دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

شرکت نیکون کمپانی RED را خریداری می­‌کند!

اخبار عکاسی
شرکت نیکون کمپانی RED را خریداری می­‌کند!

نیکون در یک حرکت خیره‌­کننده، شرکت RED را خریداری کرده و آن را به یکی از زیرمجموعه‌های شرکت نیکون تبدیل خواهد کرد. این قطعا یکی از راه­‌های جهش نیکون به فضای سینما در هردو حیطه محصولات و فن­اوری­‌های خود است. دیدن اینکه چگونه فناوری‌های RED به دوربین‌های نیکون راه پیدا می‌کند بسیار جالب خواهد بود.

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

اطلاعیه مطبوعاتی نیکون

شرکت نیکون به مدیریت توشیکازو مادیت امروز اعلام کرد که با جیمز جانارد، بنیان‌گذار شرکت RED به مدیریت جارد لند در کالیفرنیا که یک شرکت مستقل در ایالت متحده است، به توافق رسیده‌است که در توسعه، تولید، فروش و خدمات دوربین‌­های حرفه‌­ای سینما با مدیریت فعلی جرد لند به همکاری بپردازند.

جرد لند رییس فعلی این شرکت از رضایت بسته شدن این قرارداد خبر داد و با توجه به این موضوع شرکت وارد یک توافقنامه انتقال سهام شد که شامل کسب تمام منافع شرکت RED بود و همچنین موافقت کرد که RED را به یک شرکت تابعه نیکون تبدیل خواهد کرد.

از زمان تاسیس شرکت RED در سال 2005 این شرکت در حوزه دوربین­‌های حرفه‌­ای سینما مورد استفاده برای فیلمبرداری ویدیوها و تبلیغات مشغول به کار بوده‌است.

این شرکت تعداد زیادی از محصولات پرچمدار در بازار را که برای دوربین­‌های سینمایی به کار می‌­رود منتشر کرده‌است، از جمله توسعه دوربین­‌های سینمایی دیجیتال مانند RED ONE 4K با تکنولوژی فشرده‌سازی فرمت خام و مدل V-RAPORT X اختصاصی و پیشرفته. محصولات این شرکت برای تولیدات متعدد در هالیوود، از جمله برندگان جایزه اسکار به کار رفته و توسط کارگردانان و فیلمبرداران در سراسر جهان برای نوآوری و کیفیت تصاویری که ثبت می­‌کنند مورد ستایش قرار گرفتند.

با این خرید یا قراداد، نقاط قوت نیکون که قابلیت اطمینان بالا در توسعه محصول، دانش تکنولوژی پردازش تصویر، رابط کاربری، تکنولوژی نوری و غیره دارد با نقاط قوت شرکت RED مانند دانش فنی در دوربین‌های سینما، از جمله تکنولوژی فشرده‌سازی تصاویر خام و اختصای و علم رنگ توسعه یافته‌است درآمیخته و یکپارچه خواهد شد و امکان توسعه محصولات متمایز برای تجهیزات ویدیوئی حرفه­‌ای را فراهم خواهد کرد.

درحالی که بیشترین استفاده را از پایه­‌های کسب و کار و شبکه‌­های اجتماعی هردو شرکت می‌کنیم، اما هدف توسعه بازار فیلمبرداری حرفه‌­ای است که انتظار می­‌رود در آینده گسترش پیداکند.

هر دو طرف روی تمایل به نزدیک شدن به مشتریان و ارائه یک تجربه احساسی فراتر از انتظارات آن‌ها، توافق کردند که در نتیجه آن این قراداد به انجام رسید. همچنین نیکون به توسعه فرهنگ بصری در زمینه تصاویر متحرک با هدف گسترش بیشتر امکانات بصری در این زمینه ادامه خواهد داد.

کد تخفیف نورنگار

اطلاعیه مطبوعاتی RED

RED Digital Cinema اعلام کرد که توسط شرکت نیکون خریداری خواهد شد.

HOLLYWOOD (6 مارس 2024) – در یک حرکت برجسته، RED Digital Cinema (RED.com)، هیجان زده‌است که اعلام کند توسط شرکت نیکون خریداری خواهد شد. توافق با نیکون، که با بنیان‌گذار RED  jim Jannard و مدیریت Jarred Land به دست آمد، نشان‌دهنده عصر جدیدی از نوآوری و برتری در بخش فیلم‌سازی حرفه‌ای است.

این همکاری استراتژیک سابقه و تخصص گسترده نیکون را در توسعه محصول، دانش فنی در پردازش تصویر، و همچنین تکنولوژی نوری و رابط کاربری، با دوربین‌های سینمای دیجیتال انقلابی RED و فناوری‌­های برنده جایزه این شرکت گرد هم می‌آورد.

برای بیش از 17 سال، RED در خط مقدم سینمای دیجیتال قرار داشته‌است، معرفی محصولاتی در این صنعت مانند RED ONE 4K که با برش لبه 8K V-RAPTOR X، و فشرده‌سازی REDCODE RAW و همچنین ضبط اختصاصی REDCODE طراحی شده‌است. کمک های RED به صنعت فیلم­سازی باعث شد تا جایزه آکادمی علمی و فنی را به دست آورد و دوربین­‌های این شرکت در فیلم­‌های بسیاری که برنده اسکار شده‌­اند استفاده شده‌است. RED انتخابی برای تولیدات متعدد در سینمای هالیوود است و در سراسر جهان به دلیل تعهد خود به نوآوری و کیفیت تصویر بهینه‌سازی‌شده برای بالاترین سطوح فیلمسازی، مستند، تبلیغات و تولید ویدئو مورد تحسین کارگردانان و فیلمبرداران قرار می‌گیرد.

این خرید یک نقطه عطف مهم برای نیکون است و میراث غنی خود را در تصویربرداری حرفه‌ای  محصولات مصرف‌کننده با توانایی نوآورانه RED ترکیب می‌کند. نیکون و RED با هم آماده هستند تا بازار حرفه‌ای دوربین‌های دیجیتال سینما را دوباره تعریف کنند و  آینده‌­ای هیجان‌انگیز از توسعه محصول را وعده دهند که همچنان مرزهای آنچه را که در تولید فیلم و ویدئو امکان‌پذیر است، جابه‌جا می‌کنند.

طاهره ویسی

نویسنده : ویسی

منابع : canonrumors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *