021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

ناسا 53 دوربین نیکون D5 سفارش داد

ناسا 53 دوربین نیکون D5 سفارش داد

ترجمه اختصاصی نوریاتو: سازمان ناسا 53 دوربین نیکون D5 از شرکت نیکون سفارش داد. قیمت این دوربین ها 6500 دلار در بازار جهانی می باشد؛ بنابراین، اگر ناسا بابت هر دوربین این مبلغ را پرداخت کرده باشد، چیزی حدود 344500 دلار بابت خرید آن ها هزینه کرده است.

 

به گزارش نوریاتو به نقل از پتاپیکسل: بودجه ی ناسا در سال 2017، 19.5 میلیارد دلار می باشد و برای خرید این دوربین ها حدود 1/56,604 مقدار از بودجه اش را استفاده کرد. شرکت نیکون اعلام کرد که این دوربین ها بدون هیچ تغییری در سخت افزار به دست آژانس هوایی ناسا خواهند رسید. این دوربین ها با دوربین های اصلی تفاوتی نداشته و دقیقا همانند دوربین هایی است که در فروشگاه های خرید و فروش دوربین عرضه می شوند. ناسا پیش از این در سال 2009، تعدادی دوربین D3S را خریداری کرده بود.

 

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

نیکون

نیکون،‌ خرید دوربین های خود توسط ناسا را، نشانگر اعتبار بالای محصولات خود و سندی بر مدعای خود مبنی بر به تحمل سخت ترین شرایط جوی توسط دوربین های  این شرکت می داند.

 

دوربین های D5 قرار است هم روی زمین و هم در فضای داخلی ایستگاه های فضایی بین المللی و هم خارج از آن توسط فضانوردان مورد استفاده قرار گیرد.
همکاری دیرینه نیکون و ناسا به سال 1971 بازمیگردد. یعنی زمانی که این دو شرکت باهم در ماموریت آپولو 15 ( چهارمین سفر فضایی و فرود به سطح کره ی ماه ) همکاری را آغاز کردند. از آن زمان، دوربین های نیکون به این سازمان فضایی فروخته می شود و مورد تایید فضانوردان ISS می باشند. در سال های اخیر، فضانوردان ISS از دوربین های DSLR‌ نیکون برای ثبت تایم لپس های حیرت انگیز از کره ی زمین استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *