021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

چراغ های لوله ای RGB جدید Lume Cube : تجربه نور با کیفیت در دستان شما

چراغ های لوله ای RGB جدید Lume Cube : تجربه نور با کیفیت در دستان شما

چراغ های لوله ای RGB جدید Lume Cube که به عنوان ابزار نورپردازی بی نظیر برای خالقین محتوا و فیلم‌سازان طراحی شده است ، معرفی شد : یک چراغ لوله ای Mini با اندازه 12 اینچ و قیمت 170 دلار و یک چراغ لوله ای XL با اندازه 48 اینچ و قیمت 400 دلار.

 

تیم Lume Cube در مورد بیشتر خط محصولات خود می گوید : نور مناسب همه چیز را تغییر می دهد و امروز یک نور دیگر برای خالقان منتشر می کند که امیدوارند یک محصول تغییر دهنده باشد.

 

مدیر عامل و هم‌مؤسس Lume Cube،  رایلی استریکلین ، می گوید: ما همواره توسط جامعه خالقان و نوآوران الهام گرفته شده ایم . چراغ لوله ای Mini و چراغ لوله ای XL برای بسیاری از افراد می تواند تغییر دهنده باشد . ما بسیار برای دیدن آنچه جامعه خود با استفاده از این چراغ‌های قدرتمند ایجاد می‌کند ، هیجان زده هستیم.

 

معرفی چراغ های لوله ای RGB جدید Lume Cube : تجربه نور با کیفیت در دستان شما

این دو چراغ دارای طراحی بدنه آلومینیومی با کیفیت حرفه‌ای و ضدآب هستند که برای بالاترین دوام در مکان‌های پیچیده طراحی شده‌اند . شرکت می گوید هر چراغ قابلیت خروجی کامل طیف رنگ RGB را داراست ، با دمای رنگی قابل تنظیم در محدوده 2700K تا 7500K ، و همچنین کنترل تنظیم رنگ سبز / قرمز در کل طیف که کاربران را قادر می سازد کنترل کاملی برای نیازهای نورپردازی خود داشته باشند.

 

علاوه بر این ویژگی ها ، چراغ لوله ای Mini و چراغ لوله ای XL دارای رتبه CRI 96+ هستند و یک پاوربانک 56 وات داخلی دارند که قابلیت شارژ دستگاه‌های دیگر در محل را دارد.

 

رونمایی از چراغ های لوله ای RGB جدید Lume Cube : تجربه نور با کیفیت در دستان شما

 

به گفته Lume Cube ، چراغ لوله ای Mini با 100٪ روشنایی (920 لوکس / لومن در 0.5 متر) برای بیش از یک ساعت و چهل دقیقه (بیش از سه ساعت در 50٪) عملکرد دارد و چراغ لوله ای XL با 100٪ روشنایی بیش از چهار ساعت و نیم (تقریباً پنج ساعت در 50٪) هنگام استفاده از باتری داخلی عملکرد دارد . علاوه بر مجموعه گزینه های نورپردازی RGB و تنظیمات تعادل رنگ سفید ، هر یک از چراغ های لوله ای جدید از Lume Cube با هفت افکت ویژه پیش برنامه ریزی شده و فرکانس های قابل تنظیم ارائه می شود . این افکت ها شامل حالت های Loop، strobe، lightning، fire، candle، siren و TV هستند و هر کدام به کاربران کنترل خلاقانه بیشتر در پروژه های ویدئویی و عکاسی می دهند.

 

معرفی و رونمایی از چراغ های لوله ای RGB جدید Lume Cube : تجربه نور با کیفیت در دستان شما

 

هر چراغ با یک کیف سفر همراه است که شامل تریپاد آلومینیومی سفارشی ، یک کابل USB و یک دستبند پیچی برای دسته عکاسان در هنگام استفاده از چراغ می باشد تا کمک به جلوگیری از افتادن آن ها شود و باعث شود که خالقان برای هر پروژه ای چراغ ها را به همراه داشته باشند.

 

عرضه چراغ های لوله ای RGB جدید Lume Cube : تجربه نور با کیفیت در دستان شما

همراه با این چراغ های قابل حمل جدید ، چراغ لوله 12 اینچی Tube Light Mini و چراغ لوله 48 اینچی Tube Light XL با همراهی برنامه جدید کنترل لوم Lume Control عرضه می شوند ، که این شرکت آن را برای کنترل مستقیم از چراغ ها از طریق تلفن همراه طراحی کرده است . علاوه بر این ، با استفاده از ابزار جدید Photo Eyedropper Tool در برنامه کنترل لوم به وسیله بلوتوث ، خالقان می توانند چراغ های خود را با هر رنگ و هر محیطی تطبیق دهند.

 

معرفی و عرضه چراغ های لوله ای RGB جدید Lume Cube : تجربه نور با کیفیت در دستان شما

عرضه و رونمایی از چراغ های لوله ای RGB جدید Lume Cube : تجربه نور با کیفیت در دستان شما

 

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

قیمت و دسترسی:

 

قیمت چراغ لوله کوچک لوم کیوب Tube Light Mini با وزن 350گرم ، از امروز با قیمت 170 دلار در دسترس است . همچنین چراغ لوله بزرگ تر و سنگین تر لوم کیوب Tube Light XL با وزن 1397 گرم ، با قیمت 400 دلار از امروز قابل دسترسی است.

 

مطالبی که نورنگار پیشنهاد می کند بخوانید :

نورهای جدید Aputure یک راه حل رنگارنگ و همه کاره برای فیلمسازان

بررسی نور LED SmallRig RC 450: بزرگتر، بهتر و بسیار قدرتمندتر

23 ایده برای نورپردازی اتاق خواب+ معرفی تجهیزات لازم

انواع نور طبیعی در عکاسی

 

منبع خبر : پتاپیکسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *