دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

معرفی لنز 24 میلی‌متری f/1.4 کمپانی 7Artisans با نمایشگر APS-C جدید

اخبار عکاسی
معرفی لنز 24 میلی‌متری f/1.4 کمپانی 7Artisans با نمایشگر APS-C جدید

کمپانی 7Artisans اعلام کرده است که یک لنز واید زاویه 24 میلی‌متری با نوردهی f/1.4 برای شش نوع مونت APS-C به قیمت بسیار ارزان ولی بدون فوکوس خودکار را معرفی کرده است.

 

شرکت ادعا می‌کند که این لنز با قیمت 109 دلار مناسب برای عکاسی مناظر ، پرتره‌های محیطی و سایر صحنه‌های واید زاویه است و از امروز برای نصب فوجی‌فیلم X قابل دسترسی است و پشتیبانی از نصب سونی E ، نیکون Z ، کانن RF ، کانن EOSM و مونت میکرو فورثیر در هفته آینده عرضه خواهد شد.

 

این لنز از هفت عنصر تشکیل شده است که در شش گروه قرار دارند و شامل دو عنصر افت میزان پراکندگی و دو عنصر شکست است که 7Artisans می‌گوید با همکاری هم ، تصاویر تیز و زنده با حداقل انحراف را ایجاد می‌کنند . این لنز دارای نوردهی f/1.4 تا f/16 از طریق یک غشایه نه لبه است و زاویه دیدی آن 61 درجه ، قطر فیلتر جلویی 49 میلی‌متر و وزن آن 344 گرم است.

 

احتمالاً وزن آن به دلیل ساختار کاملاً فلزی آن است و اینکه این لنز به طور خاص کوچک نیست . ابعاد آن 61 در 65 میلی‌متر یا 2.4 در 2.6 اینچ است . از سوی دیگر ، این شرکت از کیفیت ساخت “بسیار محکم” خود یاد می‌کند که آن را مناسب برای عکاسی در فضای باز می‌سازد.

 

لنز 24 میلی‌متری f/1.4 کمپانی 7Artisans با نمایشگر APS-C جدید معرفی شد

 

قابل ذکر است که حلقه دیافراگم این لنز دارای سوئیچ کلیک یا عدم کلیک نیست ، بلکه همواره بدون کلیک است . به همین دلیل ، این لنز به عنوان یک گزینه‌ای که ممکن است برای فیلمبرداران جذاب باشد ، معرفی شده است.

 

در توضیحات محصول آمده است : بدرود گفتن به صداهای مزاحم در هنگام فیلم‌برداری و لذت بردن از تنظیمات پیوسته دیافراگم که فیلم شما را ناگهان نقض نمی‌کند . حلقه دیافراگم بدون کلیک ، آزادی را به شما می‌دهد تا در هر لحظه تغییرات صاف و دقیقی را در عمق میدان خود ایجاد کنید ، بدون اختلال در کیفیت صدا.

 

از آنجا که این لنز اتوفوکوس ندارد ، حلقه دیافراگم کلیک ندارد و احتمالاً هیچ اتصال الکترونیکی با دوربین متصل نیست ، می‌توان گفت که مناسب برای کارهای ویدئویی است.

 

با این حال ، به طور واضح می‌توان آن را برای عکاسی استاتیک نیز استفاده کرد و در زیر چند نمونه از کیفیت تصویر ، ارائه شده توسط 7Artisans ، آورده شده است :

 

رونمایی و معرفی لنز 24 میلی‌متری f/1.4 کمپانی 7Artisans با نمایشگر APS-C جدید معرفی و رونمایی از لنز 24 میلی‌متری f/1.4 کمپانی 7Artisans با نمایشگر APS-C جدید

رونمایی از لنز 24 میلی‌متری f/1.4 کمپانی 7Artisans با نمایشگر APS-C جدید

 

لنز 24 میلی‌متر f/1.4 واید انگل از 7Artisans برای دوربین‌های APS-C و میکرو فورثردز در حال حاضر با قیمت 109 دلار از فروشگاه پرگیر و همچنین در آمازون موجود است . نسخه برای مونت فوجی فیلم X در این هفته قابل تهیه است و قول داده شده که نسخه‌های دیگر به ترتیب شروع از هفته آینده ارسال خواهند شد.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

لنز 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD تامرون : زوم سریع برای دوربین‌های فوجی فیلم

لنز Sigma 17mm f/4 DG DN : بهترین کارایی با ابعاد کوچک

عرضه کم لنز جدید کانن RF100-300mm f/2.8

عکاسی HDR با استفاده از لنز ۱۲۰ میلی‌متری f/1.0

لنز Nikkor Z DX 24mm f/1.7 برای APS-C Z-Mount عرضه شد

 

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *