021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD تامرون : زوم سریع برای دوربین‌های فوجی فیلم

لنز 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD تامرون : زوم سریع برای دوربین‌های فوجی فیلم

لنز 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD تامرون برای دوربین‌های APS-C فوجی‌فیلم که در فوریه سال گذشته اعلام کرده بود در حال توسعه آن است ، در پایان ماه می با قیمت 829 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

 

این لنز ، که احتمالاً نسخه‌ای از لنز 11-20 میلی‌متر f/2.8 Di III-A RXD برای نصب E سونی است که از سال 2021 در بازار موجود است ، به عنوان یک لنز زوم فوق‌عریض با دیافراگم سریع معرفی شده است که به طور همزمان کوچک و متعادل است و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که در تنوعی از شرایط عکاسی عملکرد خوبی دارند.

 

لنز 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD تامرون : زوم سریع برای دوربین‌های فوجی فیلم

 

لنز 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD تامرون از 12 عنصر تشکیل شده است که در 10 گروه قرار گرفته‌اند . دو عنصر آسفریکال شیشه‌ای مولفه می‌باشند که قرار داده شده‌اند تا از رزولوشن بالا در سرتاسر تصویر ، از لبه تا لبه ، اطمینان حاصل شود. همچنین ، این لنز شامل یک عنصر XLD (پراشی کم اضافی) و دو عنصر LD (پراشی کم) است که به گفته تامرون ، به تولید تصاویر تیز و اصلاح خطاهای نورشناختی کمک می‌کنند.

 

تامرون افزوده است که این لنز همچنین دارای روکش BBAR-G2 است که ادعا می‌کند جلوه‌های خیالی و نورپردازی را کاهش می‌دهد . این لنز دارای دیافراگم هفت پره است که بازه دیافراگم آن از f/2.8 تا f/16 است و اندازه فیلتر جلویی آن 67 میلی‌متر است.

 

سیستم فوکوس اتوماتیک توسط موتور RXD تامرون انجام می‌شود که شرکت تصریح می‌کند باعث تجربه فوکوس بسیار سریع و دقیق می‌شود که همچنین بسیار ساکت است ، به طوری که قابل استفاده برای عکاسی و تولید ویدئو می‌باشد.

 

یکی از مزایای فروش این لنز این است که دارای فاصله کمینه فوکوس 5.9 اینچ در 11 میلی‌متر و نسبت بزرگنمایی حداکثر 1:4 می‌باشد . تامرون می‌گوید عکاسان می‌توانند با ترکیب فوکوس نزدیک و زاویه گسترده ، منظره‌های منحصر به فردی را تولید کنند.

 

لنز 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD تامرون : زوم سریع و عریض برای دوربین‌های فوجی فیلم

 

در تنظیم 11 میلی‌متر ، این لنز نسبت بزرگنمایی حداکثر 1:4 شگفت‌انگیزی دارد که در عکاسی ماکرو زاویه گسترده‌ای را که با توجه به منظره‌ای که تنها در لنزهای فوق‌گسترده ممکن است بوجود می‌آید، به ارمغان می‌آورد و همچنین شرکت می‌گوید بوکه این لنز از دیافراگم سریع و حداکثری  بهره می‌برد.

 

این لنز دارای سطحی مقاوم در برابر هوا و آب است و در قسمت اتصال لنز و ” نقاط حساس دیگر ” روکش‌هایی دارد که جلوگیری از نفوذ رطوبت را تضمین می‌کند . جلوی لنز نیز با فلورین روکش شده است.

 

لنز 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD تامرون برای دوربین‌های فوجی فیلم

 

لنز 11-20 میلی‌متر f/2.8 Di III-A RXD تامرون برای دوربین‌های APS-C فوجی‌فیلم در تاریخ 30 مهرماه با قیمت 829 دلار در دسترس خواهد بود.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

معرفی لنز 75-28 میلیمتری جدید تامرون

شرکت تامرون در آخرین نسخه‌ی لنز Tamron 24-70mm F2.8 خود سرعت AF و سیستم لرزشگیر را ارتقاء داد

معرفی سنسور جدید تامرون که از چشم انسان حساس‌تر است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *