دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

سرمایه گذاری نیکون در شرکت تلسکوپ Unistellar

اخبار عکاسی
سرمایه گذاری نیکون در شرکت تلسکوپ Unistellar

نیکون اعلام کرده است که سهام مالی خود را در Unistellar SAS ، یک شرکت تلسکوپ هوشمند مستقر در فرانسه ، سرمایه گذاری کرده است . نیکون می گوید که امیدوار است این سرمایه گذاری ایجاد هم افزایی تجاری را برای هر دو شرکت ترویج کند.

 

این سرمایه گذاری از طریق صندوق نوآوری نیکون-SBI (یک صندوق خصوصی که مشترکاً توسط نیکون و شرکت سرمایه گذاری SBI تأسیس شده است) انجام می شود و مبلغ دقیق آن فاش نشده است . این سرمایه گذاری افزایش قابل توجه پشتیبانی از Unistellar است که نیکون در سال 2021 با آن شریک شد.

 

این مشارکت ، که نیکون آن را «توافقنامه توسعه مشترک اصلی» توصیف می‌کند ، برای پیشبرد توسعه تلسکوپ‌های هوشمند Unistellar و ترکیب فناوری آن با تخصص نوری نیکون بود . از آن زمان ، این دو می‌گویند که راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را پیش می‌برند تا برای مصرف‌کننده میدان رصد نجومی ارائه شود . تلسکوپ هوشمند eVscope 2 ، نسل دوم تلسکوپ هوشمند Unistellar ، اولین محصولی بود که ثمره این مشارکت را به بار آورد.

 

در یک بررسی ، PetaPixel دریافت که eVscope 2 برداشتی سرگرم‌کننده از یک تلسکوپ مدرن است ، اما در حالی که اپتیک ممکن بود خوب باشد ، سنسوری که به آن انرژی می‌دهد کیفیتی عالی دارد.

 

شایعه سرمایه گذاری نیکون در شرکت تلسکوپ Unistellar

عکسبرداری با Unistellar eVscope 2 | توسط دیوید کرو برای PetaPixel

 

دیوید کرو در ارزیابی خود گفت : در حالی که صادقانه هر بار که این فرصت را داشتم که eVscope را برای آزمایش بیرون بیاورم ، با دوستانم کاملاً خوشحال می‌شدم ، به‌عنوان یک متخصص تصویربرداری بیش از حد تحت تأثیر قرار می‌گرفتم ، به‌ویژه با توجه به قیمت درخواستی ۴۲۰۰ دلاری.

 

کمپانی تلسکوپ Unistellar از یک سری پتنت استفاده می کند که تلسکوپ آن را منحصر به فرد می کند و به آن اجازه می دهد تا به راحتی نتایج بهتری را برای مصرف کننده معمولی تلسکوپ نشان دهد، بنابراین این احتمال وجود دارد که کیفیت تصویر لزوماً مهمترین جنبه کل محصول برای شرکت نبوده باشد.

 

پس از صحبت با تیم در Unistellar ، شرکت تأیید کرد که قصد رقابت با تلسکوپ‌های عکاسی نجومی حرفه‌ای سطح بالا را ندارد ، زیرا هدفش این بود که دستگاه را در دستان علاقه‌مندان به اشتراک بگذارد تا تجربه‌ی زنده‌ی آسمانی را به اشتراک بگذارند.

 

واضح است که نیکون برای حمایت مالی به شراکت کافی است. Unistellar تلسکوپ بسیار توانمندتر eQuinox 2 را در اوایل سال جاری منتشر کرد.

 

نیکون می‌گوید که از طیف گسترده‌ای از فناوری‌ها و دانش نوری خود برای کمک به توسعه علم با ارائه هیجان رصدهای نجومی و افزایش علاقه مردم به جهان همراه با Unistellar استفاده می‌کند ، که رشد قابل‌توجهی ایجاد می‌کند.

 

نورنگار پیشنهاد میکند این مطالب را بخوانید :

عکاسی جیمز وب از یک ابرنواختر که به ندرت دیده می شود

عکاسی از نزدیک شدن دو سیاره زهره و مشتری

بهترین عکس های سال نور شمالی 2022

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
1 روز پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه
معرفی و بررسی لنزهای موبایل ۳ Moment T-series
معرفی و بررسی لنزهای موبایل ۳ Moment T-series
5 روز پیش - زمان مطالعه : 7 دقیقه