دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دوربین گوپرو Hero6 Black به زودی معرفی می‌شود

اخبار عکاسی
دوربین گوپرو Hero6 Black به زودی معرفی می‌شود

دوربین گوپرو Hero5 Black یکی از محبوب‌ترین دوربین‌های اکشن موجود در بازار است که به دلیل اینکه بدون قاب محافظ هم ضد‌آب بوده و می‌تواند در شرایط آب و هوایی سخت مورد استفاده قرار بگیرد، طرفداران زیادی دارد. به گزارش مجله عکس نوریاتو، به نظر می‌رسد شرکت گوپرو به زودی این دوربین را با مدل جدیدتری به نام دوربین گوپرو Hero6 Black جایگزین خواهد کرد و برای اولین بار، امکان فیلم‌برداری اسلوموشن با رزولوشن 4K را در این دوربین قرار خواهد داد. اگر این شایعه صحیح باشد، گوپرو Hero6 Black نخستین دوربین در بین دوربین‌های این شرکت است که دارای رزولوشن 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه خواهد بود.

البته این دوربین هنوز به صورت رسمی از سوی گوپرو معرفی نشده است، اما ظاهراً یکی از خوانندگان وب‌سایت  Photo Rumors توانسته است تصاویری از بسته بندی این دوربین را تهیه کرده و در این وب‌سایت منتشر کنند. مشخصاتی که روی بسته بندی دوربین گوپرو Hero6 Black دیده می‌شود نشان می‌دهد رزولوشن حسگر این دوربین نسبت به مدل گوپرو Hero5 Black تغییری نکرده و همچنان 12 مگاپیکسل است و بدون قاب محافظ تا عمق 10 متر زیر آب نیز ضد آب است.

انتظار می‌رود دوربین گوپرو Hero6 Black تا اواخر شهریورماه امسال به صورت رسمی معرفی شود. اگرچه از قیمت این محصول نیز هنوز خبری نیست، اما با توجه به قیمت حدود 1.5 میلیون تومانی مدل قبلی یعنی گوپرو Hero5 Black و نزدیکی به ایام کریسمس و فصل خرید در کشور‌های اروپایی، احتمالاً قیمت این کالا کمتر از 2 میلیون تومان نخواهد بود. به محض عرضه جهانی این کالا، می‌توانید آن را از فروشگاه نورنگار پیش‌خرید کنید.

نویسنده : امیر یاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *