برای عکاسی با کنتراست بالا و حالت نرم برای عکاسی با کنتراست پایین و روشنی بالا را نیز شامل می‌شود. هر حالت می‌تواند در پارامترهایی مانند رنگ ، روشنایی ، کنتراست و وضوح تنظیم شود.

 

دوربین جدید DSLR پنتاکس که برای عکاسی سیاه و سفید طراحی شده است ، رونمایی شد

 

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

کمپین روز دختر
هدایای جذاب روز دختر نورنگار
2 روز پیش - زمان مطالعه : 3 دقیقه