دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

 Hollyland جدیدترین سیستم مانیتورینگ بی‌سیم ویدئویی 4K خود را معرفی کرد – ایده‌آل برای فیلمسازان حرفه‌ای

اخبار عکاسی
 Hollyland جدیدترین سیستم مانیتورینگ بی‌سیم ویدئویی 4K خود را معرفی کرد – ایده‌آل برای فیلمسازان حرفه‌ای

شرکت Hollyland از جدیدترین سیستم مانیتورینگ بی‌سیم ویدئویی 4K  خود به نام Mars 400S رونمایی کرد. این سیستم برای فیلمسازان حرفه‌ای که به دنبال راهی قابل اعتماد و با کیفیت بالا برای نظارت بر تصاویر خود در حین فیلمبرداری هستند، ایده‌آل است.

جدیدترین سیستم مانیتورینگ شرکت هالی‌لند
سیستم مانیتورینگ جدید می‌تواند کیفیت تصاویر را تا 4K پشتیبانی کند.

سیستم انتقال تصویر بی‌سیم جدیدی برای فیلمسازی معرفی کرد

کمپانی Hollyland، متخصص فناوری‌های بی‌سیم که تاکنون محصولاتی نظیر هدفون، میکروفون و سیستم‌های ارتباط داخلی بی‌سیم تولید می‌کرد، با معرفی سری Pyro وارد حوزه‌ انتقال تصویر وایرلس شده است. سری Pyro یک سیستم انتقال تصویر بی‌سیم است که به فیلمسازان امکان می‌دهد تا ویدیو و صدا را از یک فرستنده به چندین مانیتور به طور همزمان ارسال کنند. این سیستم انتقال تصویر را انعطاف‌پذیرتر، پایدارتر و حرفه‌ای‌تر می‌کند.

سیستم انتقال تصویر پیشرفته
این سیستم قابلیت ذخیره تصویر و صدا را از چند گیرنده دارد.

این سیستم از یک فرستنده و گیرنده اختصاصی برای انتقال داده‌ها به صورت نقطه به نقطه استفاده می‌کند. در سری جدید Pyro از Hollyland، فرستنده می‌تواند ویدیو را به حداکثر چهار گیرنده ارسال کند. با اتصال این گیرنده‌ها به مانیتور، کارگردان یا فیلمبردار می‌تواند به طور همزمان خروجی دوربین را با کیفیت مطلوب بر روی مانیتورهای مختلف مشاهده کند، درست شبیه به محیط‌های حرفه‌ای فیلمسازی.

سری Pyro: راه حلی برای انتقال و مانیتورینگ بی‌سیم تصویر برای گروه‌های فیلمسازی

سری Pyro شامل سه محصول Pyro H، Pyro S و Pyro 7 می‌شود و «راه‌حل‌های نوآورانه‌ انتقال و مانیتورینگ بی‌سیم تصویر برای گروه‌های فیلمسازی تجاری و تلویزیونی کوچک و متوسط» را ارائه می‌دهد.

 راه حلی برای انتقال و مانیتورینگ بی‌سیم تصویر برای گروه‌های فیلمسازی
این دستگاه از خروجی‌های قابل‌انعطاف بسیاری برخوردار است.

شرکت Hollyland، متخصص فناوری‌های بی‌سیم، سری Pyro را با امکانات کاربردی برای آسان‌تر کردن کار گروه‌های فیلمسازی تجهیز کرده است. فناوری بی‌سیم اختصاصی Hollyland با قابلیت جهت فرکانس‌ خودکار دوگانه (ADH) در باندهای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز، قابلیت‌های ضد تداخل را افزایش می‌دهد، در عین حال تاخیر را کاهش داده و برد را بهبود می‌بخشد و اطمینان می‌دهد که هیچ اتصالی قطع نمی‌شود. فرکانس بی‌سیم این امکان را برای انتقال ویدیوی روان و باثبات 4K/30 فریم در ثانیه با بردی تا 400 متر فراهم می‌کند و آن را برای صحنه‌های بزرگ و محیط‌های فیلمسازی حرفه‌ای ایده‌آل می‌سازد. بدین معنا که کارگردان، تهیه‌کننده، تیم‌های نورپردازی و صدا می‌توانند به طور همزمان و لحظه‌ای بر روی مانیتورهای خود از محتوا مطلع باشند.

امکانات کلیدی سری Pyro

سری Pyro وزن کمی دارد و بدنه‌ آن از آلیاژ منیزیم-آلومینیوم با گرید هوافضا ساخته شده است که حمل آسان و دوام لازم برای شرایط پرفشار فیلمبرداری را به ارمغان می‌آورد. دو مدل Pyro S و Pyro H هر دو از یک صفحه‌نمایش کنترل LCD رنگی بر روی فرستنده و گیرنده بهره می‌برند. این صفحه‌نمایش در نور کم به راحتی قابل خواندن است و رابط کاربری بصری آن، تغییر تنظیمات را سریع و آسان می‌کند. توجه داشته باشید که Pyro S و Pyro H برای نمایش تصویر به یک مانیتور خارجی نیاز دارند، در حالی که Pyro 7 دارای یک صفحه‌نمایش داخلی 7 اینچی است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این سری می‌توان به حالت‌های قابل تنظیم کاربری شامل حالت HD و Smooth، خروجی‌های انعطاف‌پذیر HDMI،  SDI و Loopout اشاره کرد.

قابلیت‌های کلیدی
صفحه‌نمایش داخلی این دستگاه شما را از داشتن مانیتورهای خارجی بی‌نیاز می‌کند.

تاریخ عرضه و قیمت سری Pyro

سری Pyro شامل مدل‌های Pyro H، Pyro S و Pyro 7 در تاریخ 22 مه 2024 به صورت جهانی عرضه خواهد شد. این محصولات با قیمت‌های زیر قابل خریداری خواهند بود:

  • 699 دلار آمریکا
  • 656 پوند انگلستان
  • 1125 دلار استرالیا
شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : digitalcameraworld
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان
ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان
2 هفته پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه