دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

نورهای جدید Aputure یک راه حل رنگارنگ و همه کاره برای فیلمسازان

اخبار عکاسی
نورهای جدید Aputure یک راه حل  رنگارنگ و همه کاره برای فیلمسازان

کمپانی Aputure محصولات نورپردازی جدیدی را معرفی کرده است ، از جمله اولین نوار پیکسل LED تمام رنگی RGBWW ، یک لوله پیکسلی با باتری چهار فوتی ، یک لوله پیکسل قابل حمل کوچکتر با باتری یک فوتی ، و یک 200 وات بهبود یافته و یک چراغ نقطه‌ای دو رنگ Bowens Mount.

 

اولین نوار پیکسل LED تمام رنگی Aputure ، Infinibar PB12 ، چهار فوت (120 سانتی متر) طول دارد و دارای 96 ناحیه نورپردازی مستقل است . Infinibar PB12 دارای طراحی ترکیبی بی نهایت است که به کاربران امکان می دهد چندین واحد PB12 را بدون شکاف قابل مشاهده ترکیب کنند.

 

نور PB12 دارای 10 اتصال دهنده است که به کاربران امکان می دهد اشکال و جلوه های خلاقانه طراحی کنند . کانکتورها شامل مستقیم ، مثلث تخت ، مثلث 3D ، شش ضلعی مسطح ، شش ضلعی 3D ، سه طرفه تخت ، چهار طرفه تخت ، شش طرفه مسطح ، صاف زاویه راست ، و 3 بعدی راست زاویه هستند.

 

کاربران می توانند روشنایی را با افزایش 0.1٪ تنظیم کنند و دمای رنگ از 2000 تا 10000 کلوین قابل تنظیم است . نوار پیکسل برای 96 شاخص رندر رنگ و 98 شاخص ثبات نور تلویزیون رتبه بندی شده است.

 

نور تمام رنگی شامل نه افکت سیستم داخلی ، از جمله آتش بازی ، آتش ، و ضربان ، و هفت افکت پیکسل مانند محو شدن رنگ ، چرخه رنگ ، تعقیب پیکسلی و رنگین کمان است . این چراغ دارای حداکثر توان خروجی 27 وات است.

 

نورهای جدید Aputure یک راه حل رنگارنگ و همه کاره برای فیلمسازان معرفی شد

چهار دستگاه Infinibar PB12

 

کمپانی Aputure می گوید که مخاطبان هدف سینماگران و تکنسین های نور باتومی هستند . Infinibar PB12 دارای آهنرباهای داخلی است و می تواند روی سیستم ریلی نصب شود.

 

نورهای جدید Aputure که با باتری کار می‌کنند ، amaran PT4c و amaran PT1c هستند . تفاوت این دو لوله در طول آن است . PT4c همانطور که از نامش مشخص است ، چهار فوت طول دارد ، در حالی که PT1c یک فوت طول دارد.

 

نورهای جدید Aputure یک راه حل رنگارنگ و همه کاره برای فیلمسازان رو نمایی شد

 

نورهای جدید Aputure از طریق USB-C شارژ می شود و شامل بخش های پیکسل قابل کنترل مستقل است . PT4c طولانی تر دارای 16 بخش قابل کنترل است ، در حالی که PT1c شامل چهار بخش است. دمای رنگ از 2700 تا 10000 کلوین متغیر است.

 

نورهای جدید Aputure یک راه حل رنگارنگ و همه کاره برای فیلمسازان عرضه شد

 

در مورد دقت رنگ ، مدل ها نوید 95 CRI و 98 TLCI را می دهند . آنها همچنین شامل تنظیمات سبز سرخابی هستند. مانند Infinibar PB12 و واحدهای PT amaran دارای 9 افکت سیستمی و هفت افکت پیکسل هستند.

 

فیلمبرداران می‌توانند مدل‌های PT amaran را با هم ترکیب کنند . همچنین یک مدل PT2c وجود دارد که دو فوت طول دارد.

 

نورهای جدید Aputure یک راه حل رنگارنگ و همه کاره برای فیلمسازان معرفی و رونمایی شد

 

تکمیل کننده محصولات جدید ، چراغ نقطه ای amaran 200x S دو رنگ Bowens Mount است . آخرین نسخه شامل یک چیپست بازطراحی شده است که نوید بهبود کیفیت رنگ و بازتولید طیفی را می دهد.

 

این چراغ شامل کنترل‌های یکپارچه است و گزینه‌های قدرت متعددی را ارائه می‌دهد. روشنایی را می توان از طریق منبع تغذیه AC یا باتری های V-mount با ایستگاه برق اختیاری Aputure 2-Bay Battery تغذیه کرد.

 

نورهای جدید Aputure یک راه حل رنگارنگ و همه کاره برای فیلمسازان رونمایی و معرفی شد

 

با استفاده از Hyper-Reflector، amaran 200x S تا 45400 لوکس نور را در یک متر ارائه می دهد . این نور همچنین با طیف وسیعی از اصلاح‌کننده‌های نور Bowens Mount از جمله گنبدها و فانوس‌ها کار می‌کند . این مورد شامل یک نگهدارنده چتر داخلی است.

 

این چراغ دارای یک سیستم فن بی صدا یکپارچه است که به خنک نگه داشتن آن کمک می کند و کاربران می توانند روشنایی و تنظیمات را از طریق دستگیره های کنترل و رابط کاربری ساده شده تنظیم کنند . همچنین از طریق اپلیکیشن Sidus Link قابل کنترل است.

 

دمای رنگ آمران دو رنگ 200x S بین 2700 تا 6500 کلوین است . این نمونه عملکرد رنگ بهتری را نسبت به مدل قبلی خود از جمله 95 CRI و 98 TLCI نوید می دهد . این نور شامل نه افکت نورپردازی داخلی است.

 

نورهای جدید Aputure یک راه حل رنگارنگ و همه کاره برای فیلمسازان معرفی و عرضه شد

دیافراگم 200x S

 

در کنار نورهای جدید 200x S ، Aputure یک نسخه به روز شده از نور 100W مشابه خود، Aputure 100x S را نیز معرفی کرده است.

 

منبع خبر : پتاپیکسل

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *