دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

شرکت تامرون در آخرین نسخه‌ی لنز Tamron 24-70mm F2.8 خود سرعت AF و سیستم لرزشگیر را ارتقاء داد

اخبار عکاسی
شرکت تامرون در آخرین نسخه‌ی لنز  Tamron 24-70mm F2.8 خود سرعت AF و سیستم لرزشگیر را ارتقاء داد

تامرون از آخرین لنز خود با عنوان Tamron 24-70mm F2.8 رونمایی کرد. این لنز با عنوان tamron 70mm F/2.8 Di VC USD G2  نیز شناخته شده‌است. از قابلیت‌های ارتقاء یافته و برجسته در این لنز می‌توان به قابلیت MPU اشاره کرد که منجر به فوکوس خودکار سریع‌تر و دقیق‌تری می‌شود. همچنین با ارتقاء و توسعه‌ی سیستم لرزشگیر در لنز تامرون Tamron 24-70mm F2.8 امکان کاهش لرزش‌های وارده به دوربین تا 5 استاپ نیز وجود دارد که در مقایسه با نسخه‌های دیگر قابلیتی خارق‌العاده محسوب می‌شود.

لنز تامرون

لنز تامرون  Tamron 24-70mm F2.8 شامل 17 عدسی می‌باشد که دو عدسی در آن از نوع extra-refractive سه عدسی از نوع LD، سه عدسی از نوع غیرکروی یا aspherical و یک عدسی از نوع غیرکروی هیبریدی می‌باشد. همچنین دهانه‌ی دیافراگم این لنز 9 تیغه می‌باشد که آن را به دهانه‌ای کاملا دایره‌ای و گرد تبدیل کرده و منجر به ایجاد بوکه‌هایی محو و زیبا در پس زمینه می‌شود و آن را به لنزی مناسب برای عکاسی پرتره و مراسم عروسی تبدیل می‌کند. همچنین وجود این تیغه‌ها برای ایجاد عمق میدان در تصاویر فوق‌العاده است.

علاوه‌براین، عدسی‌های موجود در لنز تامرون Tamron 24-70mm F2.8 حاوی پوشش نانو به‌نام ‘eBAND Coating می‌باشند که منجر به کاهش پدیده‌ی شبح‌وارگی و فلر در تصاویر می‌شود. عدسی‌ جلویی این لنز حاوی پوشش اختصاصی فلورین بوده که از عدسی در برابر لکه‌های چربی و اثر انگشت محافظت می‌کند. لازم به ذکر است که کل ساختار این لنز، ساختاری ضد نفوذ و مقاوم در برابر شرایط نامساعد آب‌وهوایی می‌باشد.

خبری که ممکن است عکاسان را به وجد آورد این است که لنز تامرون Tamron 24-70mm F2.8 از کنترل دیافراگم الکترونیکی در دوربین‌های نیکون پشتیبانی می‌کند و در کنسول ارتقاء تامرون نیز برای آپدیت نرم‌افزار‌ها، تنظیم دقیق فوکوس خودکار و سیستم لرزشگیر، قابل استفاده می‌باشد.

لنز تامرون Tamron SP 24-70mm F2.8 G2 در ماه آگوست برای استفاده در دوربین‌های F-mount نیکون و در ماه سپتامبر برای استفاده در دوربین‌های EF کانن روانه‌ی بازار خواهد شد.

نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *