021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

معرفی لنز جدید نیکون Nikon Z-Mount 85mm f/1.2 S

معرفی لنز جدید نیکون Nikon Z-Mount 85mm f/1.2 S
آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

لنز جدید نیکون که به تعداد انگشت شماری موجود است.

 

دیروز، نیکون خبر داد که در حال توسعه یک لنز جدید 85 میلی‌متری f/1.2 S برای دوربین‌های بدون آینه‌ی پایه Z خود است و پتاپیکسل توانسته به معنای واقعی کلمه با اپتیک زمان عمل کند ، که نشان می‌دهد لنز جدید بسیار انگشت شمار است.

 

تد کریتسونیس از پتاپیکسل در نمایشگاه CES امسال در لاس وگاس با نیکون ملاقات کرد، جایی که این شرکت نشان داد که این لنز از چرخه توسعه بسیار فاصله دارد . تا اینجای کار، در واقع این شرکت یک مدل پیش تولید داشت که توانست به او نشان دهد ، در حالی که او اجازه نداشت با لنز عکس بگیرد زیرا هنوز کمی زود است، کریتسونیس توانست لنز را نگه دارد تا کمی از زمینه بزرگ اپتیک را ارائه دهد که بسیار بزرگ بود.

 

معرفی لنز جدید Nikon Z-Mount 85mm f/1.2 S

 

زوایای متعدد همچنین نشان می دهد که لنز دارای یک حلقه فوکوس، دکمه L-Fn، یک حلقه ثانویه در نزدیکی پایه لنز که احتمالاً برای کنترل دیافراگم است و همچنین دارای یک سوئیچ فوکوس خودکار فیزیکی و دستی است.

 

لنز Nikkor Z 85mm f/1.2 S همچنین دارای یک رزوه فیلتر جلویی 82 میلی متری فراتر از حجم آن است که زمینه بیشتری را برای بزرگی اپتیک جدید فراهم می کند .

 

نیکون می‌گوید: «نیکور Z 85 میلی‌متری f/1.2 S یک لنز پرایم تله‌فوتوی سریع و متوسط ​​است که برای کسانی که عکس‌های پرتره می‌گیرند ، به ویژه برای عروسی‌ها ، رویدادها و مد ، به یک لنز ضروری تبدیل می‌شود.

 

هر چیزی که با این لنز می گیرید، زیبا و جذاب به نظر می رسد.

 

معرفی لنز جدید نیکون

 

نیکون هیچ اطلاعات دقیقی درباره زمان معرفی رسمی این لنز ارائه نکرده است و همچنین اعلام نکرده است که چه زمانی باید منتظر عرضه آن در قفسه‌های فروشگاه‌ها باشیم یا در زمان عرضه چقدر هزینه خواهد داشت. اما با توجه به اینکه Nikkor Z 85mm f/1.2 S در چرخه توسعه‌اش ، به اندازه‌ای است که شرکت راحت به کریتسونیس اجازه می‌دهد آن را در دست بگیرد و عکاسی کند . وعده نیکون ممکن است نزدیک باشد.

 

منبع خبر : petapixel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *