021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

چگونه یک بیوتی بلاگر موفق شویم؟

چگونه یک بیوتی بلاگر موفق شویم؟

به پروسه تولید محتوا و انتشار آن در وبلاگ یا صفحه شخصی بلاگینگ Blogging می‌گویند. به کسی که اقدام به تولید محتوا و انتشار آن در وبلاگ یا  شخصی خود در اینستاگرام می‌کند، بلاگر گفته می‌شود. بلاگرها روابط عمومی خوبی دارند و می‌توانند با متقاعد کردن و حرف زدن و تبلیغات در مورد حوزه‌ فعالیت خود، روی بقیه افراد تاثیرگذار باشند. هر بلاگر از تولید محتوا هدف خاصی را دنبال می‌کند. یک بلاگر باهوش می‌داند که رمز موفقیت در افزایش و جذب رضایت دنبال افرادی است که او را دنبال می‌کنند. بلاگر‌ها از لحاظ موضوع محتوایی که تولید و نشر می‌دهند به چند دسته تقسیم می‌شوند. انواع بلاگرها عبارتند از: بیوتی بلاگر، فشن بلاگر، بلاگر گردشگری و سفر، بلاگر غذا و خوراکی، بلاگر ماشین، بلاگر دکوراسیون، بلاگر طنز، بلاگر گیمر، بلاگر اقتصادی و غیره. هدف ما از نوشتن این مقاله این است که مخاطب با خواندنش یک پاسخ کامل و جامع برای سوال “چگونه یک بیوتی بلاگر شویم؟” به دست بیاورد.

1- بیوتی بلاگر کیست؟

بیوتی بلاگر

بیوتی بلاگر شخصی است که در زمینه معرفی و تبلیغ محصولات آرایشی، بهداشتی و انتشار اطلاعات مفید درباره مراقب‌های پوست و مو فعالیت می‌کند. او اقدام به نقد و بررسی محصولات آرایشی می‌کند و تجربیات خود با دنبال‌کنندگان به صورت ویدئو به اشتراک می‌گذارد.‌ پس از کسب شهرت با شرکت‌های معروف تولید‌کننده لوازم آرایشی و بهداشتی قرارداد می‌‌بندد و به خاطر تبلیغات محصولات آن شرکت در قالب فیلم، مبلغ خوبی از شرکت دریافت میکند. فردی به نام صدف بیوتی یکی از معروف‌ترین بیوتی بلاگر ایرانی می‌باشد. الناز گلرخ نیز یکی دیگر از بیوتی بلاگرهای معروف ایران است که در سال 2017 به عنوان بهترین میکاپ آرتیست بین‌المللی انتخاب شد. یک بیوتی بلاگر معروف عرب به نام هدی بیوتی اقدام به تولید محصولات آرایشی و زیبایی با نام هدی بیوتی کرده و توانسته شهرت زیادی کسب‌ کند. بعضی از فشن بلاگرها همزمان در حوزه بیوتی بلاگری نیز فعالیت می‌کنند. فشن بلاگرها در زمینه مد، پوشاک و استایل فعالیت می‌کنند اما بعضی از آن‌ها همزمان به بیوتی بلاگری نیز می‌پردازند.

2- راه‌های تبدیل شدن به یک بیوتی بلاگر

تجربه نویسندگی در یک وبلاگ مد و فشن و زیبایی، کمک زیادی به یک بلاگر می‌کند تا بتواند راحت‌تر به یک بیوتی بلاگر موفق تبدیل شود. بیوتی بلاگر با جذب هزاران نفر، می‌تواند در مورد جدیدترین روش‌های آرایش و برندهای معروف محصولات آرایشی و بهداشتی با مخاطبین خود صحبت کند. برای موفق شدن در این عرصه رعایت چند نکته مهم ضروری است که در ادامه به تمامی آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

[relatedpost post=”120039″]

3- نکات ضروری برای یک بیوتی بلاگر

1- انجام برنامه ریزی

برای شروع به کار برنامه ریزی کنید. مشخص کنید که آیا تمایل دارید بدون حمایت کسی و به تنهایی شروع به کار کنید یا از یک شرکت یا دوست کمک بگیرید. اگر می‌خواهید به طور گروهی بیوتی بلاگری را انجام دهید حتما باید کارها را تقیسم کنید. به عنوان مثال یک نفر مسئول رسیدگی به صفحه اجتماعی و جذب فالوور باشد، یکی دیگر محتوا تولید کند و… در کارهای گروهی باید وظایف به درستی بین همه افراد گروه تقسیم شود.

2- مشخص کردن هدف و موضوع

بیوتی بلاگر

اگر تصمیم قطعی گرفتید که تبدیل به یک بلاگر زیبایی یا بیوتی بلاگر شوید باید بدانید که رسیدن به موفقیت یک شبه اتفاق نمیفتد و باید تمام سختی‌های این مسیر را تحمل کنید‌. بیوتی بلاگری را به عنوان شغل دوم در نظر بگیرید چون ممکن است در همان ابتدا درآمدی نداشته باشید. وقتی تلاش‌های شما نتیجه داد و به درآمد خوبی رسیدید، آن وقت دیگر می‌توانید شغل قبلی خود را رها کرده و بیوتی بلاگر بودن را به عنوان شغل اصلی خود در نظر بگیرید. پس از مشخص کردن هدف لیستی از کارهایی که قرار است انجام دهید، تهیه کنید. توجه به اصل رقابت را فراموش نکنید و همیشه سعی کنید از رقبای خود موفق‌تر باشید. خاص بودن و ابداع روش‌های جدید در بیشتر شدن مخاطبین موثر است. برای بالا بردن تعداد دنبال‌کنندگان خود اقدام به تبلیغ محصولات شرکت‌های آرایشی و بهداشتی کنید و از آن‌ها پول بگیرید.

[relatedpost post=”139423″]

3- استفاده از رینگ لایت عکاسی Ring Fill Light ZD666 For Professional Photography

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه‌های تبدیل شدن به یک بیوتی بلاگر موفق این است که با نحوه درست فیلمبرداری و تمامی ویرایشگرهای فیلم و عکس آشنا باشید. اگر به صفحه اینستاگرام یک بیوتی بلاگر معروف سر بزنید، از کیفیت و صافی عکس‌هایشان ممکن است شگفت‌زده شوید. کیفیت فیلم و عکس و چهره بیوتی بلاگر تاثیر خیلی زیادی روی ذهن مخاطب دارد. شما می‌توانید با استفاده از رینگ لایت عکاسی Ring Fill Light ZD666 For Professional Photography  و نصب آن روی گوشی عکس‌های با کیفیت و زیبایی را در صفحه اینستاگرام و وبلاگ خود به اشتراک بگذارید. رینگ لایت عکاسی Ring Fill Light ZD666 For Professional Photography  با تاباندن نور یکدست بر روی صورت بیوتی بلاگر باعث صاف شدن پوست در تصویر می‌شود. از این رینگ لایت در عکاسی پرتره ، مدلینگ و تبلیغات استفاده زیادی می‌شود. اولین راه جذب مخاطب برای یک بیوتی بلاگر داشتن پوستی صاف و بدون عیب است. کسی که به دیگران توصیه می‌کند چه محصولات آرایشی استفاده کنند و چه نکاتی را رعایت کنند باید خودش دارای پوست خوبی باشد. ضبط تصاویر با کیفیت یکی از روش‌های جذب مخاطب است. در اوایل شروع به کار می‌توانید با گوشی موبایل محتوای ویدئویی تولید کنید و بعدا می‌توانید از فیلمبردارهای حرفه‌ای برای این کار کمک بگیرید.

4- هزینه کردن برای تبلیغ

مسلما کسی که به تازگی وارد شغل بیوتی بلاگری شده باشد در بین مردم شناخته شده نیست و افراد زیادی او را نمی‌شناسند. برای معرفی پیج اینستاگرام خود به دیگران، می‌توانید از افرادی که سابقه و تجربه بیشتری دارند و توانسته‌اند به شهرت برسند، کمک بگیرید. صفحات وبلاگ مشهور یا پیج‌های معتبر اینستاگرام در قالب پست و استوری، صفحه شما را برای ساعاتی تبلیغ کرده و در ازای این کار هزینه‌ای از شما دریافت می‌کنند. با مشاهده تبلیغ شما در یک صفحه معتبر معروف، افرادی زیادی ممکن است به عضو شدن در صفحه شما علاقمند شده و کارهای شما را دنبال کنند.

5- تولید محتوای خوب و با کیفیت

بیوتی بلاگر

امروزه تاثیر محتوای با کیفیت و خوب حتی از تاثیر تبلیغات نیز ببشتر است. یک بیوتی بلاگر می‌تواند با محتوای پربازدید و دارای هدف مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید. برای ساخت یک محتوای خوب ابتدا باید یک متن منسجم و بدون ایراد نگارشی نوشته شود. اکثر بیوتی بلاگرها برای ایجاد ارتباط صمیمیانه بین خود و مخاطبات با لحن محاوره‌ای صحبت می‌کنند. مرحله بعدی ضبط فیلم و تصاویر با کیفیت است. به هیچ عنوان در ساخت محتوا از دیگران کپی یا تقلید نکنید. این نکته بسیار مهم است. مخاطبان باهوش بلافاصله متوجه کپی و تقلید می‌شوند و همین مانع از این می‌شود که به شما اعتماد کنند. به مسئله سئو در شبکه‌های اجتماعی نیز اهمیت قائل شوید. نکته آخر و شاید مهم‌ترین نکته در ساخت محتوای با کیفیت مشارکت دادن و نظرسنجی از مخاطبین است. با ارتباط بیشتر بین بیوتی بلاگر و مخاطبان، اعتماد بقیه مخاطبان نیز جلب خواهد شد.

[relatedpost post=”163070″]

6- اینستاگرام را دست کم نگیرید

بسیاری از افراد جامعه دارای گوشی هوشمند هستند. اینستاگرام برنامه اجتماعی محبوبی است که این روزها جزء محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود و بر روی موبایل افراد زیادی نصب و استفاده می‌شود. بنابراین یکی دیگر از راه‌های تبدیل شدن به یک بیوتی بلاگر موفق فعالیت در اینستاگرام است. برای کسب موفقیت در اینستاگرام ابتدا یک عکس پروفایل متناسب با شغل بیوتی بلاگری انتخاب کنید. نام کاربری و بیوی خود را نیز طوری بنویسید که با حوزه فعالیت بلاگر زیبایی مرتبط باشد. لینک وبلاگتان را در بیو بگذارید. استوری‌های با کیفیت بگذارید و گاهی استوری را به وبلاگ خودتان لینک نمایید. سعی کنید عکس‌ها و ویدئوهایی که به اشتراک می‌گذارید با کیفیت باشند و کپشن با عکس هم‌خوانی داشته باشد. برای بالا بردن امنیت اکانت اینستاگرام خود، بخش ورود دو مرحله‌ای را فعال سازید. سعی کنید زمانی پست بگذارید که می‌دانید پست‌ها بازید بیشتری خواهند داشت. هرگز به فکر جذب فالورهای فیک نباشید و با تولید محتوای‌های خوب ویدئویی و کپشن‌های تاثیر گذار تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.‌

در این مقاله سعی کردیم به سوال چگونه یک بیوتی بلاگر شویم صحبت کنیم و تمامی نکات مربوط به آن را شرح دهیم. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید.

7 دیدگاه

  • سلام توضیحاتی که دادید خیلی خوب بود خسته نباشید

  • لاله گفت:

    سلام من یه دوربین عکاسی دارم باهاش فیلم میگیرم میخوام یه بیوتی بلاگر بشم اما کسی نمیتونه راهنماییم کنه که از چه برنامه بجزبرنامه اینشات استفاده کنم حرفه ای ترباشه لطفا جواب بدین ممنون

    • فاطمه گفت:

      سلام ممنونم عالی بود توصیه هاتون
      من میخوام بیوتی بلاگری رو شروع کنم و میخوام بدونم از چه فیلتری باید استفاده کنم برای فیلم ها؟

  • Nasim گفت:

    سپاس از مطالب مفیدتان.آیا بیوتی بلاگر شدن سرمایه می خواهد؟حداکثر چند درصد

  • الهه گفت:

    سلام دوست عزیز..وقت شما بخیر…ممنون از مطالبی ک در اختیارمون گذاشتید…
    من دنبال بیوتی بلاگر شدن هستم و نمیدونم از چ دوربینی استفاده کنم ک مناسب باشه و ویدئوهامو میخوام خودم بگیرم و ادیت کنم…
    فکر میکنید چ دوربینی میتونه برای کارم مناسب باشه..و حرفه ای
    ممنون میشم راهنماییم کنید..

    • نورنگار - آ.ف گفت:

      سلام ابتدا باید بودجتون رو مشخص کنید تا بهتر بتونیم کمکتون کنیم

  • راضی گفت:

    مچکررمممممم❤️??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *