021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

تاریخ عرضه جدید Nikon D6 اعلام شد

تاریخ عرضه جدید Nikon D6 اعلام شد

نیکون اعلام کرده است که ارسال دوربین عکاسی DSLR پرچم‌دار Nikon D6 پس از دو ماه تاخیر به دلیل تاثیر ویروس کرونا روی تولیدات جهانی و زنجیره تامین، از 21 می (1 خرداد) آغاز خواهد شد.

این دوربین که از مدت‌ها قبل قرار بود به بازار عرضه شود، پس از معرفی رسمی به شدت مورد استقبال عموم قرار گرفت. در نقد و بررسی‌ها نیز مشخص شد که این دوربین قابلیت‌های زیادی برای هیجان‌زده کردن عموم دارد.

به گفته‌ی وبسایت Nikon Rumors در صورتی که شما عضو سرویس‌های حرفه‌ای نیکون (Nikon Professional Services) باشید این دوربین را خیلی زودتر دریافت خواهید کرد زیرا نیکون ارسال این دوربین را برای اعضای سرویس‌های حرفه‌ای از اواخر هفته‌ی گذشته آغاز کرده است.

دوربین عکاسی Nikon D6

این پرچمدار نیکون یکی از اولین دوربین‌های رده بالایی بود که تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفت. البته از مدت‌ها قبل مشخص بود که شیوع این ویروس تاثیر خیلی شدیدی روی کارخانه‌های تولیدی در سراسر آسیا خواهد داشت. خیلی از تولیدکننده‌ها از جمله کانن مجبور شدند کارخانه‌های خود را تعطیل کنند و تولید iPhone 11 و iPhone SE 2 به شدت تحت تاثیر قرار گرفت. همچنین هشدارهایی نیز مبنی بر وقفه در عملکرد زنجیره تامین سنسور عکاسی هم داده شد.

همچنین رویدادهای مهم عکاسی هم از تاثیرات این ویروس در امان نبودند. برای مثال نمایشگاه عکاسی انگلیس به تعویق افتاد و قرار است در ماه سپتامبر برگزار شود و رویدادهای MWC در اسپانیا و CP+ 2020 ژاپن نیز به صورت کامل لغو شدند.

با وجود این اتفاقات باور اینکه به جز دوربین عکاسی Nikon D6 عرضه دوربین‌های دیگر هم تحت تاثیر این بحران جهانی قرار نخواهد گرفت کمی سخت است اما امیدواریم که هر چه زودتر با کاهش آمار ابتلا به ویروس کرونا، کارخانه‌های جهانی نیز فعالیت خود را از سر بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *