دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

بند دوربین Falcam Maglink دارای طراحی مغناطیسی با رهاسازی سریع

اخبار عکاسی
بند دوربین Falcam Maglink دارای طراحی مغناطیسی با رهاسازی سریع

شرکت سازنده لوازم جانبی Ulanzi یک بند دوربین جدید فالکام به نام بند شانه ای با سگک مغناطیسی سریع فالکام Maglink را معرفی کرده است . بند جدید در سه نوع Lite، Classic و Pro عرضه می‌شود که هر کدام طراحی متفاوتی دارند و قیمت‌های آن از 30 تا 60 دلار متغیر است.

 

نکته اساسی برای هر بند ، طراحی جدید سگک مغناطیسی آن است . بند دوربین به صورت مغناطیسی به یک نقطه اتصال روی دوربین متصل می شود و به عکاسان این امکان را می دهد که به راحتی بند را در مواقعی که نیازی به آن نیست جدا کنند.

 

این شبیه به سیستم لنگر محبوب Peak Design و تسمه‌های دوربین اسلاید است ، اگرچه سگک‌های Falcam از یک اتصال مغناطیسی استفاده می‌کنند که نوید استفاده آسان‌تر را می‌دهد. برای اطمینان از اینکه سگک سریع فالکام به طور تصادفی جدا نمی شود ، این شرکت قول می دهد که فقط با کشیدن مستقیم و هدفمند می توان قفل آن را باز کرد.

 

بند دوربین Falcam Maglink دارای طراحی مغناطیسی با رهاسازی سریع است

بند دوربین Falcam Maglink با استفاده از یک سیستم سگک مغناطیسی به دوربین متصل می شود. مانند تسمه های دوربین محبوب Peak Design، Maglink از دو جزء تشکیل شده است : خود بند و یک ضمائم سگک که به دوربین وصل شده است یا یک صفحه پایه آزاد که به طور جداگانه فروخته می شود.

 

صفحات منطبق با رهاسازی سریع فالکام به عکاسان اجازه می دهد تا نقطه اتصال بند دوربین Falcam Maglink را تغییر دهند ، از جمله مکان هایی که در نقاط اتصال بند دوربین معمولی یا در پایه دوربین قرار دارند.

 

با استفاده از لوازم جانبی Maglink Falcam ، کاربران می توانند از بند به عنوان یک بند معمولی گردن ، شانه یا زنجیر استفاده کنند.

 

هر سه بند از نظر مواد و طول متفاوت هستند . Maglink Lite را می توان از 790 میلی متر تا 1400 میلی متر تنظیم کرد ، در حالی که نسخه های کلاسیک و پرو بین 990-1450 میلی متر هستند. هر سه نسخه دارای طراحی با تنظیم سریع طول بند شانه هستند که به عکاسان اجازه می‌دهد یک بند چرمی را بکشند تا به راحتی بند را با استفاده از یک دست کوتاه یا بلندتر کنند.

 

بند دوربین Falcam Maglink دارای طراحی مغناطیسی با رهاسازی سریع معرفی شد

بند دوربین Falcam Maglink Pro گران‌ترین بند دوربین Maglink جدید Falcam است. دارای پدهای شانه متقارن برای اطمینان از راحتی برای عکاسان با تجهیزات سنگین.

 

بند Maglink Lite با استفاده از مواد نایلونی ساخته شده است . بند کلاسیک هم از نایلون استفاده می کند ، اما پنبه نرم الاستیک را اضافه می کند . Maglink Pro چرم جیر سازگار با پوست را در کنار پدهای شانه ای متقارن اضافه می کند تا بند را راحت تر کند ، به خصوص هنگام حمل تجهیزات سنگین . Lite به طور کامل فاقد پد های شانه ای است ، در حالی که نسخه کلاسیک میان رده شامل پدهای کوچکتر از بند Pro است.

 

بند دوربین Falcam Maglink دارای طراحی مغناطیسی با رهاسازی سریع رونمایی شد

 

با توجه به استحکام باربری، طبق آزمایش فالکام ، هر سه تسمه می توانند تا 60 کیلوگرم را تحمل کنند.

 

بند Falcam Maglink Lite در چهار رنگ موجود است : خاکستری برفی ، سبز سوزنی کاج ، آبی گرگ و میش و بنفش عنبیه . این بند اکنون با قیمت 29.99 دلار در دسترس است و با بند و چهار سگک همراه است که سگک های اتصال مغناطیسی است که کاربران به دوربین خود می چسبانند تا خود بند را ببندند و جدا کنند . سگک ها از مواد پلاستیکی مخلوط ساخته شده اند و قول می دهند که دوربین کاربر را خراش ندهد.

 

بند دوربین Falcam Maglink دارای طراحی مغناطیسی با رهاسازی سریع معرفی و رونمای شد

بند Falcam Maglink Lite در چهار رنگ ارائه می شود ، اگرچه گزینه های سبز ، آبی و بنفش در زمان عرضه در دسترس نیستند.

 

بندMaglink کلاسیک 46.99 دلار است و فقط در رنگ خاکستری برفی عرضه می شود.

 

بند Maglink Pro در کنار سه بند دیگر ، 59.99 دلار است و در رنگ خاکستری برفی عرضه می شود.

 

بند دوربین Falcam Maglink دارای طراحی مغناطیسی با رهاسازی سریع رونماییو معرفی شد

بند Maglink Lite فقط 30 دلار قیمت دارد و همان استحکام کششی نسخه های کلاسیک و پرو را ارائه می دهد ، البته بدون هیچ گونه پد شانه ای روی بند نایلونی.

 

برای مشخصات کامل ، به وب سایت Ulanzi مراجعه کنید. تمام محصولات فالکام ، از جمله صفحات سریع آزادسازی F38، در یک صفحه اختصاصی فالکام در دسترس هستند.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

مهم‌ترین تفاوت های مچ بند هوشمند و ساعت هوشمند. کدام بهتر است؟

چگونه از مچ بند هوشمند امیزفیت بند 5 برای رسیدن به سلامتی استفاده کنیم ؟
مقایسه مدل ۶ و ۵ ساعت هوشمند می بند شیائومی

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
19 ساعت پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه
معرفی و بررسی لنزهای موبایل ۳ Moment T-series
معرفی و بررسی لنزهای موبایل ۳ Moment T-series
5 روز پیش - زمان مطالعه : 7 دقیقه